Mármint nézzek inkább 2008 előtti SC57-es modelleket?Van a listámon egy 2005-ös is.Az közelebb is lenne meg olcsóbb is.Igaz az nem Repsol festéssel van.
Köszönöm szépen a jótanácsokat .Az olajfogyás nem akkora vész,azt minden motoron rendszeresen figyelem.Versenykörülmény nálam nem nagyon van,a nem túl messzi Pannónia-ringen is csak 1x voltam fennt.Közúton se nyomom verseny tempóban/stílusban.De akkor ez is hozza a szokásos Honda megbízhatóságot....persze ha eddig valaki szét nem rúgta.Meg akkor a sok tulaj sem gáz talán.Nem azért ment kézről-kézre mert gond volt vele.Most már csak azt kell kitalálnom mikor és hogy megyek le az ország másik felébe megnézni a gépet .
2008-as cbr nem a legtutibb . A hengerfej fala gyárilag el lett baszva ,amit más országokban visszahívással orvosoltak. Itt ez nem történt meg.
Ezért normál használat mellett 1000km=1L olaj. Versenykörülmények között ez 100Km=1L.
Sokan erre nem számítottak mikor megvették ,ezért rengeteg embernek megragadt. Gyűrű,hengerfej csere..sűrűbb olaj javít rajta.
Amúgy fasza motor ettől eltekintve.
Az, hogy ennyi idő alatt 9 tulaja volt ne foglalkoztasson. A motorok esetében ez inkább jellemző mint sem. A forgalomból kivonás sem probléma mert sokan (régebben én is) télre kivonják a forgalomból amivel költségeket tudnak megsporólni. Ez teljesen normális dolog.
Ezt a tipust én és nézegettem idén mikor motort akartam venni és nem nagyon találtam sehol komolyabb problémára utaló leírást/panaszt.
Szép estét.Nézegetem itt a Sportmotor aprójában meghírdetett Repsol-os CBR 1000 RR-t.Rendszám alapján megnézve egy 2008-as SC57-es.És ha minden igaz gyári Repsol festés.A váz és a felnik is erre utalnak.Kérdésem annyi lenne,hogy van e ennek az évjáratnak valami komolyabb ismertebb problémája.Mondjuk engem kicsit aggaszt a 9 eddigi tulaj és hogy vagy 6-szor ki volt vonva a forgalomból.De ahogy nézem hazai forgalomba helyezésű és nem import.Állapotra jól néz ki.
Sziaztok, érdeklődés képpen kérdeznék, adott egy Cbr 1000rr sc59 2008-as, ha a gyujtasrátétele után nem hallani ahogy az injektor nem tol az mitől lehet? Egyik nap még pöc-röff másik nap már nem, csak teker az önindító, igaz le vettem a tankot mert cseréltem az akkumulátor tartót mert törött volt, vissza dugtam a csatlakozókat üzemanyag csövet minden vissza dugva és nem akarja az igazságot. Előre is köszönöm szépen a segítséget
Mikor vettem a motorom ,a srácot meghívtam ebédelni. Addig a szerelőm lebontotta az idomokat ,átnézte,laptopot rárakta stb.
Sok haver ült már rá a szopórollerre és ebből tanultam. Ha most eladom a vasat ,megkérem a vevőt hogy ő is nézesse át...így a fair!
Sziasztok! Leendő CBR 1000 RR, vagy bármilyen sportmotor vásárlónak, egy rövid történet: 15 év után visszanyergeltem sportmotorra, vettem egy sc 57 -re. Elmentem, megnéztem persze szerelő nélkül, "értek Én hozzá". Jónak tűnt a jobb oldalán csúszott, sérült a dekli és az idom, amúgy is pályára szántam... Azóta is folyamatosan fedezi fel a szerelőm a sérüléseket, egy rohadt pénznyelő.. Hálistennek a váz és a futómű nem ment el és a blokk is jó erőben van, kuplung- váltó rendben. Így is jól beszívtam 900 körül vettem, most olyan 1,2 körül járok és tudja az isten hol áll meg.. Leendő vásárló vigyél szerelőt, vagy ha nem tud, vagy nem akar eljönni vigyél szerszámos ládát és bontsd le az idomokat, szánd rá azt az egy órát. Ezt csak azért írtam fel, mert látom rohadt sok ilyen motor van fent, a kínai idom ápol és eltakar. Ha nem stimmel az idom hagyd ott a picsába, sokan matricázzák vagy pótolják kínai idommal. Bárcsak valaki írt volna egy ilyet ide egy éve! Remélem segítettem valakinek
Sziasztok.
Olvastam itt egy korábbi hozzászólásban, 2008-2010-es modellek gyári hibáival kapcsolatban, hogy ha gariban cserélnek bennük alkatrészt, akkor azt jelölniük kell a vázon.
Ezt hogy kell elképzelni? Plusz egy adattábla vagy mit keressek?
Gondolkodom ilyen modell vásárlásán és nem szeretnék belefutni olyanba amit nem csináltattak meg.
Segítségeteket előre is köszönöm.
sziasztok. adott egy 2004es cbr 1000rr, és kb 4500as fordulattól elkezd rezonálni és elég zavaró. kaptam olyan tippet hohy kuplumgszerkezet csere és megoldódik. volt már valakinek ilyen? ha ez a megoldás honnan érdemes venni?
Milyen repsol volt? Motor racing? Vagy motor sintetico ?
Most gondolkodók rajta hogy körül helyett kipróbálom a repsol motor racinget. 900 hornetbe raktam és elég szépen jár vele. Váltó is puha.
Én az előzőt venném.
Trafó+generátor ...de csak át kell pakolni hogy legyen hűtése...nem gáz.
Ezért normál használat mellett 1000km=1L olaj. Versenykörülmények között ez 100Km=1L.
Sokan erre nem számítottak mikor megvették ,ezért rengeteg embernek megragadt. Gyűrű,hengerfej csere..sűrűbb olaj javít rajta.
Amúgy fasza motor ettől eltekintve.
Ezt a tipust én és nézegettem idén mikor motort akartam venni és nem nagyon találtam sehol komolyabb problémára utaló leírást/panaszt.
Sok haver ült már rá a szopórollerre és ebből tanultam. Ha most eladom a vasat ,megkérem a vevőt hogy ő is nézesse át...így a fair!
Valaki nem tudná eladó grenzgaenger pulcsit lehetőleg olcsón. Előre is köszi
Olvastam itt egy korábbi hozzászólásban, 2008-2010-es modellek gyári hibáival kapcsolatban, hogy ha gariban cserélnek bennük alkatrészt, akkor azt jelölniük kell a vázon.
Ezt hogy kell elképzelni? Plusz egy adattábla vagy mit keressek?
Gondolkodom ilyen modell vásárlásán és nem szeretnék belefutni olyanba amit nem csináltattak meg.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Irányár 40.000Ft.
Tel:70-3179083
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_1000_rr/honda_cbr_1000_rr_sc59-14811193
Valaki esetleg nem keres ilyet?
Most gondolkodók rajta hogy körül helyett kipróbálom a repsol motor racinget. 900 hornetbe raktam és elég szépen jár vele. Váltó is puha.