Sziasztok Eladó Honda Crm motorom
linken minden infó megtalálható, csere nem érdekel, ára 225ezer
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_crm_125-8422203
Az lenne a kérdésem, hogy MK1-es CRM-nél az első lánckeréknek gyárilag van-e valami szabad játéka. Mert mintha valaki említette volna nekem régebben, hogy ez teljesen normális régi Honda endúróknál. Nemrég lecseréltem a gyárit JT-re és azóta olajszivárgás van a kihajtásnál, amit nem tudok megállítani. Pedig már az összes lehetséges szimmeringet kicserélem. A JT meg fixen van rajta, nincsen semmilyen "holtjáték".
Vagy a kopás miatt lehetett a réginek az a szabad mozgása?
Lehet hogy hülyeség az elméletem de ha van valakinek hasonló tapasztalata, örülnék ha megosztaná velem. :-)
Nincs baj a szivattyúval még. Csak félek, nehogy megadja magát és annyi legyen a motornak. Nem szeretném kikötni.
Mindenképp mérek egy kompressziót nála, mielőtt bármit csinálnék. Megy nincs vele baj, még indulni is indul. Csak nagyon erőtlen....
a szelep nyit 7000-es fordulat körül onnantól húz, de az sem az igazi...
Ha csak 17e van benne,akkor még vagy 10e el kel mennie legalább.
Én kicserélnék minden szimeringet,ha már csinálnám.
Nem jó az olajszivattyú?
én nem kötném ki...ha azon gondolkodol.
Tökéletesen igazad van! Én csesztem el korábban!
17000 van benne. Bár 7000 lenne....
Elvileg egy tanyára jártak ki vele csak. Pontosabban úgy fogalmazhatnék, nem látszanak rajta bontási nyomok.
Tartok tőle, hogy valóban mindent ki kell majd cserélni rajta. Szimeringből a vitont ajánlották nagyon. Gyűrűkből nem tudom még mit lenne értelme beletenni. Mondjuk aggódok az olajszivattyúja miatt. Azt mindenképp át akarom nézni, vizsgálni.
Akkor ott szív falsot.
Akkor most 7000 vagy 17000km van benne?
Ha valóban nem volt bontva,bár azt nem nagyon hiszem el,egy több mint 20 éves motorról.
De ha valóban nem volt bontva akkor én cserélnék minden szimeringet,meg tömítést.
Mert azok már el lehetnek érve..
Szia!
Van néhány fejlemény. :) Kíváncsiságom nem hagyott nyugodni így levettem a generátor felőli oldal deknit. Az alján finom rétegben benzin és olaj nyomok voltak. Illetve a tömítésen is látszik, hogy alsó része ellágyult. (valószínüleg a benzintől). Ebből gondolom, hogy jó irányba keresgélek a ,,gyengeséget" illetően.
Ám jött a meglepi! A lendkeréknél fogva szinte könnyedén (kézzel) át tudtam forgatni a motrot. Most várom, hogy egy barátom kölcsönadja a kompresszió mérő kütyüjét. (bár nagy dolgot nem várok tőle) Amit tudni kell, hogy nem lep meg a dolog. 1992-es moci 17000 km és még nem volt bontva. Amint van infóm a henger kompressziójáról jelentkezek! :)
Sziasztok!
Kedves jószágom (CRM 125) egyre erőtlenebb. (karburátor tisztítás, beállítás, power takarítás, gyertya csere eredetire megvolt) A motor 92-es évjáratú 7000 kilométerrel és még nem volt bontva. Kompresszió van benne. Azt gyanítom talán a szimeringek adhatták meg magukat. Nincs véletlenül valaki köztetek, aki cserélt már főtengely szimeringet ilyen motoron? Segítségeteket előre is köszönöm!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
válasz erre