Nekem egy 2005 évjáratú XX.-em van.Nagyon király gép de a gyári gumik szarok éppen most cserélem le őket Pirelli Diabló Stradara akciósan most 64E Ft egy pár.A tesztek csodákat zengenek róla.Tapad mint állat és nagyon tartós.Tervezem én is a kipu cserét csak most még nem telik rá.
Volt már pár mocim de az XX a KIRÁLY!!!!!!
én is féltem ettől a Dual CBS dologtól és ki akartam kötni, de most más nem látom értelmét. Nagyon jó az úgy ahogy van, főleg egy ilyen stílusú gépnél...végülis ez egy túramotor. Sokáig én is a sportmotort kerestem benne, de nem az, hanem egy KURV@ erős túragép.
Nekem gumiba Michelin Pilot Sport van rajta és az jól tapad (naná), de ezelőtt Dunlop D208 volt és az sem volt rossz...
Én 185 cm vagyok, 160-ig semmi gond nem volt a széllel.Utána húzóckodás és ...Van 2 db eladó Finster dobom XX-re ha valakit érdekel,egy szezont használt.
megoldhato, én megcsináltam a VFR800- amon
több féle megoldással találkoztam már
az enyém elsö fékre mind a 6 dugattyu fog, a hátso fékre pedig mind a 3
ennek a megoldásnak a hátránya, hogy nem visszaalakithato, mert egy furatott kell késziteni a munkahengerekbe, hogy az összes dugattyu egyszerre dolgozzon
sziasztok most szeretnék beújítani egy ilyen jószágra és az érdekelne hogy ki lehet e iktatni a dula cbs cuccot tudom hogy nagyon szuper meg minden jól fog de engem akkor is zavar. Ha ki lehet hogyan és mennyiért ill mit ajánlotok( újra fámfékcsövezés)?? A msáik kérdés hogy létezette ebből valaha matt fekete kiadás, ill mennyire lesz alkalmas a vas a 190-es magasságomhoz hosszabb távon? Előre is köszi
Hát megvettem az XXembe a régen áhított Dynojet Kit-et. Szombaton bele is rakták a Motorradban (köszi nekik) és vasárnap le is teszteltem...hát mit ne mondjak jobb mint amire számítottam.
Mintha egy teljesen más motor lenne...eddig is szépen tolt alulról de 5000-nél volt egy kis visszaesés és csak utána indul meg igazán (ez lehetett a nyitott dob + K&N szűrő miatt is), most viszont végig nagyon tol, sőt 7000-től istentelenül... Nyomatékra csak olyat ugrott a gép hogy 140 környékén folyton akarok rakni egy 7.-fokozatot olyat lép...
Ami meglepett, hogy 140-es utazó környékén 2 személlyel és némi szerpentinnel sem fogyasztott 6 liternél többet és ez több mint kellemes meglepetés
Szevasz András vagyok!
Nekem 2003-as xx-em van, Öcsémnek szintén, aránylag elég jól kiismertük.
Szerintünk a világ legjobb mocija, ha van kérdésed kérdez nyugodtan, szívesen válaszolok, ha tudok.
Sziasztok! Érdekelne a típus, és szeretnék kérni vkitől 1 MSN címet akit kifagathatok a mocival kapcs Ha vki nem akarja közzétenni a címét itt a mailcímem dobjon nekem 1 levelet címmel 1ütt...
Peretyo@freemail.hu
Ezelőtt egy FZR1000em volt, de sok nagy motorom volt már mielőtt ráültem erre. Van tapasztalatom bőven túramotorokkal/sportmotorokkal/endurókkal, de eddig mind közül ez a legjobb. Igazából egy Varadero/Vstrom/KTM950SM kellett volna ,de nem bántam meg az XX-et.
Köszönöm. Gondolom igazából az lenne a megoldás, hogy az embernek legyen egy motorja a városba meg egy túrázni egyelőre azonban úgy fest a helyzet, hogy még ahhoz is jócskán kell spórolnom, hogy a kis ER-5-ösömet CBR-re cserélhessem... úgy sejtem igencsak nagy váltás lesz majd... Te milyen motorról ültél át XX-re?
HA túrázni akarsz és főleg 2 személlyel akkor a VFR elég karcsú lesz, egyedül viszont szerintem jobb mivel könnyebb és könnyebben is vezethető. Én főleg azért vettem XX-et mert az asszonnyal járok motorozni, nem is rövid távokra, és az XX jobban bírja a 2 személyt + cuccokat, ráadásul kellemesen is vezethető. Városba nagyon nagy, nem lehet vele rendesen haladni a sorok között főleg a tükrök miatt...itt ha eltalál valamit a tükör akkor az indexnek is annyi az meg drága mulatság.
Az viszont nem elhanyagolható tény hogy az XX igencsak elegendő a nagy sebességű autópályatempóhoz..a VFR viszont hamar elvérzik ott...
Nem, tudom miként fogod használni de ezeket mérlegeld mielőtt megveszed. (én is sokat vaciláltam VFR-en is)
A kormányról meg annyit, hogyha túl hasalósnak találod akkor vegyél rá superbike kit-et és MRA túraplexit... máris sokkal kényelmesebb lesz
Tudom, hogy hulyeseg ilyet kerdezni nagy Blackbird fanoktol, de regota almodozom egy CBR1100XX-rol vagy egy VFR-rol de nem tudom melyik lenne az igazan jo valasztas. A CBR sokkal jobban tetszik viszont a VFR univerzalisabbnak tunik. Igazabol szeretnek hosszabb turakra is menni a geppel de fontos, hogy minden nap raulhessek itt a varosban is (Bp). Van esetleg olyan akinek mindkettovel vannak tapasztalatai? Egyszer raultem a szalonban mindkettore es fura volt, hogy a CBR-nek olyan messze van a kormanya, hogy alapbol hasalnom kellett rajta. Nem tul nehez a kicsike a varosi forgalomban? Kerlek, meseljetek egy kicsit a sajat gepetekrol, engem nagyon erdekelne!
Koszi,
GMac
Nekem egy 2005 évjáratú XX.-em van.Nagyon király gép de a gyári gumik szarok éppen most cserélem le őket Pirelli Diabló Stradara akciósan most 64E Ft egy pár.A tesztek csodákat zengenek róla.Tapad mint állat és nagyon tartós.Tervezem én is a kipu cserét csak most még nem telik rá.
Volt már pár mocim de az XX a KIRÁLY!!!!!!