helloztok!van egy alig használt aroww sport kipu rendszerem 25ös crmhez!akit érdekel vegyen fel!blasy44@hotmail.com!jah meg van egy dugo cserére szorulo crmem is!az is eladó!üdv blasy
Sziasztok "Kollégák"!
Élvezettel olvasom a topicot, már sok hasznos tanácsot meritettem innen. Egy 89-es 250-es CRM boldog tulaja vagyok. A motor eladósorba került, mivel meguntam már a folyamatos terepezést. Szeretnék egy nagyobb, lehetőleg négyütemű, túrázásra is alkalmas gépet beszerezni.
Az eladó motoron 2000 km- el ezelőtt volt kicserélve a komplett főtengely, hajtókar, csapágyak, dugó, henger (Prox). Nem volt olcsó mulatság, de úgy gondolom, hogy egy terepmotor, felhasználási viszontagságaira tekintettel megérdemli a komoly alkatrészeket. Ennek megfelelően is járattam be. A korrektséghez hozzátartozik, hogy lassan megérdemel majd egy új láncot (végén jár az excenter), valamint egy új első féktárcsát is. Ezeken kivül egy megbizható, hálás motor, engem még sosem hagyott ott sehol. A1 -es jogsival is vezethető, mivel az előző tulaj okosan 15 kw-ra és két személyre vizsgáztatta le. Műszaki nincs rajta, de bármikor le lehet vizsgáztatni. (Én nem láttam értelmét, hiszen aszfalton nem használom)
Szóval, akit komolyabban érdekel, keressen meg a 30/817-0367 -es számon, vagy mailen a motyo1@citromail.hu cimen. Mivel még a nyáron tervezem a váltást, az árban szerintem meg fogunk tudni egyezni...
Hi. Mindenki tudom hogy ez nem cm fórum de szükségem lenne a segítségetekre. Adott egy motor. Egy Honda Cm 185 t 180 köbcentis. Ehhez lenne szükségem vezérműtengelyre szelepekre vagy esetleg komplett szerelt hengerfejre. Ha esetleg tuudnátok vkit akinek van vagy esetleg helyet ahol vehetnék megköszönném nagyon fontos és sürgős lenne. Ja a motor 78-as kiadású. Ha végképp nincs más megoldás esetleg komplett blokk is érdekelne.
hello!
segítsetek lécci! lehetségessé vált hogy veszek ma egy CRM-et
a problémám az hogy a tulaj elmondása szerint Polini henger van a motorban
ettől 160ccm és 40Le lett a motor, ez szép és jó, csak félek h mivel ez tuning cucc ezért hamar elromlik, illetve h nem tudok majd ugyanilyetvenni, vagy esetleg horror áron.
mi a véleményetek errő?
üdvl
Hellosztok, Olyan problémám van, hogy a motor megy egyszercsak lefullad és halhatóan nem kap benzint..
egy 20 rugás után beindul megy egy ideig és ugyanez...porlaszto eldugult? vagy katalizátor gondja lehet? Hl pls..
szevasztok! 250-es crm tulajokat kérdezem. hogy az milyen évjáratú crm lehet aminek az olajtartálya a tank mögött van , két hűtős, alu kerekek, jah és a blokk egyik oldala fekete a másik alu színű
Héé mostmár én is crm tulaj vagyok méghozzá egy 125-ös van a birtokomban! Nagyon megy de a kuplungja baszott nehéz!Nektek is nehéz a kuplung vagy csak nekem szar valami? Ma viszem szerelőhöz! Olcsón vettem ezért vannak problémái de amúgy megy mint állat 8 ezertől nagyon nagyot megy! Ja és sztem alkalmas 2 személyre is! Ja az enyém műszakis meg minden szóvl télleg olcsó volt!De van még mit rákölteni!
Szerintetek a crm megbízható motor? mert most akarok venni motort! DE a crm az veseny endúró szóval nem tudom mit bírhat nekem meg csak hobbizni kellene úgy hogy utcán is használnám! jó választás szerintetek?
akkor szerintem tuti a berugótengely környékén lehet valami zűr! De ha tolod előre akkor elvileg el kellen racsnizni neki, szabadon futni a tovább nem pedig belekapni a berugó karba! nézzetek bele és elválik!
