Sziasztok! Crm125re jo a 1990es Cr125 muanyag tankja? Mert lenne lehetosegem lecserelni a fem tankot muanyagra es hat meg is tennem de hogy joe azt nemtudom. Latszatra nincs elteres es szerintem jo is de azert ra kerdeznek itt is!
Én eddig négyféle opcióról tudok,mindegyik más árfekvés.
Van a kínai Ebayes hajtókar,minőségéről nem tudok semmit,semmi visszajelzést nem találtam róla a neten,én ettől függetlenül nem tenném bele.
Egy fokkal drágábban a http://www.leisuretrail.co.uk -nél is van szett,ennek 40 font az ára,ennek a gyártóját nem akarták elárulni. Egyébként ezt használják Angliában élő CRM-es testvéreink.
Harmadik amit én is választottam a hotrods 8111-es típusú hajtókar,ez crm-hez való szettben két hozzászólással ezelőtt linkeltem be. Ez már nagyon drága(210euro postával) ,de cserébe remélem minőséget is ad.
Negyedik opció egy komplett főtengely,ebayen 270ezer körüli tétel,egyik magyarországi motoros bolt adott rá 200ezer körüli árajánlatot,de már nem emlékszem melyik volt az.
Dugattyúból igazából tűgörgő cserével mindegyikhez jó a Honda Trx250 87-90-ig gyártott típusához való dugó. Ez méreteiben teljesen egyezik a Crm-ével talán a hátsó felén van
felsliccelve de annak itt nincs jelentősége. Angolok ezt használják alapból,náluk nincs Wössner dugattyú hozzá mint nálunk.
Kicsit hosszúra sikerült,de azért remélem tudtam segíteni :)
Crm_hez keresek power motort(mindegy,hogy 125 vagy 250 elvileg egyezik), illetve sh572b-13 típusú feszültségszabályzót! (250-esen biztos,hogy ez van 125-ön is elvileg)
Szia!
Én innen vettem hajtókart: http://3pracing.gr/listing-BEA... A feltüntetett árban el is küldik,paypalon keresztül is lehet fizetni. 0.5mm-t le kell síkoltatni a hengertalpból mert ez a hajtókar rövidebb, illetve 87-90-es évjárathoz való Honda Trx250 dugóval lehet csak összerakni a felső csap átmérő miatt.
Sziasztok!
Valaki tud ajánlani oldalt/boltot ahol CRM 250 motorikus alkatrészeket be lehet szerezni (akár külföldi is szóba jöhet)? Sehol nem találok a neten hajtókart, tűgörgőket...
Szia!
Egy jó állapotú rezó lenne a legfontosabb,de örülnék még egy szürke színű első lánckerék takarónak,egy bukósisak zárnak és egy hátsó láncvédőnek is.
A felfogatási pontokban lehet eltérés,de nem megvalósíthatatlan az átalakítás. 250-esen láttam már CR tankot.