Elég jó irodalma van ennek a külföldi fórumokon. Az egyik gyakori ok az ECU laza illeszkedése, ha lazán ül a helyén és lötyög. Le kell fixálni.
A másik kicsit kunsztosabb. A motoron van egy barna csati, ami gyárilag egyetlen egyszer van használva: legyártáskor. A gyártás végén rátesznek egy fedelet és betekerik szigszalaggal. No, mivel huszonéves motorról van szó, amin a nevezett csati alacsonyan lógicsál, összeszed némi párát, berohad, korrodál és az egyik gyakori tünet az FI lámpa random kigyulladása és elalvása úgy, hogy nincs hiba.
A megoldása csatlakozó kiiktatása. A csati fedelében fém lemezkék vannak, amik egyes vezetékeket összekötnek. A csatlakozót le kell vágni, a fedélben levő összekötő érintkezőknek megfelelően az egyes vezetékeket egymáshoz forrasztani, leszigetelni és becsomagolni. A csatlakozónak 20+ éve semmi dolga ott.
Próbaképp meg lehet takarítani a csatlakozót és a fedelében levő összekötő rövidzárakat, de egyesek szerint ez csak ideiglenes megoldás és a forrasztósdi a végleges.
Persze voltam szerelőnél. Nem volt semmi hibája , de mindig vsszatér. Nem szokott folyamatosan világitani. Mindig elalszik. Volt olyan is mikor behúztam a féket akkor gyúladt ki ismét.
Sziasztok! Van egy eladó Akrapovic rendszerem (Titán palást, kivehető hangtompító, e-betű, típus bizonyítvány) és egy LSL superbike kormány átalakítom. A kormány átalakító X11-hez való, a kipufogó XX-hez is jó. A kormány átalakító 30.000 Ft, a kipufogó rendszer 120.000 Ft.
Én tervezem, hogy eladom a paripát. Még nem hírdettem meg, mert még csak múlt héten érkezett meg az utódja.
A gép 2005-ös, törésmentes, nagyon megkímélt, szinte új állapotú, magyarországi forgalomba helyezésű. Én vagyok a harmadik gazdája, végigvezetett szervízkönyves, természetesen mindenről számla van, utólsó szervíz tavasszal volt.
Extrákat illetőn van rajta doboztartó, három GIVI dobozzal, MRA Vario túraplexi, VFR kormánycsutka. Természetesen mindenből megvan a karcmentes, becsomagolt gyári is.
Köszönöm a cikkszámot ! ( mentettem ) :) 1 hete vettem a motort 1998-as ( karbis ) lecsupaszítottam, minden motor vétel után teljes szervizet csinálok, minden folyadékot cserélek, gyertyák stb. amit észrevettem, nem gyári feszültségszabályozó van rajta, érdemes vennem gyárit hozzá, vagy ne foglalkozzak vele ?
Illetve keresek a lengőkarra csavarozható sárvédőt ha esetleg van valakinek itt eladó.
Sziasztok,
Elcserélném egyedi ülésemet gyári ülésre. Most vettem a vasat és az előző tulaj egyedi ülést rakott rá.
Az a gond hogy én 190 cm magas vagyok és az alacsonyított ülés 180 cm alatt az igazi. KB 2 cm lehet vele nyerni, de a térdszög egy kicsit kicsi nekem hosszabb távon. Alacsonyabbaknak szuper. Az ülésen van deréktámasz és hímzés is. Akinek rövidebb a lába az jól járna a cserével újonnan egy ilyen üléshuzat 60 ezer körül van.
Nincs eloirt intervallum. Igazsag szerint a feszito gyakrabban megy gallyra es all neki csorompolni, mint a lanc (X11-evel szoktak potolni, allitolag az tartosabb).
Eleg massziv, duplex hy-vo lanccal van szerelve, sok motorban 100-120 ekm utan is az eredeti van.
A másik kicsit kunsztosabb. A motoron van egy barna csati, ami gyárilag egyetlen egyszer van használva: legyártáskor. A gyártás végén rátesznek egy fedelet és betekerik szigszalaggal. No, mivel huszonéves motorról van szó, amin a nevezett csati alacsonyan lógicsál, összeszed némi párát, berohad, korrodál és az egyik gyakori tünet az FI lámpa random kigyulladása és elalvása úgy, hogy nincs hiba.
A megoldása csatlakozó kiiktatása. A csati fedelében fém lemezkék vannak, amik egyes vezetékeket összekötnek. A csatlakozót le kell vágni, a fedélben levő összekötő érintkezőknek megfelelően az egyes vezetékeket egymáshoz forrasztani, leszigetelni és becsomagolni. A csatlakozónak 20+ éve semmi dolga ott.
Próbaképp meg lehet takarítani a csatlakozót és a fedelében levő összekötő rövidzárakat, de egyesek szerint ez csak ideiglenes megoldás és a forrasztósdi a végleges.
Itt látható a folyamat.
http://youtu.be/0sK9tuydMrQ