A pályaalkalmassággal lesznek gondok.
Nézz rá az első teleszkópok crom száraira,ha sokat álltak rozsdásak lesznek,ugyanez érvényes a fék dugattyúkra,a hátsó gátló nálam már semmit sem ér,az 97-es F3-as.Fel kell újíttatnom,a karbiban ha hozzányúlsz szétomlik ikyen időssen az összes O gyűrű,néztem a gyári készleteket,csak úgy röpködtek a 20-30 eurósok.Az utángyártott elemei a karbinak a szar és a halál fos közt állnak.
Az AC pumpa vezérlő reléje nekm kakukk,másnak lehet jobban birta,de az elektromos része a pumpának be szokta adni a kulcsot,van olcsó kínai,olyan is,vagy csak az elektromos rész felújítója talán egy 20-asé.
És 160-as vágott slicc sem terem minden fán.
Nekem pont az lenne a lényeg hogy nem kell papír, nem akarok fizetni biztosítást meg ezeket a dolgokat egy olyan motorra amit csak nyáron és azt is hétvégente használnám. :
Sokba fog kerülni.Már a gatyába rázás.
Egyeske képről jó de majdnem 30 éves és az ülése mért áll ilyen szarul?
Ketteske is elég köszvény pláne hogy ropogtatták az idomait.és az nem olcsó.Ha van hozzá miért nem azokkal fényképezte?Picit nekem félreáll a farokidom de lehet csak csal a kép.
Hármaska meg nulla papír,és átfényezve.
Hát őőőőőőő................jó buli lesz feltámasztani ilyen félhullákat.
Nekem sikerült,még a fék-futómű van téli melónak.Reményeim szerint a 16-os brembo radiális segít némileg a szánalmas első lassítón.
Mennyi az az olcso?
Amugy kispalyas oromszerzesre jo dolog,a fekkel kene valamit csinalni mert eleg hulla gumit palyasat nem lesz egyszeru hasznaltban szerezni.
F2 nem tom de f3 nak allithato a futomuve.
Kerdes mit talalsz es mennyibe faj majd gatyaba razni.
Én voltam párszor pályán, jó gumi jól beállított futómű, cbr f2 nagyon jól dönthető jól viselkedik nagyon jól kezelhető motor szerintem, 100le igazából nem tudtam kimotorozni teljesen kezdőknek szerintem pont jó!!!
Erősen gondolkodom a pályázásba, de nem szeretnék olyan hú, de nagy összeget beleölni. Egész olcsón találni F2-F3-as CBR-t. Van aki pályázik ezekkel? Pro és kontra? Megéri egy ilyenre benevezni? Válaszotok előre is köszi!
Köszi, rendes tőled!
Még körülnézek itt a környéken (Kőszeg, Szombathely), jó lenne a logisztikai részét posta nélkül megoldani, de akár az is szóba jöhet :-)
FIII-hoz keresnék plexit.
Nézz rá az első teleszkópok crom száraira,ha sokat álltak rozsdásak lesznek,ugyanez érvényes a fék dugattyúkra,a hátsó gátló nálam már semmit sem ér,az 97-es F3-as.Fel kell újíttatnom,a karbiban ha hozzányúlsz szétomlik ikyen időssen az összes O gyűrű,néztem a gyári készleteket,csak úgy röpködtek a 20-30 eurósok.Az utángyártott elemei a karbinak a szar és a halál fos közt állnak.
Az AC pumpa vezérlő reléje nekm kakukk,másnak lehet jobban birta,de az elektromos része a pumpának be szokta adni a kulcsot,van olcsó kínai,olyan is,vagy csak az elektromos rész felújítója talán egy 20-asé.
És 160-as vágott slicc sem terem minden fán.
Egyeske képről jó de majdnem 30 éves és az ülése mért áll ilyen szarul?
Ketteske is elég köszvény pláne hogy ropogtatták az idomait.és az nem olcsó.Ha van hozzá miért nem azokkal fényképezte?Picit nekem félreáll a farokidom de lehet csak csal a kép.
Hármaska meg nulla papír,és átfényezve.
Hát őőőőőőő................jó buli lesz feltámasztani ilyen félhullákat.
Nekem sikerült,még a fék-futómű van téli melónak.Reményeim szerint a 16-os brembo radiális segít némileg a szánalmas első lassítón.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Kb ennyit is szánok rájuk plusz ugye a gatyába rázás.
Amugy kispalyas oromszerzesre jo dolog,a fekkel kene valamit csinalni mert eleg hulla gumit palyasat nem lesz egyszeru hasznaltban szerezni.
F2 nem tom de f3 nak allithato a futomuve.
Kerdes mit talalsz es mennyibe faj majd gatyaba razni.
Erősen gondolkodom a pályázásba, de nem szeretnék olyan hú, de nagy összeget beleölni. Egész olcsón találni F2-F3-as CBR-t. Van aki pályázik ezekkel? Pro és kontra? Megéri egy ilyenre benevezni? Válaszotok előre is köszi!
Még körülnézek itt a környéken (Kőszeg, Szombathely), jó lenne a logisztikai részét posta nélkül megoldani, de akár az is szóba jöhet :-)