Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

crm 125 inkabb utra,van tapasztalat,hosszuk a sebesegek rajta,terepre szerintem gyenge a motorja,van egy totalisan feltuningolt nalunk cr cuccokkal rovid attetellel es akkor bir ugy menni mint a ts-r em terepen,de uton elmegy egy keveset gyorsulaskor,hangsulyozom az nsr motor van benne.
500 as CR-en talan egyiken sincs power,es asszem kb 65 lo korul van,ja a crm-eknek azer hosszu az eggyes mer nsr motor. csak enduro vazba.
Üdv.Én is most töröm a fejem,hogy fektessek-e be egy crm 125-ösbeés ezét is kérdezem meg töletek,hogy: terepen milyen???(rugozása,erö van benne,jol lehet vele terepen motorozni,utazoja mennyi,,stb...)
elöre is kösz.
mivel nem versenyzek, ezért még nem volt bontva sem (nálam),eddig 8000et mentem vele 3 év alatt, nem csörög, nem zörög, kompresszió is van benne, 90az utazója, 130nál még gyorsulna, de akkor beszitál
amúgymeg, sztem egyáltalán nem karbantarásigényes, az alapdolgokon kívül (láncsprézés, légszűrőtisztítás használattól függően, 5000km-enként lecserélem a váltóolajat), Megbízható!
szia! nekem 250es MK1-es van (89-91)es, 6sebességes, rendszámos, aszfalt-terep 60-40%ban használom, az első teló terepen sztem túl gyengusz, inkább terepkirándulásra, mintsem versenyre való. Az eggyes fokozat dagonyázásban meg picit hosszú. Egyszeméllyel bárhol 5,5 körül eszik+ olaj, amit magának kever (1:30as), kétszeméllyel bárhol 6,5+olaj.
Melóhelyre, +tereptúrára,+aszfalttúrára használom, s relatív megvagyok vele elégedve, az első telókat kivéve.
(Ha bika gépet akarsz, akkor az endurósított CR500 igazán bika, power nélkül 6000-en 50lovas. Majd egyszer, ha találok, ilyet akarok!)
Sziasztok.
Fel szeretném hívni minden kedves motoros, autós figyelmét, hogy a Wiseco amerikai alkatrészek magyarorszégi hivatalos és kizárólagos forgalmazója a JB-Tech Kft. Kérlek nézzétek meg weblapunkat, megtaláltok rajta minden információt: http://www.jb-tech.hu
Aki szeretne megkerülné cégünket (mint pl. Quadcenter, RG International, stb.) annak szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy egyrészt törvénytelen, amennyiben azt a dugattyút itthon értékesíti, másrészt ésszerűtlen, hisz olyan áron tudjuk biztosítani az alkatrészeket, hogy nem éri meg azt külföldről behozni, még Ausztriából sem, mint azt tapasztaltuk próbarendelések során.

Köszönettel,

Ifj. Juhos Árpád
esetleg vki vmit?
Szevasztok!

Honda CRM250R vásárlásán töröm a fejem olyan 350-400k-ért, de rendszámmal. Ami érdekelne miket kell átnézni rajta vásárlás előtt(amiket mondtak nekem telók, kipuffot befogni és megnézni, hogy csörög-e, váltó ilyesmiket?)? A másik, hogy lévén 2T, mennyire karbantartás igényes, pl. dugó, gyűrű, blokkfelújítás, telók mennyit bírnak ilyesmik, olyan évi 1-2ezer km mellett? Főleg endurozásra és utcai használatra lenne, meg terepen is néha . Azt tudom, hogy kevésbé pörgős, mint a 125-ös 40LE/8000rpm, ill 38NM/6500-nál, ezáltal remélhetőleg tartósabb, meg kevesbbet eszik(5-6l/100km), fenntartása olcsóbb.
Válaszokta előre is kössz!

