Nem vitázok és nem is akarom bizonygatni az igazam. (mert lehet hogy nincs is) Ez csak az én véleményem. Szerintem egy jól megvágott slicknél nincs biztonságosabb utcára sem... Hacsak a tapadási felület terjedelmét nézzük kanyarokban már összehasonlithatatlan az utcai vs. slick. Ha meg a tapadás erősségét is figyelembe vesszük azt hiszem nincs is miről beszélni. Sőt! Ha rajtam mulna, én betiltanám a nagyteljesitményű motorokon az utcai bakeliteket is........
Atix, ne csináld már ezt velem!
Én elismerem a motoros tudásod, és tapasztalataidat is , tudom, hogy milyen sokat motorozol, éppen ezért nagyon is adok a véleményedre, de ezt nem tudom magamnak megmagyarázni, hogy az utcár kitalált gumi nem jó az utcára, de a slick, ami elvileg nem oda való, és teljesen más körülményekre lett kitalálva, az jobb az utcára. És még olcsóbb is!
Én ezt nem értem!
Nhogy besértődjél má!
Én nem akarom egyik tipust sem fikázni, pedig legszivesebben azt tenném....
A lényeg h bármilyen utcára gyártott mintás szarra gondoltam........mert szerintem ezek mind szarok. Én is azokat használta, mindegy mejik tipust irnám le neked....mindegyik ugyanazaszarguriga....
Lehet hogy nincs összefüggés, de mióta váltottam, és csak slickel járok azóta nekem egyszer sem fordult ilyen elő. Régebben mikor ilyen bakelitgumákkal jártam, akkor sürű volt ez a jelenség nálam is.
DUNLOP QUALIFIER-t szoktam használni.
Most jelenleg Michelin Macadam van használatban
Tavaszra akarok venni rá Pirelli diablo strada-t
Pécsi motoros kolega ajánlásásval:)))))
igaz?meszi1100xx
Jó reggelt!
Köszi amiket írtatok.
Gumik az biztos nem mert álltalában 4000km és csere
kormánycsapágy rendben,a centírozás rendben,amikor beráz akkor nem szoktam fékezni,gumi nyomás rendben,a kerék nem csapágyas,
a szitálást csak elengedett kormánynál csinálja.
Általában az elsögumi "rendellenes"kopása okozza!
Ugy náz ki,mintha "kagylos"lenne,de nem az,hanem ugy mond "fürészfogas kopás".No ettöl szokta berázni az elejét!Esetleg régi,elöregedett gumi.
Megoldás:gumicsere!
De akkor miért tiltják utcára a slicket? Ezt nem értem igazán!
Egyszer ki kell próbálnom...
Nem vitázok és nem is akarom bizonygatni az igazam. (mert lehet hogy nincs is) Ez csak az én véleményem. Szerintem egy jól megvágott slicknél nincs biztonságosabb utcára sem... Hacsak a tapadási felület terjedelmét nézzük kanyarokban már összehasonlithatatlan az utcai vs. slick. Ha meg a tapadás erősségét is figyelembe vesszük azt hiszem nincs is miről beszélni. Sőt! Ha rajtam mulna, én betiltanám a nagyteljesitményű motorokon az utcai bakeliteket is........
Esetleg nem volt törve a motor?
Lehet hogy a gumi jó, de mi van akkor, ha felni sántít egy picit!?
Én elismerem a motoros tudásod, és tapasztalataidat is , tudom, hogy milyen sokat motorozol, éppen ezért nagyon is adok a véleményedre, de ezt nem tudom magamnak megmagyarázni, hogy az utcár kitalált gumi nem jó az utcára, de a slick, ami elvileg nem oda való, és teljesen más körülményekre lett kitalálva, az jobb az utcára. És még olcsóbb is!
Én ezt nem értem!
Én nem akarom egyik tipust sem fikázni, pedig legszivesebben azt tenném....
A lényeg h bármilyen utcára gyártott mintás szarra gondoltam........mert szerintem ezek mind szarok. Én is azokat használta, mindegy mejik tipust irnám le neked....mindegyik ugyanazaszarguriga....
DUNLOP QUALIFIER-t szoktam használni.
Most jelenleg Michelin Macadam van használatban
Tavaszra akarok venni rá Pirelli diablo strada-t
Pécsi motoros kolega ajánlásásval:)))))
igaz?meszi1100xx
Jó Reggelt!
Köszi amiket írtatok.
Gumik az biztos nem mert álltalában 4000km és csere
kormánycsapágy rendben,a centírozás rendben,amikor beráz akkor nem szoktam fékezni,gumi nyomás rendben,a kerék nem csapágyas,
a szitálást csak elengedett kormánynál csinálja.
Ugy náz ki,mintha "kagylos"lenne,de nem az,hanem ugy mond "fürészfogas kopás".No ettöl szokta berázni az elejét!Esetleg régi,elöregedett gumi.
Megoldás:gumicsere!
ja meg még ha féktárcsák szarok!
Bordó is volt!