Szép napot.Szombaton megnéztem/kipróbáltam,ma pedig megvettem/hazahoztam az 1000-s CBR-t.Egy 2007-es Repsol kiadás.Még gyári dob van rajta,de így is elég jól szól.Viszont támadt egy kis gond.Próbaúton működött minden,pöccre indult akkor is és most is otthon.Viszont most az index nem működik.Pedig az is jó volt,megnéztem.Utánfutón hoztam haza,és az alsó villahídon fűztük át kétoldalt a spanifert.Lehet akkor és ott sikerült valamit kihúzni/megtörni vezetéket?A műszerfalon sem égnek a visszajelző lámpák és egyik index se megy.Csak a relé kattog.
Persze...
Viszont akkor nézesd át a vázat nagyon ,nehogy ferde vagy sérült legyen. Ahogy előttem is írták ,a gyári idomot ilyenkor leveszik és elrakják. Rámókolnak egy pályaidomot és azzal pályáznak ,mert esésnél a gyárit pótolni nem olcsó. Ezért makulátlan az idomszett ami rajta van...
Kormányütközők is törni szoktak esésnél általában.
Hát igen,az a kilenc tulaj engem is kicsit irritál.Gyűjtői darab....hmmmm...lehetne még akár az is,de akkor max 1-2 tulajjal és monjuk már öt éve folyamatosan ki lenne vonva a forgalomból.Nem tudom,pedig nagyon jól néz ki kívülről.Futásteljesítmény adatoknál azt látom,hogy forgalomból kivonva is nőtt a kilóméter szám.Pályagép lehetettt akkor talán?
Ami az apróban van az SC57, csak 2008-as forgalomba helyezésű lehet.
Eléggé kamus motornak tűnik a 27ezer km-el és 9 tulajjal.
Persze gondolom senki nem használta a motort és egy szozon után továbbadta. Hát érdekes...
Vagy pályagép volt és a gyári idomszett a padláson pihent.
Van valakinek esetleg, sc57-hez hátsó felnije nem csillagászati áron? 2006-os
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_1000_rr/honda_cbr_1000_rr-15445671
Nekem 2004-es RR-en volt.
Viszont akkor nézesd át a vázat nagyon ,nehogy ferde vagy sérült legyen. Ahogy előttem is írták ,a gyári idomot ilyenkor leveszik és elrakják. Rámókolnak egy pályaidomot és azzal pályáznak ,mert esésnél a gyárit pótolni nem olcsó. Ezért makulátlan az idomszett ami rajta van...
Kormányütközők is törni szoktak esésnél általában.
Eléggé kamus motornak tűnik a 27ezer km-el és 9 tulajjal.
Persze gondolom senki nem használta a motort és egy szozon után továbbadta. Hát érdekes...
Vagy pályagép volt és a gyári idomszett a padláson pihent.