De nem értem! Azt mondod ha tolod hátra fele akkor hallod hogy mozog a dugatyúú! Akkor dugó kizárva és a főtengely csapágy is! De most meg azt mondod hogy toltad és megakadt akkor meg nem lehet kizárni mert megragadt valami!
Az viszont kevés! És sztem a hibát valahol a kuplung és aa berugó tengely között keresd mert lehet valami eltőrt és megszorult! Próbáltad tolással indítani? Ha nem a dugó ragadt meg akkor lehet a főtengely csapágy szorult meg! De ha beindul akkor a berugó tengellyel vagy a kuplungal van baj lehet szét ment a kuplung kosár!
Sziasztok
Nekem egy Honda crm 75 típusó endúróm van és segítségre van szükségem. Mentem le vele vidékre és egy 30 km multán a gép leállt . 2X rátuttam rugni akkor mindenféle karistoló hangokat adott magából majd végleg beállt.Viszont a dugó nem sült be mert mikor sebességben van és tolom hátra lehet hallani ahogy a dugó megy benne és mégsem tudok rárugni mert bevan ragadva. Mikor megált akkor még a kuplungom is behúzva maradt egy időre aztán kiengedett. Most nem tudom melyik részét nézzem a motornak hol keressem a hibát. Kérem CRM-es "szakértők" tanácsát mit tegyek?
Előre is Köszi
Élvezettel olvasom a topicot, már sok hasznos tanácsot meritettem innen. Egy 89-es 250-es CRM boldog tulaja vagyok. A motor eladósorba került, mivel meguntam már a folyamatos terepezést. Szeretnék egy nagyobb, lehetőleg négyütemű, túrázásra is alkalmas gépet beszerezni.
Az eladó motoron 2000 km- el ezelőtt volt kicserélve a komplett főtengely, hajtókar, csapágyak, dugó, henger (Prox). Nem volt olcsó mulatság, de úgy gondolom, hogy egy terepmotor, felhasználási viszontagságaira tekintettel megérdemli a komoly alkatrészeket. Ennek megfelelően is járattam be. A korrektséghez hozzátartozik, hogy lassan megérdemel majd egy új láncot (végén jár az excenter), valamint egy új első féktárcsát is. Ezeken kivül egy megbizható, hálás motor, engem még sosem hagyott ott sehol. A1 -es jogsival is vezethető, mivel az előző tulaj okosan 15 kw-ra és két személyre vizsgáztatta le. Műszaki nincs rajta, de bármikor le lehet vizsgáztatni. (Én nem láttam értelmét, hiszen aszfalton nem használom)
Szóval, akit komolyabban érdekel, keressen meg a 30/817-0367 -es számon, vagy mailen a motyo1@citromail.hu cimen. Mivel még a nyáron tervezem a váltást, az árban szerintem meg fogunk tudni egyezni...
segítsetek lécci! lehetségessé vált hogy veszek ma egy CRM-et
a problémám az hogy a tulaj elmondása szerint Polini henger van a motorban
ettől 160ccm és 40Le lett a motor, ez szép és jó, csak félek h mivel ez tuning cucc ezért hamar elromlik, illetve h nem tudok majd ugyanilyetvenni, vagy esetleg horror áron.
mi a véleményetek errő?
üdvl
egy 20 rugás után beindul megy egy ideig és ugyanez...porlaszto eldugult? vagy katalizátor gondja lehet? Hl pls..
250-es CRM-hez hol tudnék kilométeróra spirált szerezni?
a 125-ös crm mennyire alkalmas két személyre?
Nekem egy Honda crm 75 típusó endúróm van és segítségre van szükségem. Mentem le vele vidékre és egy 30 km multán a gép leállt . 2X rátuttam rugni akkor mindenféle karistoló hangokat adott magából majd végleg beállt.Viszont a dugó nem sült be mert mikor sebességben van és tolom hátra lehet hallani ahogy a dugó megy benne és mégsem tudok rárugni mert bevan ragadva. Mikor megált akkor még a kuplungom is behúzva maradt egy időre aztán kiengedett. Most nem tudom melyik részét nézzem a motornak hol keressem a hibát. Kérem CRM-es "szakértők" tanácsát mit tegyek?
Előre is Köszi