Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm. Csak azért kérdeztem, mert érdekelt, hol van a motor súlypontja, nem emelgeti-e túlságosan sűrűn az elejét? Ezeknek a motoroknak már félelmetes az ereje! szerintem külön kell tanulni vezetni, főleg az itthoni nagyon szr utakon.
Sziasztok,
Elkelt az XX.....
A kiegészítők amik nem kellettek a motorral eladóvá váltak. Pl :
- MRA Vario plexi - füstös
- Ebayen vásárol másik hosszabb, magasabb túraplexi
- VFR kormánycsutka
- Karbon lánc, és lengéscsillapító "burkolat" a villára
- Komplett GIVI tartókonzol - komplett GIVI doboz szettel.
Képeket is teszek fel hamarosan. Természetesen érdeklődésre privátba is küldöm.
Valami 170kg körül van a tömege.
Városba 2 személlyel halál,de kint nem gond.Már kétszer voltam vele majdnem 400 kilómétert egy nap/2személlyel/ de nem fáradtam el rajta.A fiamnak még nincs meg a jogsija így még én vezetem.Persze a CBF600-am ehhez képest nyugágy.Viszont sokkal nagyobb móka a CBF-nél!Plusz stabilabb egyenesben és a kanyarban is.A japók megcsinálták maguknak.
Nézd meg a fotót, a motoros a hátsó kerék 1/3-nál ül, fekszik!!??
...? ...
Szép az a gépezet, csak azt nem értem miért jó az, ha annyira hátul ül a motoros? Mennyi a motor önsúlya??
Szép. Ezek is kihalnak lassan....
Talán pénteken tudom lefotózni,a videót nem engedi feltölteni,Miénknek csak a színösszeállítással van gond.2 tulajjal előbb a Red Baronnál legózták össze.
Hirdetve nem nagyon volt, legalább is én nem láttam. Kíváncsian várom. Nekem az idomokkal majd foglalkozni kell. Mind gyári, vannak rajta apróbb hibák, ill. egy oldalidom hiányzik.
Nagybajomból/somogy megye/vette.Képet holnap csinálok,csak video van pillanatnyilag.
Nem mentem még ekkora motorral, benne van egy autónak is elég nagy teljesítményű motor , gondolom viszi azt a motorossal együtt maximum össz 350 kg tömeget mint a Bernáthegyi kutya a lábtörlőt! Nem biztos , hogy tudnék vele mértéket tartani, félelmetes ereje lehet! Mikor katona voltam beszéltem Rózsa századossal a vadászirányító tiszttel hogy szeretném , ha egyszer felvinnének repüléskor. Én voltam a magasságmérős, gondoltam miért ne?? Majd láttam amikor a hajózó írnok ,(szintén sorállományú katona ), úgy okádott a beton szélén mint a lakodalmas kutya , és már nem is akartam , hogy repülhessek! Pedig a MIG 21-nek volt gyorsulása!! Az első sugárhajtású vadászgép volt, aminek a tolóereje nagyobb volt, mint a gép súlya!
Privátban küldhetsz róla képet. Megnézném. Hol vette? Mert hirdetve nem nagyon van már....
A fiam is most vett egy NC29-et.Kiba....tt élmény motor!
Szia. Nagyon hosszú folyamat volt aminek ez lett a vége. Véleményem szerint nem kizárólagos és örök érvényű a döntés, de jelenleg ezt az életciklust lezárom. Hobbi autózás (van), s a minap foglalóztam egy másikat (autót) is. Ebben az irányban megyünk tovább, aztán majd alakul.
Ennyi jármű meg már durva itthon, így is van egy garázs mélyére eldugott kis Blade (NC29).
"sajnos egyenlőre úgy tűnik befejezem. " Mi a baj?? Csak nem némibajt kaptál??
Pár kép s infó : 2017 óta van nálam, 42000km, most 51000km. 2005-ös, 2 hónapos "friss" műszakival, azonnal motorozható. Nincs kihasználva, illetve sajnos egyenlőre úgy tűnik befejezem.
Sziasztok!
Hosszas vívódás következményeként eladóvá vált a gyönyörű állapotú 3. tulajos 2005 évjáratú XX-em. Először ide írom, hiszen csak itt van a helye, majd ha innen nem érdekel senkit, vagy nem lesz rá mozgás, akkor teszem fel a hahura is.
Minden infót elmondok érdeklődésre. Tel 30/774-0851
Lacesz
Nyugodtan! vedd meg.
Ne tegezd le,tiszteld a súlyát,teljesítményét,és nem lesz baj.
Iszonyat jó,kompakt mocc!
Megbízható,kiemelkedő futásteljesítménnyel.
Anno kicsit én is aggódtam, amikor átültem a TDM-ről, azonban annyira kezes, és barátságos az XX teljesítményleadása, hogy egy percig se éreztem veszélyesnek.

Ha nem forgatod, akkor gyakorlatilag egy nyomatékos túramotorod van, ha meg tekered, akkor nagyon tudja szedni a lábát :).
Azonban annyira jó a karakterisztikája a gépnek, hogy mindig lehet tudni mi következik, nincsenek kiszámíthatatlan tényezők se a fékezés, se a gyorsulás kapcsán.
A motor nagyon jó, és nagyobb teljesítményű motorral is lehet ésszel közlekedni, tehát mi a kérdés? Minden csak rajtad múlik.... robogóval is meg tudod ölni magad, ha az a cél....
Sziasztok! Sosem írtam még így fórumra, nagyon bízom a segítségetekben. Őszinte véleményre vagyok kíváncsi, hogy szerintetek 1 évnyi robogózás majd 2+ évnyi A2es motorozás után (BMW F650 ST) reális-e hogy erre a motorra váltsak. Elképesztően megtetszett, úgy látom nem kicsi a kínálat, sok a jó vélemény, az ára se rossz, és mindenképp sporttúra motort szeretnék majd a nagy A-s jogsimhoz, de azért a Blackbird mégis nagy ugrás teljesítményben, így nem tudom, mennyire kéne félnem tőle, főleg hogy még egyáltalán nem is volt szerencsém "nagy" motort vezetni.
Keresd Atixot. Par darab biztos van neki.