Egy ideig én is azt hittem, hogy ez fontos (mármint, hogy mit tud végre), de amióta megpróbáltam (F4i) rájöttem, hogy nem sok értelme van ezzel foglalkozni. mert tartósan nem használható abban a tartományban a motor. A gép mégcsak bírná, de én már nem. Eszetlen nagy torlónyomás van és oldalra is nagyon szélérzékeny... Az RR jobb lehet, mert elől van a súlypontja...
Szia Andrev!
Igen 600RR-em van.Eddig "csak" 250-et mentem vele,mert nem volt rá mód hogy a végét megnézzem...
Egyébként a teszetkben azt írják hogy 265-270-et megy,amit nem óra szerint mérnek,hanem rendes műszerrel...
Üdv...
Helló THEONE!
Ja, ja értem. Hát igen, nektek egy kicsit messzebb van Kunmadár. Nekem csak 90 km. Nem baj majd egyeztetünk, osz' dumálunk. Valszeg május elsején kinézek ha olyan lesz az idő. Az ébresztővel meg igazad volt, mert már pont én is írni akartam hogy ne haljon má' meg a topic gyerekek!!!! Amúgy most még én is csak hétvégén tudok motorozni, de kb két hét és másképp lesz! Adig meg szóba motorozok.
Hello RRBLADE!
Mindenképpen megyek majd Kunmadarasra,de amire motorral mennék az nyáron van a "nagy bumm" vagy mi.Egyik barátommal le szoktunk menni kisebb "bulikra" is amiket ilyen tájt szoktak rendezni,de azokra nem nagyon éri meg(szerintem).
Mindenesetre nyáron mindenképp számíthatsz rám....
Az ébresztőt meg muszály volt már írnom mert én ugye csak hétvégén tudok menni,már ha jó az idő,meg ha minden úgy alakul.Itt Pesten rengeteg motorost látni és ez vágyat ébreszt bennem is hogy motorozzak ezért muszály valahogy kárpótolni magam, még akkor is ha ez csak beszélgetés...
Ui.:hallottátok hogy lemeszeltek egy CBR-est külföldön 250-el...én legalábbis így hallottam...
Az erő legyen veletek CBR-esek....
Nekem volt 900 RR meg 600F4 -em meg most egy 600RR -van de ha hoszu távra kéne a motor akor én a F4 -et választanám, mert én nem fáradtam el 200 km-es tura alat amitt egybe mentem vele mint a másik kető tipusal ugyan enyi távnál már éreztem a csuklomat hogy kezd fájni meg zsibadni. .Mert két tipus ugyebár sportosabb. Az F4 nekem négy évig volt meg és elég jokat motoroztam vele .Több mint 27000Km mentem vele és vele is tudtam elég sportosan és lájtosan motorozni. az utasok meg jobban szeretik az F4 mint a mostani RR. De mindekinek magának kell eldőnteni melyiktetszik neki. remélem tudtam egy kicsit segíteni a döntésbe De anyi biztos hogy a HONDA jó választás
Taki Boy
Segitsegre lenne szuksegem:
motorvasarlas elott allok.Azt tudom hogy Honda es Cbr.
Amire en gondoltam: 2001-es Cbr 900,2004-es Cbr 600 RR,2001-es Cbr 600 RR(ez csak a Rossi kivitelben),es meg a listan van a Cbr 600 F is.
Nekem nemcsak hetvegi motornak kellene,kb hetente egyszer 250 km-t kellene motoroznom vele,ezert is van a listan az F is.
Bir vki egy sportmotoron ennyit ulni?Vagy akkor mindenkeppen az F?
Ébresztő? Há' most álmodom.... gyönyörű szikrázó napsütés, kellemesen kanyargó út, kifogástalan aszfalt. A tempó laza, és így csodálkozva veszem észre, hogy a zöld szín hány árnyalata van jelen a körülöttem elsuhanó mezőkön és erdőkben. A motorom kipufogójából egyre csak ezt hallom: menjünk még! , és ahogy haladok, egy tó csodálatos látványa bontakozik ki a horizonton. Megállok, lesétálok a partra és rögtön észreveszem hogy két nő napozik meztelenül. Közelebb érve látom hogy az egyik J.Lo, a másik pedig Britney. Felcsillanó szemükben látom hogy ezt gondolják: "na végre!". Beszélgetni kezdek velük, de közben látom rajtuk hogy megőríti őket a vágy hogy történjen végre valami. Mivel vaj szívem van, hagyom hogy átlépjük a határokat, és...
Mi a franc...? hol vagyok...? hogy kerültem ide...? mit keres itt ez a monitor...? Ja, csak felébredtem. A francba. Akkor is jó álom volt. És még vissza jövök!
Hali minden RR tulajnak! Na meg persze leendőknek is! Én is szomorúan tapasztaltam, hogy milyen drága egy sportdob. ezért kiürítettem a gyárit. Sajna a kormánygátlót nem tudom házilag megoldani,ezért szeretnék eggyet venni. Ha valaki tudna valami gazdaságos megoldást annak tudnék örülni.
Köszi az infókat Takiboy!
Hát ezek az árak tényleg elszomorítók .Valószínüleg ez a kipuff nem csak jól néz ki,hanem tud is valamit ha ilyen ára van.
Azt hiszem akkor erről lemondok ,mert ez rengeteg pénz egy kipuffért.Ennyiből már bőven lehet kapni Yosit vagy Akrát.
Szia megkaptam az arrow dobok árát elszomorító szerintem
Arrow dobot a Motor Line forgalmazza Elérhetőségük: Budapest, régi Szentendrei út 287. t.: 240-9997, vagy Győr, Újkapu u. 1-3. t.: 96/524-335
Az ketes az rendszer ára a következő: leömlő 128.500 Ft
összekötő cső 48.800 Ft
titán dobok 117.900 Ft ezekből áll
a sima dob titán dob 120.400 Ft
karbon dob homológ. 115.300 Ft
titán dob homológ. 120.400 Ft
összekötő cső 17.300 Ft
Minden dobhoz kell a összekőtő. az árak az árfát tartalmazák BP. most is van raktáron a titán dob
Kösz az infókat Takiboy!
Várom az Arrow-nak az árát,főleg az izgat.
Egy olyan kérdésem lenne még hogy ezeknek Pesten néztél utánna?Mondjuk az nem is baj.
Az Arrow-t ki forgalmazza Magyarországon?
Gondolom csak itt Pesten lehet kapni,legalábbis azt amit kinéztünk...
Egy ideig én is azt hittem, hogy ez fontos (mármint, hogy mit tud végre), de amióta megpróbáltam (F4i) rájöttem, hogy nem sok értelme van ezzel foglalkozni. mert tartósan nem használható abban a tartományban a motor. A gép mégcsak bírná, de én már nem. Eszetlen nagy torlónyomás van és oldalra is nagyon szélérzékeny... Az RR jobb lehet, mert elől van a súlypontja...
Pter.