53 000 km-rel vettem a mocit. 95 000 van most benne és se vezérműlánc se feszítő nem volt még cserélve. Kopp kopp kopp. Előző tulaj 43 000 km-rel vette állítása szerint ő sem cserélte ezeket.
Kérdés.
Az F3-nak hogy van a szellőztetője?
Van a tanksapkában valami lélegeztető?
Elég furán jön ki a benya belőle a csapon át.
Mint az olcsó teszkós kannákból,bugyogva, jön hol levegőt vesz majd jön,megint levegő megint jön.
Pedig a tanksapka nyitva.
Szerintem ez a régi csap szivat rendesen.
Nem tudom a Hondától rendeltem mondjuk a cikkszáma nem ugyanaz volt mint amit a motorhoz hoz a gyári könyv lehet valamit mókoltak már rajt ahogy a kuplungkiemelőn is a gyári csőből volt ami rendeltem szintén a hondától az meg már tömör anyagból volt
szia,mindkét relé jo ami elöl van a fejidomkonzolon,mert a világitás helyén,elölröl nézve baloldalon müködik rendesen.Sajnos azzal sem vagyok tisztában melyik az index reléje.de szerintem a jobboldali elölröl nézve,de ott nem dolgozik egyik relé sem
Akkor csak nekem van ilyen szerencsém én mikor megvettem a motort kicseréltem mert iszonyú hangja volt azóta egészen pontosan a mai napig 43.361 km van a feszítőben és semmi baja még le is kopogom gyorsan
Valahol olvastam, hogy cserekor elbaxák általában a szerelők, mert nem nyomkodják meg olajban a patront és a benne lévő levegő miatt olyan mint ha ki sem lenne cserélve normálisan....
Mennyi a valóság alapja azt nem tudom...
Ezek szerint megvan a megoldás.
Csak ennyi?
Az F3-nak hogy van a szellőztetője?
Van a tanksapkában valami lélegeztető?
Elég furán jön ki a benya belőle a csapon át.
Mint az olcsó teszkós kannákból,bugyogva, jön hol levegőt vesz majd jön,megint levegő megint jön.
Pedig a tanksapka nyitva.
Szerintem ez a régi csap szivat rendesen.
Mennyi a valóság alapja azt nem tudom...