Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem tudnál!

soroljam?
Biztos?
Bocsi!
Az annyi mindentöl függ,hogy csak na!

Gumi minösége(lágy,kemény,utcai,pálya).Aztán Michelin,Brieston,Continental,stb.Oszt milyen a kezed(50%-ban azis benne van).Pályázolis vele,vagy csak utcán mész!Turázol,vagy nem!Utassal,esetleg felpakolva.Szoval csak pár dolog ami befojásolja!És még nemsoroltam fel mindent!
Csak ezért vettem meg!

Tényleg jó a cikk!
Igazad van Gabibá'! -de szar volt leírni!

Szóval olaj+szűrő cserék nálam évente vagy 10e km. - Inkább évente,mert nem megyek 10e km-t egy szezonban...
Az aki nem cseréli ki az olajszűrőjét az olajjal szerintem idióta...
Levegő szűrőből K&N van amit nem cserélni kell hanem "kimosni"...
Azt meg hogy most lett cserélve az olaj meg most lett ez-az azt nem nagyon kell elhinni használt motornál (se)!
Hali mindenkinek!
Új Superbike magazin - használtmotor teszt: XX Cím: A világ legjobb futóműve - asszem, valami ilyesmi! Bár nem lehet a csávó elfogulatlan, mert 2 évig xx-e volt, de úgy ír róla(kisebb eltérésekkel) mintha mi írtuk volna! Végre egy 3 oldalas cikk a mocinkról!
Druszám zavar engem ez a rosszkedvűséged! Ha úgy érzed segíthetek szólj kérlek!
Nekem ez azért tetszik mert a Honda biztosan tisztább levegőt szív be mint a többi motor, és nem kell olyan sűrűn levegőszűrőt cserélni!
Én nyáron 1000 kilométerenként egy marék bogárszárnyat, tetemet szedek ki a légszűrőből!
Az olaj meg ugyan az gyakorlatilag minden motorban, tehát ugyan annyit is bír, aki meg az 1600 forintos olajszűrőn spórol( minden második cserére írják) az nem szereti a gépét!
Értem asszem...
Na akkor leirom még 1X mert látom nem érted....

A Suzuki Hayabusánál + a Kawasaki ZZR1400nál 6000 km-enként van olaj csere+szűrű stb... Ezt a Suzuki, és a Kawasaki értékesitőktől tudom! (Lehet hogy a tulajok másképp csinálják, és az is teljesen jó)
A Honda CBR 1100 XX-nél 6000 kmenként külömböző ellenörzésekre kell vinni a gépet, és 12000-es szerivizintervallumnál kell olajat+szürőt stb... cserélni. Ez a Honda szervizkönyvében van benne.
Ha használt motort veszel akkor nem kötelező elvinned a 6000-es szervizekre mert azok 99% ellenörző szervizek. A cserék a 12000-es szervizeknél vannak álltalában. Levegőszűrő 18000 kmenként pl...

I=ellenörzés
R=csere
léptem.
joccakát.
A hondánál miért 6000-ként van szervíz? Ha jól tudom már mindenki 10.000ként csinálja. (lehet h rosszul tudom)
gyekek.....a friss baleseti hireket hol találom?fertőtó környéke.....
ez olyan mint a müxik.
Hali!

Szerviz az ujj motornál 6000-ként van ami azt jelenti, hogy 6000kmenként be kell vinni, és ellenőrizni kell dolgokat.
Olaj+szűrő+levegőszűrő 12000ként van.
Gumi a kezed fügvénye,meg ugye hogy mit teszel fel... van aki 12-15000-et elmegy 1 gumival, van aki 6-7000-et... van aki 2-3000-et
Jó a láncra nem emlékeztem, 35000... bocs
Gumiról viszont nem volt szó.
Benga =benya

De betudjuk a korodnak a tévedést!
Nem!

Nemcsak a karbisokba!Volt egy átmenet 98-2000 közöttt,mikor már injektor volt,de még analog müszreke!
Üzemanyag mérö ugyanugy mükszik!Mint álltalában minden motorban!Ez adodik a tank formájábol!
a benga müszer stimmel.
Nem figyelsz!

Tegnap már irtam neked ezekröl,mivel kérdezted!
Ja és még egy kérdés:

Videók alapján nekem jobban bejön a mutató órás műszerfal. Az a karburátoros motorokban volt csak?
A digitális kijelzőnél az üzemanyag szintjelző mennyire pontos?
Az én Hondámban kissé becsapós, bár az mutatós fajta. (Tele, Tele, Tele aztán megindul lefelé mint a veszedelem)

köszi, bocsi a sok kérdésért
Akkor jó

Lánc, gumi hogy bírja?
szervíz itt is 6000km-ként van?