Szia!
Szerintem sok különbség van.Az egyik legalapvetőbb,és legnyílvánvalóbb hogy az F
sporttúramotor,az RR meg kőkemény versenymotor.Az F-nek sokkal kényelmesebb az
ülése,testpoziciója.Az F rugalmasabb motor is mint az RR.Azon kívűl hogy egy kicsit hasonlítanak
egymásra,másban nem egyeznek meg.Nagyon röviden ennyi (szerintem). Na meg persze az RR
az egyik legújabb fejlesztés.
s még egy ok a puig plexi mellett, hogy nem törik...
úgy hajlítgattuk, mik egy kartonlapot, s semmi. leesett az állam amikor a cimborám az egyik oldalát áthúzta a másik fölött keresztbe....
A plexit ajándékba kaptam, nemtom hol vették. Én is úgy tudom hogy Dúzs Petinél lehet Puig plexit kapni, 15 guriga körül van. Egy R6-ra annyi volt. Szerintem ez jobban megéri mint a gyári 35-ért, mert teljesen olyan mint ha gyári lenne, méretpontos, nem feszül, stb. Kifogástalan. Az meg külön tetszik benne, hogy alul a km óránál ahol sötétíve van, a Honda felirat helyett CBR600RR van, gyári stílusú betűkkel. Csak sajna a képen nem nagyon látszik.
Ja, ezek a plexik átszámolva 15 és 20ezer között mozognak,nálunk biztos drágábbak .
Még múltkor bementem a Boráros térnél lévő Honda márkakereskedésbe,magasabb plexi iránt érdeklődtem,az eladó ki is hozott egyet,de az 35ezerbe került.Igaz az mondjuk eredeti volt.Nem tudom melyiket éri meg.
Gyárit kell venni,vagy jó bármilyen márka?
Te hol és mennyiért vetted RRBLADE?
Minden jót...
Köszönöm a sok infót mindenkinek!
Takiboy!
Lehet kapni mindenféle plexit,színesbe is.Én eddig csak neten néztem körül,de szerintem a Karasnánál biztos lehet kapni,vagy rendelni.A krómtól a piroson át a füstszinüig minden színben van.
Itt van két oldal ahol lehet nézegetni...www.zerogravity-racing.com/sportbikes/honda_sptbks/405.htm www.hardracing.com/SportTech.htm
Én is valami olyat szertnék,ami neked van RRBLADE,csak esetleg füstszinübe.
nekem 2004-es mocim van és gyárilag dunlop -al jöt ki nekem eddig csak dunlop volt a motorjaimon én nagyon meg vagyok elégedve vele normálhasználatba nálam a hátso 5000-6000 birtki az eleje 10000-12000 km-ert. Én ha kell vennem biztos dunlopot veszek vagy avont .
nekem 2004-es mocim van és gyárilag dunlop -al jöt ki nekem eddig csak dunlop volt a motorjaimon én nagyon meg vagyok elégedve vele normálhasználatba nálam a hátso 5000-6000 birtki az eleje 10000-12000 km-ert. Én ha kell vennem biztos dunlopot veszek vagy avont .
Nekem nagyon bevált a magasabb plexi(Puig), csak ajánlani tudom. Ha cseréled arra kell figyelni, hogy a csavarok műanyagból vannak. Csak olyan csavarhúzóval szabad hozzányúlni ami hajszál pontosan illik bele, mert egy pillanat alatt tönkre megy a közepe. Nálam az egyiknek úgy elment a közepe hogy a csavarhúzó már nem fogta, és vért izzadtam mire úgy kiszedtem hogy a festés ne sérüljön. Vennem kellett hat ilyen csavart, csak csupán valami 560 Ft. volt darabja! Ja, és ne húzd meg nagyon, mert akkor meg leszakad a feje. Biztos láttad, az anyák gumiba vannak ágyazva és a gumi ad neki olyan feszítést hogy nem fog visszalazulni.
Gumi: most BT-014-es van a gépen 7000 km-t kibírt, pedig kapta rendesen és még pályát is látott. Emellett ragad rendesen. Vagy ilyet fogok venni, vagy a BT-012SS-t, bár az tuti lemegy kb. 4000 km alatt, mert az még ragadósabb. A sima BT-012-est azért nem venném mert ugyanannyiba kerül, hamarabb kopik, és még nem is olyan tapadós. Hogy más gumival hogy viselkedik az RR nemtom, mert még csak Bridgestone volt rajta.
Hétvégén meg ha jóidő lesz, bevágom a GPS-t a táskába, és lemérem hogy pontosan mennyivel szalad a végén a kicsike. Azért is!
