Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még sosem néztem, de szerintem a gyárin nincs e betű
szerintetek ha a kipuban nincs benne az e betű de bele van gravírozva hogy 86 db tud akkor átengedik műszakin?gyári f4 dobról van szó
ha valakit esetleg érdekel, eladó.
Baszki tényleg, Picizé is tricolor.
Ezek szerint megvan a megoldás.
Szóval aki nem akar vez lánccal meg feszítővel kínlódni 2000-es évjáratú tricolort vegyen úgy látszik azokban bírja a cucc.
53 000 km-rel vettem a mocit. 95 000 van most benne és se vezérműlánc se feszítő nem volt még cserélve. Kopp kopp kopp. Előző tulaj 43 000 km-rel vette állítása szerint ő sem cserélte ezeket.
Sziasztok.Kilométeróra meghajtóm feladta a harcot,ha valakinek lenne elfekvőben szívesen megvenném.(f2)
az egyik a tanksapka pereménél a túlfolyó ha mellé tankolsz ott folyik ki a másik a szellőzőcső
A tank alatt ja van.Egy vékony egy vastag.
Csak ennyi?
srácok van eladó sebesség jeladóm és csapom f3-hoz,ha valakit érdekel jelezze.
szerintem alul van rajta egy vékony cső azon keresztül lélegzik,legalábbis f2 így van,le kell venni hozzá hogy lásd
Kérdés.
Az F3-nak hogy van a szellőztetője?
Van a tanksapkában valami lélegeztető?
Elég furán jön ki a benya belőle a csapon át.
Mint az olcsó teszkós kannákból,bugyogva, jön hol levegőt vesz majd jön,megint levegő megint jön.
Pedig a tanksapka nyitva.
Szerintem ez a régi csap szivat rendesen.
Belül nem láttam de szögugyanaz kinézettre mint a periké.
Most a vezérműlánc feszítőről beszélünk még? Mert az enyém f3 abban menetes van.
Nem tudom a Hondától rendeltem mondjuk a cikkszáma nem ugyanaz volt mint amit a motorhoz hoz a gyári könyv lehet valamit mókoltak már rajt ahogy a kuplungkiemelőn is a gyári csőből volt ami rendeltem szintén a hondától az meg már tömör anyagból volt
szia,mindkét relé jo ami elöl van a fejidomkonzolon,mert a világitás helyén,elölröl nézve baloldalon müködik rendesen.Sajnos azzal sem vagyok tisztában melyik az index reléje.de szerintem a jobboldali elölröl nézve,de ott nem dolgozik egyik relé sem
pedig de
Az elég nagy mák. Lehet ruszki rugó van benne véletlenül, azért nem lágyul ki.
Akkor csak nekem van ilyen szerencsém én mikor megvettem a motort kicseréltem mert iszonyú hangja volt azóta egészen pontosan a mai napig 43.361 km van a feszítőben és semmi baja még le is kopogom gyorsan
Igen, az másfajta. Ez elég 1xrű, mint a faék, csak a tervezés-méretezés van elbaxva.
Ez nem olyan.
Valahol olvastam, hogy cserekor elbaxák általában a szerelők, mert nem nyomkodják meg olajban a patront és a benne lévő levegő miatt olyan mint ha ki sem lenne cserélve normálisan....
Mennyi a valóság alapja azt nem tudom...
Akkó má egy kanna bor.
Nyugodtan vegyel egy kanna benzint és zen leszel.
Akkor meg basszák meg h az f4i-nél már nem.