Technikailag megoldható, elég nagy az a kád! Bár a tartóssága nem hiszem hogy megfelelő. Meg drága mert a felni elő kell kezelni, alapozni, stb... Lehet ilyen krómfestéssel kéne próbálkozni...króm nem tudom ez itthon elérhető-e valamilyen formátumban.
Kicsit félve kérdem hátha hülyeség:felni galvanizálásról hallott valaki? szeretném ugyanis a telókat és a hátsó lengőkart is színezni, lehetőleg mindet egy árnyalatra José!Köszönöm a betételemzést!Én elég tatásan használom a gépet, 33ezernél tartok a gyári betétekkel Pedig volt Glockner 3x,Gibraltár,stb.Szerintem maradok a gyárinál...
Üdv!
Az biztos, hogy a gyári Nissin a legjobb, most is ott figyel a polcomon egy új garnitúra. De mielőtt megérkezett szükséges volt a csere és egy motorszerviz tanácsára vettem Brenta sinter betétet. Csak dicsérni tudom, most több mint 6e km van benne, abból 4,3 e km. hegymenet. Még több mint fele meg van. Nem bántja a tárcsát, kicsit jobban kopik, mint a gyári de olcsóbb is. De ez is "egy ujjas", nem kell erőből taposni a kart.
Nem az ülésre gondolt, hanem a kézikönyvre!
Odamegyek érte, és természetesen vissza is viszem.
Van ez a közmondás, nem ismered?
Kilopták alólad menet közben?
Ülésesnek nem volt?
Ha van valakinek elfekvőben egy, érte mennék!
De rajta vagyok!
Addig várok!
Sokáig várok!
Nagyon sokáig várok
.........!
Az biztos, hogy a gyári Nissin a legjobb, most is ott figyel a polcomon egy új garnitúra. De mielőtt megérkezett szükséges volt a csere és egy motorszerviz tanácsára vettem Brenta sinter betétet. Csak dicsérni tudom, most több mint 6e km van benne, abból 4,3 e km. hegymenet. Még több mint fele meg van. Nem bántja a tárcsát, kicsit jobban kopik, mint a gyári de olcsóbb is. De ez is "egy ujjas", nem kell erőből taposni a kart.