Szia! Az enyémen is BT0012 volt, és beszéltem másokkal is, mindenkinek ugyanaz a tapasztalata: nagyon jól tapad, de 3000-3500 km alatt vége a hátsónak. Az pedig kevés azért egy utcai gumitól. Én Pirelli Diablora cseréltem le, hibátlan, szerintem a hátulja olyan 5-6 ezret fog kibírni. A Michelintől a Pilot Power SOKKAL jobb, mint a PSport. Én bátran ajánlom a Pirellit, jó országúton, és nekem pályán is bejött.
Kenguru
Üdv mindenkinek!
Van valakinek tapasztalata magasabb plexiről?Megéri venni egyet a jobb szélvédelem végett?
A 2004-es,2005-ös 600RR-eket milyen gumikkal adják ki?Az enyémen Bridgestone BT-012 van.Ha elkopik ami hamarosan lesz, akkor ez a legjobb választás rá?Nekem egy volt 125-ösön volt Michelin Pilot Sport és azzal csak jó tapasztalatom volt.Érdemes rá ilyet venni,vagy maradjak az eredetinél...?Ha jól látom ezen a képen Dunlop Sportmax van....
Neketek mennyi idő alatt kopott el a hátsó gumi?(én mondjuk gyakran gyorsítok erőteljesen)
Előre is köszi a segítséget,és mindenkinek jó motorzást....
Honap megyek megrendelni a tricolor 600RR-em!.Szerencsére elkelt az R6(bár semmi gondom nem volt vele) A CBR klubba szeretnék belépni,és óriásit csapatni! Asszem maradok a hagyományos bejáratásnál! Üdv minden CBR-esnek!
Sziasztok!
Van valakinek használható információja (rendőr ismerős) motorra/robogóra tett neonokról...? ill. hogy lehet-e használni,vagy milyen szineket.
Esetleg tudja valaki az erre vonatkozó szabályokat?
Előre is Köszi.....
Ne nyissunk vitát abból hogy mennyi a vége egy 600RR-nek. DE! Most komolyan: van valaki aki frankón megnézte már a végét?? Én igen. Tapasztalatból mondtam, és nem "szerintem"-ből. Az meg külön tetszet, hogy: van egy F4-esem, tehátakkor egy RR kb. 250-et tud. Pfu bazzeg. Persze az óra csal valamennyit, de ez óránként változó, az egyik egy picit többet a másik kevesebbet csal. Be lehet őket úgy hangolni hogy pontosak legyenek. Műszaki ember lévén egy kicsit jobban érdekelnek ezek a dolgok, és ha ismeritek ezeknek az óráknak a működését akkor tudjátok hogy a mai digit kütyük csak néhány százalékot csalnak. Tehát nem becsapódni fiúk! Amikor kíváncsi lettem hogy vajon mi a vége, külön odafigyeltem. A tankba minimális benzin, full nyitott dob, injektorok hozzá állítva, légszűrő, teljes szélcsend.Kíváncsi voltam, hogy mindenféle tuning nélkül mit lehet belőle kihozni. Előtte már csak úgy próbálgattam hogy mit tud, de a gyári dobbal nem tudtam 264 fölé menni. Óra szerint.Én bízok az órámban mert amikor 200-at mutatot, a valós tempóm 198 volt. Mondhatjuk pontosnak. Amikor műszerrel mérik a mocikat úgy tudom, hogy teljes gyári állapotban, gyári kipuffal teszik. És ne értsetek félre! Mindezt azért írom, mert alábecsülitek a vasatokat, és ilyen motoroknál ez nagy hiba, sőt felelőtlenség! Amúgy meg tök mindegy, hogy mondjuk 280-at mutat az óra, te meg mész 270-nel. Nem? Semmi értelme az ilyen eszement tempónak. Aki az alapján választ motort hogy mennyi a vége, az inkább ne motorozzon!
Natehátakkor: az enyém tud kb. 275-öt. Így már jó? Egyébként lényegtelen.
Szerintem sok különbség van.Az egyik legalapvetőbb,és legnyílvánvalóbb hogy az F
sporttúramotor,az RR meg kőkemény versenymotor.Az F-nek sokkal kényelmesebb az
ülése,testpoziciója.Az F rugalmasabb motor is mint az RR.Azon kívűl hogy egy kicsit hasonlítanak
egymásra,másban nem egyeznek meg.Nagyon röviden ennyi (szerintem). Na meg persze az RR
az egyik legújabb fejlesztés.
Jól néz ki ez a Repsol-os RR mi....?