Nyugodtan cseréltesd le a fékolajat, de mindjárt elöl is. Ami benne van, az kb 4 éves, 2 évente ajánlott a cseréje és még csak nem is vmi horror összeg egy doboz DOT4, DOT5.0, vagy DOT5.1-es fékolaj.
Nekem elég kevés a szintje...legalábbis nem látom a megadott tartományon belül, ezért kérdeztem hogy fagyállót lehet-e hozzá tenni...
És a fékolajat azért szeretném mert az is a minimumon van hátul...S mivel az előző tulaj sem hiszem hogy tudja, hogy milyen olaj van a fékben, gondoltam kérek tanácsot mit érdemes bele venni...
Megjelentünk, de csak civilben. :) Az előzetes bejelentéssel ellentétben Mikuli-ruha nélkül sem tagadták ki az embert, jó Kozák Laci barátom is anélkül járatta meg először(!) a ZX-10-esét. A képek között is ott van. Ma hozta el az eladótól, és az első motorozása volt ez a géppel. Előtte egy "dízel" XJ 900-asa volt, ami kissé más, mint egy 2006-os ZX-10R.
Ellenőriztesd a fagyáspontját a hűtővizednek (pl. benzinkúton, régebben a GP-kúton csinálták). Ha kb. -15 fok-nál magasabb, akkor tegyél hozzá fagyállót. Aminek egyébként kooróziógátló hatása is van, amellett, hogy nem reped szét mínuszban a blokkod.
Nekem meg volt!
vagy folyik
ha nem folyik,ne bántsd
kilométer?
betétvastagság?
nem kell utánatölteni,mert betétcserénél mikor visszamegy a munkahenger,sok lesz. mikori a gép?
És a fékolajat azért szeretném mert az is a minimumon van hátul...S mivel az előző tulaj sem hiszem hogy tudja, hogy milyen olaj van a fékben, gondoltam kérek tanácsot mit érdemes bele venni...
fékolajat minek akarod basztatni?