Nagyon jó olvasni a technikai jellegű hozzászólásaid!
A motorvezérlő hibás motornál, hogyan tudtad diagnosztizálni a vezérlési hibát? Mik voltak a jelenségek?
Tudom, hogy voltak dőlésszög érzékelő laza-kontakt hibák is, ami csak menet közben okozott leállást ill. működési problémát pl. út egyenetlenségeknél. Hibalámpa nem volt!
Szia! Nekem volt szerencsém több évjáratút használni, és ha utcán használod, szinte biztos örök életű lesz! Természetesen ez függ nagyban az előélettől és attól, hogy Te hogyan fogod gondját viselni... Strapabírását, megbízhatóságát lemérheted, ha kilátogatsz valamelyik pályaversenyre, vagy belegondolsz abba, hogy a nullszériás blokkokat 48 órán keresztül forgatták tiltáson... Természetesen vannak azért hibák, most is van nálam egy ami vezérlőegység cserére szorul, de ez nagyon ritka. Vezérműlánc, feszítő problémákról minden CBR-es hallott már, de alapjában véve ha kifogsz egy jól karbantartott motort, akkor nagyon sok örömet fog okozni neked! Részletes szerelési, ksrbantartási utasítást innen töltheted le: Manuale de reparatiere Sok sikert a vásárláshoz!
Szia! Nekem Valter Moto van felszerelve, nagyon korrekt, robosztusnak tűnik, egy eldőlésnél vagy kisebb esésnél biztosan nem sérül meg a váz. Természetesen egy pár bukógomba felszerelésével nem tudtam le a vázsérülés lehetőségét egy nagyobb perecnél, de legalább valamit tettem annak érdekében, hogy ne mindjárt a váz kopjon...
Sziasztok!
Szeretnék én is csatlakozni a cbr 600rr-t használók közé, és ezzel kapcsolatosan szeretném a segítségeteket, tanácsaitokat kérni.
Még nincs meg a gép, a közeljövőben szeretném megvenni.
Új, az nem fér bele a keretbe, így egy használt példány lenne a cél.
Utcára használnám, nem pályázni, tavasztól őszig, de napi szinten,
valamint havonta lenne egy Bp-Hamburg-Bp.
Melyik évjáratot javasoljátok? Hol érdemes körülnéznem, ahol esetleg egy korrekt gépet találhatok?
Természetesen valahol át is szeretném nézetni megvétel előtt.
Hol, kit javasoltok?(Bp)
Olajcsere intervallum, gyertyák stb. azaz a szerviz mennyi időnként esedékes?
Még annyit szeretnék kérni, hogy egy linket tudnátok adni, ahonnan
letölthetnék egy users v. service manualt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Hello, mi a tapasztalatok a vágás nélküli bukó gombákról, ugyanúgy megfogja a motort, nem okoz kárt a vázban?. pl:http://t-rex-racing.com/catalo...
Válaszokat köszönöm!
Szia menet közben ha hallod a cicergést fogd meg az indító kulcsot és feszítsd meg egy kicsit oldalra a zárbetét záró lemezkéje szokott zörögni kétszer szettem szét az elejét mire rájöttem . Sok szerencsét :)
Köszönöm szépen a választ! Megsasolom akkor hogy milyen állapotban van, de arra leszek kíváncsi hogyha minden okés, és még mindig hallani fogom akkor mi lesz az!
Köszi én is! Egyébként most voltam a szerelőmnél kb. egy hete, néztünk szelephézagot is, minden okés volt. Gondolom akkor feltűnt volna neki ez is, ha ilyesmi gáz lenne. :)
Nagyon egyszerű! Én egybe szoktam kötni a szelephézag ellenőrzéssel. Nyúlott láncnál, a csapokat összekötő lemezkéknél, ha váltakozó irányban mozgatjuk, apró kottyanás, hézag, holtjáték van...Feszítőpatron végét felülről látni, leszerelt szelepfedélnél. Ha nagyon kint van, az a megnyúlott lánc miatt van!
Ugyanezt szoktam hallani és ugyanúgy a kormány felől.. Még én sem jöttem rá, hogy mi lehet ez a ciripelés, de az a furcsa, hogy mindig más-más fordulaton jön elő menet közben. De van, hogy egyáltalán nem hallani..
Nekem most kezdett cicergni de nem tudom hogy onnan jön-e, mert ha üresbe forgatom 5500-ig akkor nem hallom csak menetközbe, és azt sem a blokk felöl hanem a kormány felöl. Lehet hogy félre hallom? Cseréljek vagy ne cseréljek?
Szia! Megtett távolság tekintetében nincs gyári előírás a vezérműlánc cseréjét illetően, de ha "előjön" a jellegzetes ciripelő han, akkor azonnal, mégpedig mindkettőt! Cseréltem már 20000 km-t futottban is, de van olyan ami túl van az 55000km-en, és nincs hangja...
03-04-esen volt de elméletileg jó a 05-06-ra is. Ha fiatalabb akkor pedig kicsit módosítani kell az összekötőn és azokra is felszerelhető.
Milyen évjáratúra való a dob?
Köszönöm előre is.
A motorvezérlő hibás motornál, hogyan tudtad diagnosztizálni a vezérlési hibát? Mik voltak a jelenségek?
Tudom, hogy voltak dőlésszög érzékelő laza-kontakt hibák is, ami csak menet közben okozott leállást ill. működési problémát pl. út egyenetlenségeknél. Hibalámpa nem volt!
Szeretnék én is csatlakozni a cbr 600rr-t használók közé, és ezzel kapcsolatosan szeretném a segítségeteket, tanácsaitokat kérni.
Még nincs meg a gép, a közeljövőben szeretném megvenni.
Új, az nem fér bele a keretbe, így egy használt példány lenne a cél.
Utcára használnám, nem pályázni, tavasztól őszig, de napi szinten,
valamint havonta lenne egy Bp-Hamburg-Bp.
Melyik évjáratot javasoljátok? Hol érdemes körülnéznem, ahol esetleg egy korrekt gépet találhatok?
Természetesen valahol át is szeretném nézetni megvétel előtt.
Hol, kit javasoltok?(Bp)
Olajcsere intervallum, gyertyák stb. azaz a szerviz mennyi időnként esedékes?
Még annyit szeretnék kérni, hogy egy linket tudnátok adni, ahonnan
letölthetnék egy users v. service manualt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Válaszokat köszönöm!
Vezérműláncot illetve feszítőt mikor kell cserélni, mert sehol nem találom? Előre is kösz!
Előre is Köszi!
(Stunt motor lesz belőle!):))