Leírások:
www.crm250.com oldalon vannak robbantott ábrák, szerelési rajzok, specifikációk, fórum ilyesmik...

http://www.honda.co.jp/factbook/motor/CRM250AR /199701/index.html (japán oldal, csak be rakni http://world.altavista.com/babelfish/tr fordítóba, aztán kidobja angolul a cuccokat )
egész pontosan 27 paci főtengelyen ez gyári adat
keréken kb 23-24le
CSá mindenki.
A haver a multkor vett egy CRM-et és aznap
gallyra is vágta a kicsikét.
De ki tudtam probálni. Nagyon jo kis gép.
Hány LE???
Sziasztok! CRM250-hez keresek szerelési útmutatót, robbantott ábrát.
UI: a különolajzó szivattyún lehet állitani (kb:1:30-ra keveri) előrre is köszi. erik_2@citromail
Sziasztok!
Van valakinek eladó utángyártott kipufogó dobja CRM-hez? A rezonátor most még nem kell, de egy vég jól jönne! Elég sok Arrow-t láttam, de bármilyen más típus is érdekel.
Üdv Mindenkinek!
Szeretnék venni egy crm 125 öst!
Mire figylejek?
Mennyi a reális ára?

THX
alkatresz ellatas csak az uj es/vagy a futo modellekhez jo.
Meg azt is figyelembe kell venned,itthon arusitottak-e a motort es mennyi fut beloluk.Kulon enduro bonto szerintem nem letezik,nincs akkor piaca MO-nak.
hello mindenkinek
Most szeretnék egy jó kis 125-ös endúrót venni,csak nem tudom milyet érdemes,mihez a legkönnyebb alkatrészt találni?Mert már volt olyan motorom amihez hónapokat vártam az alkatrészre.Milyen márkákat és típúsokat ajánlanátok a 90-es kiadásúaktól?
Hol vannak az országban endúró bontók nem tudjátok?
A crm-ekhez magyarországon is újítanak hengert megy egész blokkot?
Szentetek 125.ös verseny enduroba mi a legjobb?
Dávid: rakás egy kicsit erős volt! De vigyázz mert jönnek a cenzorok és eldorgálnak,hogy miér fikázod a kmxet
Aprilia Topicba jöhetnél néha írogatni...KEvés vok ott én a többiek ellen
Habár,most már inkább visszafogom magamat ,okos enged.....
Kösz!

Neeeem nemfeledkezem meg a crm-ről, jó kis motor sztem a kategóriájában űtős. Ja és a kmx után egy kurva jó gép volt mivel ugye mindenki tudja hogy a kmx egx rakás szar!
Dávid : Most akkor lehet ünnepelni?!
Grat a vashoz

Ugye nem feletkezel meg a CRM topikról!? Sztem jó kis motorok
ha jobb gépet akarunk akkor a Cseh ismeretségen keresztul USA-ba mennek a WISECO-ba azthiszem.ott tényleg 8000 Sk,40-45ezer forint csak a NICASIL.
az a baj hogy a szlovákok elég sokat visszadobnak
a tanárom endszeresen küld nikasiloztatni hengert és mondta hogy a szlovákok egy kis apró karcolás miatt már képesek visszadobni a hengert.
ezért küldi ő angliába ki.
szlovákiában a NICASIL-oztatás 3500-max 5000 Sk-ig terjed, 20-35 ezer forint max.
Mi van CRM fanclub? ??
Sehol senki?! Itt vannak az ünnepek azt mindenki pusztul?!
Ki mit kapott?! :
az én emberkém Angliába küldi ki egyszerre olyan 10 hengert és ő mondta hogy egy 125-ös postaköltséggel együtt olyan 50-55+a dugó hozzá.
mondta a szlovákokat csak azt mondta hogy azok elég kényeek hogy van olyan amit viszadobank hogy nem lehet megcsinálni.
az angolok meg megcsinálják, azért küldi oda.