Elivleg össze dugod és jó szokott lenni ha mégse akkor tedd álványra és minden sebbességi fokozatban forgasd addig amig el nem kezd villogni akkor válts (kb 3-4000) ha akkor se jo akkor passz de igy jo szokott lenni .
Sziasztok, a fogyasztásról szeretnék kérdezni, hogy mennyire mese az 5 liter körüli fogyasztás, mert interneten látni ilyen 4-5 liter körülit is...de a valóságban mennyi hogy ha mondjuk városban használja az ember vegyesen?
Szevasztok.
Motor vásárlás előtt állok, mire figyeljek ennél a típusnál? Vannak gyerekbetegségei? Évjárat 2008-10 között jöhet szóba, netán akinek van eladó,nyugodtan szóljon.
Sziasztok!
Volt egy olyan gondom, hogy 4500-6500 fordulat között volt egy zörgő hang, amire végül az lett tippelve, hogy a vezérműlánc feszítő patron hibája miatt van. A feszítő ki lett cserélve és a probléma megszűnt, úgyhogy valóban az volt a ludas:) Az előző feszítőt lévő kopásnyomat jobban megvizsgálva a láncon kb 2 mm nyúlás lehet amúgy.
Nem volt sajnos valami könnyen hozzáférhető helyen, mert a tank levétele után, még egy arra kanyarodó hűtőfolyadék csövet is ki kellett szerelni, hogy a csuklós dugkókulccsal hozzá lehessen férni.
Én 120-180 Dunlop D211 GP racer E-t vettem, jelenleg ezt koptatom és meglepődtem én is, hogy kb. olyan magas, mint anno a 190/50-es S20-as, nincs félcentire a felső sárvédőtől. Úgyhogy, jó fordulékony profilja van...
Én Pirello Diablot Rosso II használok... utcán és pályán egyaránt kiváló tapadást biztosít és nálam ki bírt 6500 KM-t kb kicsit többet, de láttam aki már 8-9 ezernél jár vele... és idén is ezt a gumit fogom felrakni.
Dehogy nehéz. Csak ki kell találnod, hogy mire kell: utca, utca+pálya, csak pálya? Innen már leszűkült a lista, a méret (a gyári) adott, leginkább a pénztárcád határozza meg.
Nekem is egyszer volt fent 190-es S20-as és hasonlók a tapasztalataim. Nekem eddig a dragon supercorsa adott a legjobb tapadás érzetet, nagyon jó a karakterisztikája és tiszta-világos visszajelzéseket adott a tapadás maximumáról, tisztán lehetett érzeni a gumi rezonancia frekvenciáját a tapadás maximumán.
Köszi! Jó lenne, ha megúsznám a lánccserét és csak a patronnal lenne gond. Nem néztem még utána, de valamiért úgy sejtem a lánc nem éppen két fillér... Ráadásul még csak 46.500 van a motorban. A 2001-es Hornetemben 75.000 van és semmilyen blokk problémája nincsen.
Én használtam 190-est hátul, még épp elfért a sárvédőnél, ha neked nem menne be, le kell csavarozni a sárvédőt, vagy tenni alá pár alátétet és azzal kicsit elemelni, de nem hinném, hogy ez gondot okozna, az általad említett méret nem annyival nagyobb átmérőben.
Pályáztam is vele, nem is volt rossz, a magasságomhoz jól is jött egy kis plusz, de valahogy mégis mintha jobban kezelhető lenne a gyári méretű 180-assal.
Szia! Szerintem meg tudod oldani, csak kis ügyesség kell hozzá... Amire figyelj, hogy a kiszereléskor állítsd be a vezérlési jeleket (szelepfedél, főtengely végén lévő zárófedél le). Ha nincs a feszítőpatronhoz rögzítőszerszámod, átugorhat elállítódhat a vezérlés.
Egyébként szelepfedél leszerelése annál is inkább ajánlott, mert meg tudod nézni, hogy mennyire nyúlt meg a vezérműlánc. Ha hallod a jellegzetes csörgő hangot, nem biztos hogy megúszod csak a feszítőpatron cserével...
2008-as 600RR-be befér hátra a 180/55x17 pirelli diablo supercorsa gumi?
Arra gondolok,hogy nem túl ballonos, tehát magas a gumi annak ellenére,hogy 55-ös?
Előre is köszönöm a választ!
