Van. Profin belőve (by Ágo).
Ahhoz képest, amit 3 évesen mért Ágó ugyanezen a padon (keréken 107.3), a teljesítmény emelkedés nem számottevő, 1-2LE.
És ezt slipon-nal, meg 2foggal nagyobb hátsó lánckerékkel tudta/tudja.
De menettulajdonságokban, gázreakcióban mintha új motorom lenne a PC-vel.
Ha LE-t akarsz növelni, akkor sportlégszűrő és teljes, nyitott rendszer kell hozzá.
Sziasztok ,lenne egy kérdésem . Szerintetek érdemes power commander-t venni? Mennyi lovat dob rá kb ,stb ... Ha van valakinek tapasztalata vele kapcsolatban kérem írjon.
Szabályzatlan keverékképzésnél (karbisnál) ezt szinte észre sem veszed, szabályzott rendszereknél már van fulladozás, rángatás, torpanás pl. az autók le is tiltanak, ha nem teljesítik az emissziós követelményeket.
Sziasztok.Egy kis segítség kéne.Rendelt-e már valaki az Ebay-öl
2005 600rr-hez első lámpát?Vannak méretek is megadva,össze méregettem az én gyári törött lámpámmal és elvileg passzol minden méret.15.000 Ft-ért már lehet kapni,Szerintetek?Előre is köszi a segítséget.
Ne haragudj, de ez butaság!
Attól, hogy valaki nem autó-motorszerelő és nem műszaki területen tevékenykedett, még tisztában lehet a mai motorok-rendszerek működési elvével is ill. lehet műszaki intelligens és nagy motorkerékpáros tapasztalata.
Új motor vásárlás előtt, ha a márkakereskedő érdeklődik az ügyfél foglalkozása-szakmai, műszaki képzettsége után, ott már valami nem stimmel és érdemes elállni a vásárlástól.
Nem olvastad a Honda szervizkönyvet? Bele van írva, hogy lehetőleg oda vigye szervizbe, ahol vásárolta a motorkerékpárt.
Hihetetlen......
Ekkora minőségi szórások lennének márkakereskedők között, mintha a Hondánál nem lenne egységes a minőségi szint.
Mintha a gyári összeszerelés és gyártói quality control után a márkakereskedőknél sérülne a gyártói quality control.
Mindenesetre én elmennék egy Honda szervizbe, menet közbeni HDS tesztelésre. A HDS-t felrögzíteni az utasülésre és 5-10 perces tesztelésre beállítani. Kíváncsi lennék üzemi hőmérsékleten a lambda értékekre és vajon lambda ablakon (0,7-1,2 volt) belül üzemel.
Téli állás után én is tapasztaltam hasonlót k.b. 1,5 hónapot állt de nekem be sem volt indítva. Mentem vele egy nagyobb karikát meg meg is kergettem aztán észhez tért. Menj vele egy legalább 100 de inkább több km-es karikát városon kívül persze és had szóljon. Szerintem észhez fog térni. Ha adalékot tettél bele az valószínű még inkább segíteni fog.
Agomotors tapasztalatai szerint új szériamotoroknál volt olyan is, hogy 25% korrekcióra volt szükség, így vannak ki optimalizálva (gyártástechnológiai szórások stb.)
Milyen hűtővízet tettél bele? Mert a gyári PRO Honda HP Coolant-nál nem igen van jobb (alu-mag. motorokhoz, nitrit, foszfát, amin, borát és ami a legfontosabb szilikátmentes)
Az egyik barátom 18.000km-nél cserélt hűtővízet gyári Honda-ról Motul Motocool Expert-re, ami tartalmaz szilikátokat és 26.000km-nél vízpumpa károsodás jelentkezett (mechanikai seal).
Hosszút kell menni!
Szinte biztos, hogy üzemanyagellátó rendszer hibája. Járatópados hengerenkénti gázelemzésre lenne szükség, üzemanyagellátó rendszer nyomás-membrán vizsgálat, befecskendezőszelepek szóráskép vizsgálata.
Én nem ajánlom azokat az agresszív injektor tisztítókat, mert megtámadják a membránokat.
Rosszul írtam vizet nem cseréltem csak rátöltöttem.
Mentem volna vele csak hát nem volt sajnos lehetőségem... Na de majd most :)
Remélem én is hogy egy pár kilométer járatás után megoldódik.
Köszönöm a válaszokat!
Nyitni kell a szívó és kipufogó oldalt is !
Ami nem kis beruházás
K&N / full yoshimura usa kipuff rendszer és egy PW III usb