Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szioka!

Nekem egy 2005 évjáratú XX.-em van.Nagyon király gép de a gyári gumik szarok éppen most cserélem le őket Pirelli Diabló Stradara akciósan most 64E Ft egy pár.A tesztek csodákat zengenek róla.Tapad mint állat és nagyon tartós.Tervezem én is a kipu cserét csak most még nem telik rá.
Volt már pár mocim de az XX a KIRÁLY!!!!!!
én is féltem ettől a Dual CBS dologtól és ki akartam kötni, de most más nem látom értelmét. Nagyon jó az úgy ahogy van, főleg egy ilyen stílusú gépnél...végülis ez egy túramotor. Sokáig én is a sportmotort kerestem benne, de nem az, hanem egy KURV@ erős túragép.

Nekem gumiba Michelin Pilot Sport van rajta és az jól tapad (naná), de ezelőtt Dunlop D208 volt és az sem volt rossz...
Én 185 cm vagyok, 160-ig semmi gond nem volt a széllel.Utána húzóckodás és ...Van 2 db eladó Finster dobom XX-re ha valakit érdekel,egy szezont használt.
megoldhato, én megcsináltam a VFR800- amon
több féle megoldással találkoztam már
az enyém elsö fékre mind a 6 dugattyu fog, a hátso fékre pedig mind a 3
ennek a megoldásnak a hátránya, hogy nem visszaalakithato, mert egy furatott kell késziteni a munkahengerekbe, hogy az összes dugattyu egyszerre dolgozzon
sziasztok most szeretnék beújítani egy ilyen jószágra és az érdekelne hogy ki lehet e iktatni a dula cbs cuccot tudom hogy nagyon szuper meg minden jól fog de engem akkor is zavar. Ha ki lehet hogyan és mennyiért ill mit ajánlotok( újra fámfékcsövezés)?? A msáik kérdés hogy létezette ebből valaha matt fekete kiadás, ill mennyire lesz alkalmas a vas a 190-es magasságomhoz hosszabb távon? Előre is köszi
Nekünk Dunlop Sportmax gumi van rajta és mit szóltok hozzá mert szerintem egy kicsit kemény mit ajánlotok rá valami puhábbat?
Hy
Most vettünk egy ilyen mocit és azt szertném megkérdezni hogy ez a H.I.S.S. rendszer hogy is működik pontosan
Hát megvettem az XXembe a régen áhított Dynojet Kit-et. Szombaton bele is rakták a Motorradban (köszi nekik) és vasárnap le is teszteltem...hát mit ne mondjak jobb mint amire számítottam.

Mintha egy teljesen más motor lenne...eddig is szépen tolt alulról de 5000-nél volt egy kis visszaesés és csak utána indul meg igazán (ez lehetett a nyitott dob + K&N szűrő miatt is), most viszont végig nagyon tol, sőt 7000-től istentelenül... Nyomatékra csak olyat ugrott a gép hogy 140 környékén folyton akarok rakni egy 7.-fokozatot olyat lép...

Ami meglepett, hogy 140-es utazó környékén 2 személlyel és némi szerpentinnel sem fogyasztott 6 liternél többet és ez több mint kellemes meglepetés
hááát, így azért elég nehéz segíteni.... látni kellene... tudom hogy nem 1xű....

LX
Sziasztok! Van 1 XX-em. Festés miadt szétszedtem és most a tükör összerakása nem akar menni. Tudtok segíteni????
Hi!!

Nekem is van brodóra + hozzá való tanktáska és el szeretném adni!!!!!

köszi azért a felajánlást
Nonoo...

nálam kaphatsz egy használtat (alig...)

LX
pár sorral lejjebb itt is kaphatsz..
uj, a pontos összeget megmondják a Corsaroban
és ez az új vagy használtan az ára??
24ezer körül
Sziasztok!!!

Nem tudja valaki véletlenül, mennyi kb egy bordó Bagste tankbőr XX-re??

Köszi
mond az árát.
számszakilag mennyi is az?
Szevasz András vagyok!
Nekem 2003-as xx-em van, Öcsémnek szintén, aránylag elég jól kiismertük.
Szerintünk a világ legjobb mocija, ha van kérdésed kérdez nyugodtan, szívesen válaszolok, ha tudok.
Sziasztok! Érdekelne a típus, és szeretnék kérni vkitől 1 MSN címet akit kifagathatok a mocival kapcs Ha vki nem akarja közzétenni a címét itt a mailcímem dobjon nekem 1 levelet címmel 1ütt...
Peretyo@freemail.hu
Ezelőtt egy FZR1000em volt, de sok nagy motorom volt már mielőtt ráültem erre. Van tapasztalatom bőven túramotorokkal/sportmotorokkal/endurókkal, de eddig mind közül ez a legjobb. Igazából egy Varadero/Vstrom/KTM950SM kellett volna ,de nem bántam meg az XX-et.
Köszönöm. Gondolom igazából az lenne a megoldás, hogy az embernek legyen egy motorja a városba meg egy túrázni egyelőre azonban úgy fest a helyzet, hogy még ahhoz is jócskán kell spórolnom, hogy a kis ER-5-ösömet CBR-re cserélhessem... úgy sejtem igencsak nagy váltás lesz majd... Te milyen motorról ültél át XX-re?
HA túrázni akarsz és főleg 2 személlyel akkor a VFR elég karcsú lesz, egyedül viszont szerintem jobb mivel könnyebb és könnyebben is vezethető. Én főleg azért vettem XX-et mert az asszonnyal járok motorozni, nem is rövid távokra, és az XX jobban bírja a 2 személyt + cuccokat, ráadásul kellemesen is vezethető. Városba nagyon nagy, nem lehet vele rendesen haladni a sorok között főleg a tükrök miatt...itt ha eltalál valamit a tükör akkor az indexnek is annyi az meg drága mulatság.

Az viszont nem elhanyagolható tény hogy az XX igencsak elegendő a nagy sebességű autópályatempóhoz..a VFR viszont hamar elvérzik ott...
Nem, tudom miként fogod használni de ezeket mérlegeld mielőtt megveszed. (én is sokat vaciláltam VFR-en is)
A kormányról meg annyit, hogyha túl hasalósnak találod akkor vegyél rá superbike kit-et és MRA túraplexit... máris sokkal kényelmesebb lesz
Sziasztok sracok!

Tudom, hogy hulyeseg ilyet kerdezni nagy Blackbird fanoktol, de regota almodozom egy CBR1100XX-rol vagy egy VFR-rol de nem tudom melyik lenne az igazan jo valasztas. A CBR sokkal jobban tetszik viszont a VFR univerzalisabbnak tunik. Igazabol szeretnek hosszabb turakra is menni a geppel de fontos, hogy minden nap raulhessek itt a varosban is (Bp). Van esetleg olyan akinek mindkettovel vannak tapasztalatai? Egyszer raultem a szalonban mindkettore es fura volt, hogy a CBR-nek olyan messze van a kormanya, hogy alapbol hasalnom kellett rajta. Nem tul nehez a kicsike a varosi forgalomban? Kerlek, meseljetek egy kicsit a sajat gepetekrol, engem nagyon erdekelne!
Koszi,
GMac