Egyébként ez mind le van írva a gyártói szerviz leírásban, de én azt gondolom a kereskedők-importőr üzletpolitikáján sokkal több múlik, mint a szerelők képzettségén, különösen garanciális időszakban.
Egyébként minden gyár várja a visszajelzéseket akár gyártástechnológiai, tesztelési hiányosságokról van szó az importőrön-kereskedőn-szervizhálózatán keresztül.
Szia! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a vezérműlánc feszítő patront hogyan tudom kicserélni 2007-esen? Tegnap szerettem volna, de egyszerűen nem fértem hozzá. Hiába hatottam hátra a tankot, még úgy is útban volt a váz, illetve a túloldalról egy műanyag kábel alagút. Tovább már nem mentem a bontásban. Mit szükséges levenni, hogy hozzáférjek? Vagy én voltam a béna és valahogy oldalról be lehetne férni valahogy a középső és a felső csavarhoz.
Köszi a segítséget!
Szia! Hibajelenség: gyújtás ráadása után a benzinszivattyú hangját nem hallottam, FI, HESD lámpa égve maradt. Gyújtószikra a gyertyákon nem volt, így természetesen az önindítót működtetve a motor nem indult be. A motor egyik gyári kulccsal sem indítható. Akku ellenőrzés után először is biztosítékokat ellenőriztem. O.K.!
Majd gyújtás ráadása után megnéztem, hogy jön-e áram a leállítóreléhez és a benzinpumpa reléjéhez.Nem volt! Gyújtáskapcsoló ellenőrzése után a vészleállító kapcsolót és a dőlésszög érzékelőt ellenőriztem. Vészleállító kapcsoló O.K.! Dőlésszög érzékelő rossz! (A leállítórelé behúzótekercse a dőlésszög érzékelőn keresztül testel le, amíg a motor függőlegesen áll, ill. el nem éri a 60 fokos dőlésszöget) Sajnos ezen keresztül semmilyen állásban nem volt test, ezért a csatlakozóját széthúzva a megfelelő vezetékét letesteltem egy kábeldarabbal, hogy be tudjon húzni a leállító relé és árammal tudja ellátni a vezérlőegységet, benzinpumpa reléjét, stb... Ezután még mindíg nem hallottam a pumpa működését. Leellenőríztem, hogy megy-e áram a pumpareléhez. O.K. Viszont mégsem húzott be! Mi a hiba? Relé leellenőrzése után, megnéztem kap-e testet a vezérlőegységtől, ugyanis a behúzótekercsét a vezérlőegység testeli le megfelelő körülmények között. Nem kapott! Itt is rövidrezártam egy kábeldarabbal a pumparelé megfelelő csatlakozóit, és a pumpa elindult! Ezzel egyidejűleg megnéztem, hogy a gyújtótrafókhoz megy-e áram. O.K. Ezek testelését közvetlenül szintén a vezérlőegység végzi. A vizsgálat közben minden vezetéket megnéztem szakadás, ill. ellenállás szemponjából hogy megfelelő-e. Majd miután leellenőriztem, hogy a vezérlőegység minden megfelelő pontján megkapja-e a tápfeszültséget és a testeket, az indításgátlóra kezdtem gyanakodni. Nem maradt más hátra, egy másik vezérlőegységet építettem be. A gyújtáskapcsolóról leszereltem az indításgátló jeladógyűrűjét és az utólag beszerelt vezérlőegységhez tartozó kulcsot dugtam bele. A gyújtáskapcsolóba belehelyeztem az eredeti kulcsot, és gyújtás ráadás után a motor azonnal indult.
Üresbe 4.-et mutat,meg rossz fokozatok váltáskor!
A dobon van E jelzés, és van hozzá szűkítő?
Komplett Yoshimura Kipufogó rendszer + hozzá irt Power Commander 130.000Ft
Komplett elsőkerék féktárcsával+gumi 90.000Ft
Üléspúp fehér fényezéssel 15.000Ft
IRC kuplung és fékkar párban 20.000Ft
GIpro fokozatszám kijelző 15,000Ft
Váltó fordító pedál konzollal 15,000Ft
Galfer fékbetét (használt) párban 15.000Ft 80%-os
520-as alu lánckerék 41-42 fogas 5.000Ft /db
Gyári kuplung ház (használt) 40.000Ft
Hásó teleszkóp 25,000Ft
Tel:30-9676-432 elérhetőség minden nap 8-17-ig
Motor vásárlás előtt állok, mire figyeljek ennél a típusnál? Vannak gyerekbetegségei? Évjárat 2008-10 között jöhet szóba, netán akinek van eladó,nyugodtan szóljon.
