Hogy legyen "arca" a gyereknek... Balra a csöves, tartalékos, középen az ON-OFF-ON csap, ami szűrő nélkül (igaz, használt kivitelben). A cső helye ott van tulajdonképpen, de a RES és az ON furat ezen egy szintben van, ezért van két ON.
De minek a tartalék a helyén amúgy sem lehet hozzáférni a csaphoz az teljesen jó ha a tankból lefolyik az utolsó csepp is a tartalék onnan kezdődik mikor a kis narancssárga pilács azt mondja
Annak látszódna a nyoma a benzincsapon, vagy nem? Mert így nem tűnik olyannak, amit széthúztak volna. Nem tudom miért cserélték, valószínűleg azért, amit mondasz. Olaszországból jött a motor és még ott követték el ezt rajta. Az itthoni első tulaj ment így vele 9 ezret. Gondolkodok rajta, hogy kerítek rá gyárit, de az kitudja milyen, lehet beszivat. Ennek így csak annyi baja, hogy nincs tartalék, a motor jön megy vele.
Elviekben igen, gyakorlatilag meg lehet, hogy a kendács elkövetője kivette a rézcsövet az előző csapból és betette ebbe.
Nem tudom, mi volt a csere oka és nem tudom, mit művelhettek vele.
Csak tippelem, hogy a vákuumos csapnak valami baja volt és inkább lecserélte egy simára az eredeti felújítása helyett - gyakran találkozom azzal a jelenséggel, hogy a felújítás/javítás helyett az egységsugarú júzer inkább vesz egy utángyártott csapot vagy betesz valamit, ami a havernál pihent a fiókban és passzol.
A PC35 a karbis F4, a csapot el se lehet érni kézzel, nincs kivezetve oldalt. Azért van rajta két ON mert ugyanaz a Keihin csap több motorra is készült, olyanokra is, amin az egyik ON (a felső) tartalék funkciót lát el.
A PC 35 csapja viszont nem kapott réz csövet a normál álláshoz, csak a műanyag szűrő van rajta.
Akkor minek a 2 nyitott állás? 😅 Nem értem. Egyébként azért kérdem, mert a motoromon a vákumos benzincsapot kicserélték egy ilyen PC35-ös benzincsapra és érdekelt van-e különbség a 2 on állás között, de akkor nincs.
Nekem meg néha azt csinálja újabban, hogy hosszan teker az önindító, de nem indul azonnal a motor. Mondjuk 5-ből 1-szer. Máskor meg pöccre indul. Mindig minden karban volt tartva, benzin van, akksi jó. Zoli valami ötlet?
Köszi mindkettőtöknek.
A fék pompás lett!
Éreztem én hogy ennek nem ennyit kell tudnia.
Cseréltem féktárcsát (majdnem minimumon volt),új Nissin szinterbetét,kitakaritva bezsírozva a nyereg úszó része,dugattyú megjáratva,5.1 es brembo fékfolyadékra cserélve.
Tökéletes lett.
A hátsófék nem egy bika, de azért fog, ha jól megtaposod tudja blokkolni a hátsó kereket, szóval lehet egy kis tisztítás, olaj és betétcsere segíteni fog rajta. Szoktak még a betét hátsó felére rézpasztát kenni, ha nyikorogna a rendszer. https://totalcar.hu/tanacsok/a...
Csakis szinter, organikus felejtős gyorsan kopik és nagyon koszol. Teljesen jó az ebc is, ha rendesen ki van takarítva a féknyereg szépen újjal vissza tudod nyomni a munkahengert akkor nem fog ciceregni a fék mert nem ér hozzá a tárcsához a betét. Brembo is mehet bele, akár a kék vagy a piros is.
"középen az ON-OFF-ON csap, ami szűrő nélkül (igaz, használt kivitelben) jobbra látható - felülnézetből."