Sziasztok! Az mitől van h. ráadom a gyújtást és nincs világítás se reflektor csak középen világít egy helyzetjelző vagy micsoda, viszont fénykürttel van világítás ha nyomva tartom folyamatosan és a reflektor tompított kapcsolója is kapcsolgatja a lámpákat? Korábban már volt ilyen gondom, de akkor azt mondták lámpakapcsolóban volt leszakadva egy vezeték aminek visszaforrasztása után jó lett, de szétszedtem kapcsolóházat és nem láttam benne semmi problémát, sőt még bontóból szereztem is egyet amivel szintén nincs világítás. CBR 600 RR 2005-ös évjárat
Hali! tudnátok segíteni, mert vettem egy honda cbr 250 rr( mc 22) tipusú motort! A motor kivülről egyben van, kissebb horzsolások, csúszások vannak rajta. a motor veszi a lapot húz, meg mint az ökör! Viszont a vezérlés csörög! a kérdésem az lenne hogy a vezérműláncot oldalról lehet-e cserélni, vagy a blokkot szét kell hozzá húzni? ezen kívűl a meghajtást is cserélni kell( lánckerekek, meghajtólánc). A választ előre is köszönöm, felvenném a kapcsolatot egy hozzá értővel is! hali
Én is használom városban, ha nem is napi szintű munkábajárásra, de sokszor jövök-megyek-intézkedek, mert nem kell parkolni, meg nincs dugó.
És az utóbbi években rendszeresen járok vele túrázni is 3-4 napokra, főleg Ausztriába.
Nem vagyok sportmotorbuzi, de szeretem a 600rr-t, bár el tudnék képzelni valami café racer stílusú, akár oldtimer vasat is...
Érdekes a kérdésed, mert ha igazából nem izgat, hogy kényelmes-e vagy sem, akkor talán teljesen mindegy is, hogy milyen motort használsz. Én rengetegszer használom mindennapi közlekedésre, melózni, elugrani ide-oda-amoda... Semmi probléma nincs ilyen téren vele. Aki sportmotorbuzi, és nem tud elképzelni másmilyen motort magának, az úgyis leszarja a kényelmet és sportmotort fog venni és használni fogja mindenre, legyen az pályázás, munkábajárás, túrázás, wc-re menés..
Szia! Biztos vagyok benne, hogy ha felszereled, passzolni fog! Én úgy gyártattam le, hogy katalógusból nézték meg hogy milyen hosszú legyen, milyen szögben álljanak a fittingek és elsőre nekem is hosszúnak tűnt! Ha szépen elvezeted a gyári fékcsőtartón keresztül, még örülni is fogsz hogy nem rövidebb...
Sziasztok!
Rakott már fel valaki BRAKING első fémfékcsövet?!
Típus specifikus darab 07'-től. Nem a T elosztós gyári utánzat.
Kicsit hosszúnak találom a csöveket.
Megvan még a dob?
És az utóbbi években rendszeresen járok vele túrázni is 3-4 napokra, főleg Ausztriába.
Nem vagyok sportmotorbuzi, de szeretem a 600rr-t, bár el tudnék képzelni valami café racer stílusú, akár oldtimer vasat is...
Felpakoltam már. Nagyon baba lett.
Sziasztok!
Használja valaki minden napos használat mellett a motort? Pl: munkába járásra, tudom hogy nem kényelmes, az nem izgat, de megoldható nagyjából?
Valamint ti mit szoktatok kicserélni az éves szerviz folyamán?
Taposok eladok (1000RR, de szerintem egyezik a 600RR-rel)
Rakott már fel valaki BRAKING első fémfékcsövet?!
Típus specifikus darab 07'-től. Nem a T elosztós gyári utánzat.
Kicsit hosszúnak találom a csöveket.
Komplett Yoshimura Kipufogó rendszer + hozzá irt Power Commander 130.000Ft
Komplett elsőkerék féktárcsával+gumi 90.000Ft
Üléspúp fehér fényezéssel 15.000Ft
IRC kuplung és fékkar párban 20.000Ft
GIpro fokozatszám kijelző 15,000Ft
Váltó fordító pedál konzollal 15,000Ft
Galfer fékbetét (használt) párban 15.000Ft 80%-os
520-as alu lánckerék 41-42 fogas 5.000Ft /db
Gyári kuplung ház (használt) 40.000Ft
Hásó teleszkóp 25,000Ft
Tel:30-9676-432 elérhetőség minden nap 8-17-ig
Arrow dob összekötővel 03-04-esen volt elméletileg 05-06-ra is felszerelhető. Szép állapotban, E szabványos.
Esetleg valaki nemtud sport kipufogót 08-ra?
Tud vki valamit erről a motorról?
http://dream.honda.hu/used_bik...
Előre is kösz!