Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Eladók...
Eladtad már?
A befutó .Kopogás érzékelő, vezeték szakadás ,vezérlő egység.Valaki hozzászólás ????
Nem.
Sziasztok .A 95 oktános benzintől világíthat az FI lámpa ?????
horváth xx töltés gond lehet nekem a fordulatszámmérő eset le nullára abból tudtam kevés a feszültség.A generátor csokit lehúzod a szabályzóról 60 v nak kell lenni.Van szivargyújtód???Láttam szivargyújtóba rakható digitális fesz mérőt.Gyenge a töltés előbb utóbb lemerül az aksi.Nekem 2-3 feszabályzó elment már .de vettem egy magyar szakitól ez bírja és nem horror az ára.
Bökj rá az akksisarukra egy multimétert (3000 forint), indítsd el, aztán egyből kiderül mi a baja.
Egy Mecseki féle fesszab megoldás lehet a problémádra. Meg esetleg egy ügyesebb kezű villanyos el tudja vinni a fejidomhoz a fesszabit, ott meg a menetszél hűti (vfr-nél anno amolyan kötelező tuning volt, mert az idom alatt megsül).
Hondákban sajnos nem generátor van, hanem alternátor (lényegében), és egy dióda fűti el a túláramot. Az pedig egy idő után megdöglend.
Esetleg próbáld meg, hogy valakitől kérsz egyet kölcsönbe.
Ha nem megy, akkor próbáld meg ezt amit leírnak: https://www.facebook.com/solva...
Nézd végig a madzagokat, földeléseket pucold ki (három fő pont van, de kell lennie egy közösnek is)

Amúgy erről az xx-ről tud valaki valamit? https://www.facebook.com/marke...
sziasztok, visszaolvastam jópár oldalt, de nem találtam meg az infót: Budapesten vagy Pest megyében tudnátok ajánlani egy megbízható, xx-hez értő szerelőt? Nincs gáz, csak nemrég vettem a vasat, és átnézetném, olajat cseréltetnék stb. Hondabubus számát is megköszönöm és mentem is de ahogy látom azt írjátok hogy hozzá nem fogok hamar bekerülni...köszi előre is.
Az enyém mutatja az átlag fogyasztást és a felhasznált mennyiséget is literben. Tankolásnál kb 1 literrel több maradt benne mint amit ir, átlag fogyasztásnál meg 0,2-0,3 litert csal. Inkább mutasson több fogyasztást mint egyszer kifogyjon...
Ez fura, mert a kigyulladás után a múltkor mentem még legalább 20 kilométert, és utána alig ment a tankba 20 liter. Ami azért érdekes, mert a 2005-ös modellnél csak 23 literes tank, tehát ha 3 liternél gyulladt volna fel az utolsó szegmens, akkor több mint 20 liternek kellett volna belemennie .

Úgyhogy vagy a tank kapacitása van elírva, vagy a tartalék kapacitás :D

Mindenesetre jó tudni, hogy a piros felvillanása után is van normális tempóban még 50 kilométerem .
.
Eszerint 3 az a 3,6.
Akkor valószínű hasonló lehet nálam is. Köszi az infót!
Az enyemnel,(mas Honda) azt irja hogy akkor kezd villogni, ha 3.6 liter van benne . Kesobb allitolag gyorsul a villogas, de azt meg nem probaltam.
A kigyullad a szintjelző alatt mit értettek? Én nem szeretem kicentizni így legkésőbb az utolsó szegmens villogásakor meg szoktam tankolni, de akkor max 20 liter körül megy csak bele, úgy hogy elvileg 24 literes a tank. Van esetleg még egy szint, amikor eltűnik a villogás, és csak a piros kocka látszik? Utána értelmezendő az 50 kilométer?
Köszi!
emlékeim szerint, nem gyepálva kb 50km
Szia!Biztos későn írok,de hátha...a konzol megvan még?
Sziasztok.Most vettem egy 2001-es xx-et,és kérdésem lenne hozzátok:amikor kigyullad az üzemanyagszintre figyelmetető lámpa,átlagos tempó mellett kb mennyi kilóméter tehető meg a motorral?Köszi előre is a válaszokat!Üdv.
Szia,
Ha nem sikerülne meggyógyítani, nekem van tippem. Én is motorvillanyász vagyok Tatabányán... :)
Multiméter stb. stb... vezeték, csatlakozó,stb-stb,ezen 1-2 szerelő túl van. Ennél kicsit szopatósabb a hiba.Már csak azért is mert nem mindig csinálja.... Multimétert úgy lenne jó rá tenni ha éppen jelen van a hiba. Most ezen is dolgoznak.
De most már jelenleg csinálják a mocit. Remélem sikerrel járnak. ( Generátor - fesz.szab. gyanus a dolog )
Basszus egy multiméterrel végig méregetve azonnal megvan a hiba. Nincs multiméterük?
Hondabubus Tinnye. Kb szezon vegere idopontod is lesz.
Sziasztok. 3 év után ujra elő vettem a mocit. De sajnos a hiba azóta is fen áll.1-2 szerelő nézte,,,de csak átfutott rajta.. de a hiba megmaradt. Ha üzem meleg a motor,akkor csinál olyat és mostmár egyre sűrűben ,hogy el kezd dadogni - bele durrog a kipufogóba,,, DE csak olyankor ha az összes fogyasztó megy ! Világítás rajta, megy a moci szépen,,, de ha be kapcsol a hűtő ventilátor akkor bicsaklik egyet a moci, és el kezd durrogni,, kihagy, nem menne az összes henger,nem kapna megfelelő áramot stb. Világítás kikapcsol,magyarul le veszek valami fogyasztott , akkor már ok a dolog ! Ha vissza hűl a motor,ventilátor kikapcsol, akkor a világítást vissza kapcsolhatom! De ha pl indexelek, akkor is érzem hogy bicsaklik egyet, nem egyenletes,,, ha éppen alapjáraton ketyeg, rajta a világítás, és be kapcsol a hűtő ventilátor akkor le is áll a motor,,, ha fordulaton van akkor csak össze vissza jár, kihagy! Ilyenkor ha rá teszem a távolsági fényt,akkor esélye nincs,,, egyből le áll, és olyankor nem is indul be. De ha le veszek a fogyasztókból akkor indul és jár szépen. Van hogy úgy tudtam haza jönni vele hogy a világítást le kapcsoltam, mert a hűtő ventilátor elég sűrűn bekapcsolt,,,és máris jött a hiba! Szóval jött az hogy a vezeték valahol meg stb. Meg hogy a világításnál van a hiba, meg hogy a hűtő ventilátornál van a hiba stb. Szerintem nem mert tök mindegy csak valami fogyasztót le kel olyankor kapcsolni és akkor ok a dolog. És azt is észre vettem hogy csak melegbe-nyáron, meg amikor üzem meleg a motor akkor van a hiba. Ha meg próbálok vissza emlékezne lehet azóta van mióta el ment a töltés, és meglett tekercselve a generátor de ebbe nem vagyok 100% biztos, meg azt is halottam hogy a fesszabályzó is csinálhat ilyen hibát, illetve ha el megy a generátor az viheti magával a fessz,szabályzót. Több emberkével beszélgettem -motorossal ők a generátort illetve a fesz,szabályzót mondogatják! 11 éve van nálam a motor,ez az egy hiba jelenség van. Esetleg tudnátok jó szerelőt Budapesten, van annak vonzás környékén? De olyan akivel volt dolgotok és bátran meritek ajánlani ! Esetleg alkatrész ügyben valaki? Aki bont,,,? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.