Addig lehet hogy változik a technika is és lehet hogy nektek is több tapasztalatok lesz a dologban. Ezt amit most elmondtál nem kell megismételni mert megyejegyeztem :)
Azért köcike
ne keresd. mentsd el magadnak amit írtunk s olvasd el.
ugyanezt fogjuk írni. azaz én nem mert nem szeretek 2-szer mondani semmit.
kivéve, ha Danny, Zsu, Lx, szurkálásról van szó :o))
Ezek szerinte csakis akkor érdemes bármibe is belekezdeni ha nagyon virgonc a paripa. Ha meg nem boldogulok akkor ismég a tisztelt társaság véleményét fogom kikérni.
Hapci vagy mi
Én szólottam a pancserikusz gyíkusz :)
jó is meg progresszív meg minden, csak amikor "gyorsan" tekered ki akkor néha úgy bekeményedik, hogy majdnem azért estem pofára párszor.... ez most nyáron is előfordult a kawánál. betekerem teljesen, akkor olyan mint újkorbán közép állásban. majd hirtelen ki, akkor lesz oylan mint újkorában csontra betekerve....
ilyenkor visszatekerés keményre, majd újra kitekerés....
ha venni akarsz hozzá konzolt, mert motort cserélsz, akkor azt nem lehet.
javíttatni (szelepelést) nem lehet. azaz én nem talélkoztam még ilyennel...
szóval, én ezt nem vennék már....
ettől függetlenül jó hogy fent van, mert még annyit ér.. de szerintem jövőre kuka lesz teljesen...
A Millét az tudom, a "kollegának" az van, olyanokat csapkod vele néha a motor hogy ihaj...
A Matris viszont meglep, azt hittem az egy fasza teló, ha már ennyibe kerül. De a legfurább az, hogy nem tudják megcsinálni.
ami a millehez van "gyári" az egy elég fos... tapasztalat. 85 körül volt amikor enni akartam. rendes bolti áron...
matris nekem 2 szezont bírt ki. s már az elsőben is rakoncátlankodott.... most az van a kawán, de a szelepelése már kuka...
akkor még ráérsz. szerintem
nagyon kezes és jóindulatú motor!
tanulni tökéletes, s ha téped, akkor nagyon jól megy!
annyira nem rosszak az utak. ahol meg igen, ott nem téped, mert eldob az út a faszba.... stabil az a motor kormánycucc nélkül is.
persze, nem akarlak lebeszélni, de az egy olyan kezes motor, hogy arra én nem vennék.
uff
ha meg venni akarsz, akkor Danny-t keresd, vagy a corsaroba hyperpro-t...
öhlins, meg matris hagyd a fenébe!
mert lehet, hogy olcsóbbak, de ha szétmegy még javíttatni sem lehet...
a jobbakat meg igen...
de sajna a magyar útviszonyokat ismerve nem vagyok biztos benne hogy nem érdemes ilyen berendezéssel felszerelni a mocit ha nem akarom rövid úton eldobni. Még nem ismerem nagyon a gépet mivel csak most vettem meg. Még egy métert sem gurultam vele, meg akarom várni hogy legalább 15 fok legyen a hőmérséklet. A pályán való rohangálást max 2006 végére vagy 2007-re tervezem, de csak akkor ha megtudok barátkozni a mocimmal rendesen.
Zse, az az R1 nagyon jó húsban volt motorikusan! Kb. úgy ment mint az enyém, a leáttételezés után! Úgyhogy akkor elgondolkodtam, hogy ez a jetkit/légszűrő kombó lehet hogy nem is hülyeség - úgyhogy jövőre kell nekem is!
Más kérdés hogy én "kicsit" előbb állok meg az enyémmel!
Addig lehet hogy változik a technika is és lehet hogy nektek is több tapasztalatok lesz a dologban. Ezt amit most elmondtál nem kell megismételni mert megyejegyeztem :)
Azért köcike
ugyanezt fogjuk írni. azaz én nem mert nem szeretek 2-szer mondani semmit.
kivéve, ha Danny, Zsu, Lx, szurkálásról van szó :o))
Ezek szerinte csakis akkor érdemes bármibe is belekezdeni ha nagyon virgonc a paripa. Ha meg nem boldogulok akkor ismég a tisztelt társaság véleményét fogom kikérni.
Hapci vagy mi
Én szólottam a pancserikusz gyíkusz :)
ilyenkor visszatekerés keményre, majd újra kitekerés....
ha venni akarsz hozzá konzolt, mert motort cserélsz, akkor azt nem lehet.
javíttatni (szelepelést) nem lehet. azaz én nem talélkoztam még ilyennel...
szóval, én ezt nem vennék már....
ettől függetlenül jó hogy fent van, mert még annyit ér.. de szerintem jövőre kuka lesz teljesen...
A Matris viszont meglep, azt hittem az egy fasza teló, ha már ennyibe kerül. De a legfurább az, hogy nem tudják megcsinálni.
matris nekem 2 szezont bírt ki. s már az elsőben is rakoncátlankodott.... most az van a kawán, de a szelepelése már kuka...
hyperpro drágább - jobb.... látom másoknál...
És mik akkor a jobbak/drágábbak?
öhlinsből van olcsóbb is, az szar!
matris jó, de ha beszarik kuka. semmi nincs hozzá.
s olcsóbbak, mint a jobbak! :o)
narrátor : Danny!
nagyon kezes és jóindulatú motor!
tanulni tökéletes, s ha téped, akkor nagyon jól megy!
annyira nem rosszak az utak. ahol meg igen, ott nem téped, mert eldob az út a faszba.... stabil az a motor kormánycucc nélkül is.
persze, nem akarlak lebeszélni, de az egy olyan kezes motor, hogy arra én nem vennék.
uff
ha meg venni akarsz, akkor Danny-t keresd, vagy a corsaroba hyperpro-t...
öhlins, meg matris hagyd a fenébe!
mert lehet, hogy olcsóbbak, de ha szétmegy még javíttatni sem lehet...
a jobbakat meg igen...
de sajna a magyar útviszonyokat ismerve nem vagyok biztos benne hogy nem érdemes ilyen berendezéssel felszerelni a mocit ha nem akarom rövid úton eldobni. Még nem ismerem nagyon a gépet mivel csak most vettem meg. Még egy métert sem gurultam vele, meg akarom várni hogy legalább 15 fok legyen a hőmérséklet. A pályán való rohangálást max 2006 végére vagy 2007-re tervezem, de csak akkor ha megtudok barátkozni a mocimmal rendesen.
Zsolti
636 rajta hát! :o)
vagy alkudd le most! :o) ez lesz a nehezebb!!!!
nyílván egy gagyibb.
-5% :o))
pont egy tankpad! :o))
Más kérdés hogy én "kicsit" előbb állok meg az enyémmel!