Volt egy olyan gondom, hogy 4500-6500 fordulat között volt egy zörgő hang, amire végül az lett tippelve, hogy a vezérműlánc feszítő patron hibája miatt van. A feszítő ki lett cserélve és a probléma megszűnt, úgyhogy valóban az volt a ludas:) Az előző feszítőt lévő kopásnyomat jobban megvizsgálva a láncon kb 2 mm nyúlás lehet amúgy.
Nem volt sajnos valami könnyen hozzáférhető helyen, mert a tank levétele után, még egy arra kanyarodó hűtőfolyadék csövet is ki kellett szerelni, hogy a csuklós dugkókulccsal hozzá lehessen férni.
Marhára nehéz ez a kibaszott gumi választás!
Pályáztam is vele, nem is volt rossz, a magasságomhoz jól is jött egy kis plusz, de valahogy mégis mintha jobban kezelhető lenne a gyári méretű 180-assal.
Egyébként szelepfedél leszerelése annál is inkább ajánlott, mert meg tudod nézni, hogy mennyire nyúlt meg a vezérműlánc. Ha hallod a jellegzetes csörgő hangot, nem biztos hogy megúszod csak a feszítőpatron cserével...
Sőt! Pályán 190-est is használnak (nagyobb a tapadás és a gumi felfekvési felület)
2008-as 600RR-be befér hátra a 180/55x17 pirelli diablo supercorsa gumi?
Arra gondolok,hogy nem túl ballonos, tehát magas a gumi annak ellenére,hogy 55-ös?
Előre is köszönöm a választ!
Egyébként minden gyár várja a visszajelzéseket akár gyártástechnológiai, tesztelési hiányosságokról van szó az importőrön-kereskedőn-szervizhálózatán keresztül.
Én látatlanban megadnám neked a Honda Akadémia oklevelét, megvan hozzá a műszaki intelligenciád, ami nagyon kevés szerelőben-szervizvezetőben van meg.
Köszi a segítséget!
Majd gyújtás ráadása után megnéztem, hogy jön-e áram a leállítóreléhez és a benzinpumpa reléjéhez.Nem volt! Gyújtáskapcsoló ellenőrzése után a vészleállító kapcsolót és a dőlésszög érzékelőt ellenőriztem. Vészleállító kapcsoló O.K.! Dőlésszög érzékelő rossz! (A leállítórelé behúzótekercse a dőlésszög érzékelőn keresztül testel le, amíg a motor függőlegesen áll, ill. el nem éri a 60 fokos dőlésszöget) Sajnos ezen keresztül semmilyen állásban nem volt test, ezért a csatlakozóját széthúzva a megfelelő vezetékét letesteltem egy kábeldarabbal, hogy be tudjon húzni a leállító relé és árammal tudja ellátni a vezérlőegységet, benzinpumpa reléjét, stb... Ezután még mindíg nem hallottam a pumpa működését. Leellenőríztem, hogy megy-e áram a pumpareléhez. O.K. Viszont mégsem húzott be! Mi a hiba? Relé leellenőrzése után, megnéztem kap-e testet a vezérlőegységtől, ugyanis a behúzótekercsét a vezérlőegység testeli le megfelelő körülmények között. Nem kapott! Itt is rövidrezártam egy kábeldarabbal a pumparelé megfelelő csatlakozóit, és a pumpa elindult! Ezzel egyidejűleg megnéztem, hogy a gyújtótrafókhoz megy-e áram. O.K. Ezek testelését közvetlenül szintén a vezérlőegység végzi. A vizsgálat közben minden vezetéket megnéztem szakadás, ill. ellenállás szemponjából hogy megfelelő-e. Majd miután leellenőriztem, hogy a vezérlőegység minden megfelelő pontján megkapja-e a tápfeszültséget és a testeket, az indításgátlóra kezdtem gyanakodni. Nem maradt más hátra, egy másik vezérlőegységet építettem be. A gyújtáskapcsolóról leszereltem az indításgátló jeladógyűrűjét és az utólag beszerelt vezérlőegységhez tartozó kulcsot dugtam bele. A gyújtáskapcsolóba belehelyeztem az eredeti kulcsot, és gyújtás ráadás után a motor azonnal indult.