Én fehéret még nem is láttam és nem is hallottam róla... Vmikor én is keresgettem, mert megrepedt, de aztán sikerült megragasztanom és lemondtam az újról.
Sziasztok.
Van valakinek arról információja, hogy CBR 600F4i-nél a generátor és a kuplung deknit két színnel hozták ki, fehér/bronz, hogy van e valami különbség a kettő között?
Évjárattól teljesen független, hogy melyiken mi van, keresve az alkatrészek között, fehéret nem is találok sehol.
Először azt hittem, hogy a Magyarországra szállított gépeken bronz színű és más országokba meg fehér, de ez a elmélet megbukott.
Van valami különbség a két blokk között?
Sziasztok!
1996 vizsga lejárt tavaly. Papirok rendben. Motorikusan rendben. Esztétikai hibák vannak, gumik cserések...... stb. 295000ft és ez nagyon baráti ár.
Sziasztok. Van olyan tag, akinek 99-2000-es évjáratú f4-es Cbe-e van? Jutányos áron kínálnék hozzá egy teljesen új bontatlan és egy alig használt levegöszűrőt.
Ha emlékeim nem csalnak itt olyan nincs hogy rövid meg hosszú itt csak villogások száma van valószínű a hosszan világítás az a hibakódok elválasztása lesz ha a hosszú után mindig csak egyet villanik röviden akkor ha jól emlékszem az map szenzor hiba vagy a csatlakozója kontaktos
Sziasztok! Van egy kis problémám remélem tudtok segíteni. Egy cbr 600 fs (2001-es)-ről lenne szó. Menet közben elkezd világítani a piros f1 ha megállok villog mégpedig 1 hosszú egy rövidet,tudja valaki mit jelent ez? Nem midig csinálja van hogy fél napot elmegyek hiba nélkül. a válaszokat előre is kössz!
Első körben mérnék egy töltést majd fesszabályzó vs csatlakozójának megvizsgálása generátor fázisainak kimérése nagyon úgy tűnik hogy valamelyik lehalt és nincs megfelelő áramellátás
Sziasztok, kérdésem lenne. Járt már úgy valaki, hogy. Jössz hazafelé egy 400 kilométeres túráról ahol kb 20x indíttod el a motort, és az utolsó utolsónál sincs semmi gond, teker erősen gyorsan pöc röff indul. Aztán egyszer csak az index begyorsul. Nem gondoltam semmi komolyra, vagy egy égő vagy a relé. Pár km és nincs fordulat visszajelzés, vagyhát minimális, kb 2500 ig ment fel. Megint pár km és egyszer csak gyorsításnál meg akar állni a gép. Csak 3-4000 között volt hajlandó menni. Megállok hogy akkor most mivan. Leállítom, kulcs elfordít. Utánna már egyetlen visszajelző se világít, de tolásra indult. És a megadott fordulat tartományban hazaebickéltem. Vélemény? U.i.: ha a tompítottat megpróbáltam lekapcsolni azonnal meg akart állni. 😅
Sziasztok. Attila vagyok.Van egy cbr600f4i mocim. Szeretném a csutkakormányt magasitani,vagy ha ez nem lehetséges,akkor túrakormányra cserélni! Tudna valaki segiteni ebben? Köszönöm!
Üzemanyag szint jelző-témában kiolvastam az egész rohadt internetet, és végül feladtam. Ami alternatíva akad, az vagy ronda, vagy megbízhatatlan, vagy pedig drágább, mint maga az egész motor.
Úgy döntöttem, marad a benzincsap. Nem modern, nem praktikus, de legalább vagány :-)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_600_f4/honda_cbr_600_f4-17475000