nem tutira mondtam,de egy próbát megér...ha ugyis viszed a szerelőhöz nézesd meg vele...aztán ha ráhibáztunk csak össze kell forgatni a szárakat és ugy meghuzni,hogy egyirányba görbüljön,,lehetőleg előre...sőt!ha ez a baj akkor érdemes össze is jelölni,hogy legközelebb se szivasson meg...illetve a legjobb lenne kicserélni,de az nincs jóárasitva.
Hali!
Nem akarnék okoskodni,de az elmondottakon kivül,még az is lehet,hogya teló görbülete(minimális is!)okozza....főleg ha mostanában volt bolygatva a teló,pl kivéve olajcsere miatt....és nem az eredeti helyére lett lefogatva....pl az egyik előre hajlik a másik meg mondjuk másfelé....hangsúlyozom,hogy minimális szemmel nem is látható görbületekről van szó..akár az egykerók miatt akár egy kis valakit utolérsz...miatt.
más ötletem nekem sincs....
HÚÚÚ!
A Michelin Macadam- ot felejtsd el.....
Életveszélyes egy gumi!
Noé apánknak már a bárkája oldalán is volt ilyen guma- MINT ÜTKÖZŐ....
Komolyra fordítva, valamikor nekem is volt ilyen és az a baj vele, hogy elér egy bizonyos futott kilómétert és rázza a motor elejét ..( Milka is írta)
Nekem 50.75 közt csinálta , de úgy hogy egy élmény volt utána elmenni a WC-re kisdolgozni
Most műszakizik az autóm,de ha gondolod hétvégén kész lesz és akkor a jövő héten beszélhetünk róla
Szoktam cipelni motorokat :)) álltalában suzukit:))))))mint a képen
Nagyon kedves vagy!
KÖSZÖNÖM!
Az a baj, hogy már vettem egy garnitúra új Michelin PilotPowert...
De remélem, hogy jövőre sokkal többet motorozunk, és hamar szükség lesz rá!
Nem tudom, hogy ezt is lehet műszeresen márni, mint az autóknál, de szerintem nem.
Marad a szemrevéteéezés, villaszárak, villahíd, van-e rajtuk valmi deformálódás.
Akkor még azt is érdemes megnézni, hogy egyfomán van beállítva a két villaszár rugóelőfeszítése, valamint a nyomó, és húzó csillapítás.
Ezt gyorsan meg tudod nézni ezek miatt nem kell szerelőhöz vinni a mocit.
A felnit meg csak gépen tudják megnézni...
jó éjt mindenkinek
és köszi a segítségeket
Akitől vettem fél évesen szeretett egykerekezni.
Mi a teendő?
Nem akarnék okoskodni,de az elmondottakon kivül,még az is lehet,hogya teló görbülete(minimális is!)okozza....főleg ha mostanában volt bolygatva a teló,pl kivéve olajcsere miatt....és nem az eredeti helyére lett lefogatva....pl az egyik előre hajlik a másik meg mondjuk másfelé....hangsúlyozom,hogy minimális szemmel nem is látható görbületekről van szó..akár az egykerók miatt akár egy kis valakit utolérsz...miatt.
más ötletem nekem sincs....
Simán rákattint,és megy!
Vidi!
http://sportmotor.hu/motoros_v...
hm biztos leugrottatok egy sörre:))))
A Michelin Macadam- ot felejtsd el.....
Életveszélyes egy gumi!
Noé apánknak már a bárkája oldalán is volt ilyen guma- MINT ÜTKÖZŐ....
Komolyra fordítva, valamikor nekem is volt ilyen és az a baj vele, hogy elér egy bizonyos futott kilómétert és rázza a motor elejét ..( Milka is írta)
Nekem 50.75 közt csinálta , de úgy hogy egy élmény volt utána elmenni a WC-re kisdolgozni
Szoktam cipelni motorokat :)) álltalában suzukit:))))))mint a képen
Mondjuk ültethetnél bele virágot......
KÖSZÖNÖM!
Az a baj, hogy már vettem egy garnitúra új Michelin PilotPowert...
De remélem, hogy jövőre sokkal többet motorozunk, és hamar szükség lesz rá!
De előbb próbáld ki, azt ha ugy gondolod az utcainál maradsz inkább, akkor én álltam a garniturát!
Marad a szemrevéteéezés, villaszárak, villahíd, van-e rajtuk valmi deformálódás.
Akkor még azt is érdemes megnézni, hogy egyfomán van beállítva a két villaszár rugóelőfeszítése, valamint a nyomó, és húzó csillapítás.
Ezt gyorsan meg tudod nézni ezek miatt nem kell szerelőhöz vinni a mocit.
A felnit meg csak gépen tudják megnézni...
Örülök,hogy segítő barátokra találok.
Én megvenném újban is.
Nincs igazság....
Ki kell próbálnom jövőre, pont.