Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kuplung megint mas tortenet, nem szeretnek megegy pdf et belinkelni, mert meg kene keresni ugyanazon a forumon, de ha valaki esetleg szemelyeskedni kezd, vagy elkuld a kurvaanyamba, akkor biztos tobb kedvem lesz idezni :D
azert ebbol ne csinaljunk vallasi kerdest. en a mai napig akarok ilyen motort, tetszik. ezert elolvastam az internetet, tobb evnyi forumot, nemet markaforumokat, mindent, hogy megtudjam milyen hibai vannak.
nezzuk objektiven. ezek a hibak jelen vannak, es egyaltalan nem termeszetes, hogy valami 1.2 liter olajat eszik 1000 km en. Csupan a nikaszil bevonat honolasa miatt nem tudom elkepzelni, hogy litereket egyen egy motor. ha melyebbre honoljak, lejon a bevonat, de az olajfogyasztas altalaban gyuru miatt van, nem a honolas miatt. illetve az elobb emlitett retegvastagsag miatt nem igazan lehet tul melyre honolni, de most csak hangosan gondolkodok, ne tekintsd vitainditonak. fotengely hibat lathatod, erezheted a sajat szemeddel, fuleddel, es en biztos nem szeretnem ha benne maradna egy elso generacios motorban. nem mondta senki, hogy szar motor, de a gyerekbetegsegeket meg kell rajta javitani. en tovabbra is imadom.

https://www.racing4fun.de/foru...

itt pedig hogy miert kell cserelni. nincs megedzve a fogaskerek, ami azert megagaz.
http://www.fireblade-forum.de/...
Nem volt visszahívás csak 5 évre hosszabított garancia. Csak annak csinálták meg aki olajfogyasztásra panaszkodott és bizonyítani is tudta vagy előjött a főtengely hiba. Az olajfogyasztás a túlságosan mély hónolásból adódik,a hengerfalon lévő vastag olajfilmet a gyűrűk nem tudják lehúzni ebből adódik az olajfogyasztás. 2010-től módosítva lett de nem szűnt meg csak csökkent az olajfogyasztás. 2015-ös is csipegeti.Az enyém 2011-es 3-4 decit eszik 6000 km-en. És zörejmentes.A másik hiba a motorféknél hallható fogaskerék hang. 10000 és 20000 km között jön elő. Ha 20-ig nem jön ki már nem is fog ugyanis nem konstrukciós hanem gyártási hibárol van szó.Eleinte kuplungkosarat cseréltek de nem oldotta meg. A főtengely közepén lévő és azzal egyben gyártott primer fogaskerék közepén keletkező hajszálrepedések miatti deformáció okozza a zajt amit csak röntgennel lehet kimutatni szabad szemmel nem látható. Egy hibas főtengelyt nézve semmi nem látható olyan mint egy új. Aki együtt tud élni a zajjal megnyugodhat,soha nem fog széthullani.2010-től már nem áll fenn a hiba(fekete blokk). 3 éve vadászok egy blokkhibásra de nem találok. Van egy tuti blokkom eladnám de nem állnak sorba érte. Ha annyira sz*r motor lenne mar biztos eladtam volna.
Nem feltétlen ment tönkre, ha nem ment sokat, es csak túraztak vele max. 7-8000 es fordulaton!
Volt egy 2004- es anno,nem volt vele bajom. Sokan panaszkodtak a fesz szabájzóra meg generátorra...nekem oké volt.
Bár a feszszabájzót át szoktuk rakatni,mert melege van a gyári helyen. De nem csak a Hondának.
Szerintem a ráncfelvarrott már okés.
Ismerek olyan srácot akinek megragadt menet közben. Visszavitte és kapott egy másik motort...nem cserélgettek semmi alkatrészt.
Kivillant az olajnyomás jelző és ennyi...vége volt.
A 2007- es széria még fasza...aztán meg nagyon mellé nyúltak. Az újjakról nincs infóm.
Én azt gondolom, hogy amit nem csináltattak meg annak mostanra már vége van. Vagy látható, hallható a baj. Azért 10-11 éves sportmotorról beszélünk.
Arra en is. Es hogy ebbol a fel blokknyi garancialis cserebol mennyit hajtottak vegre.
Azért arra kiváncsi lennék, hogy az itthon eladott garanciában visszahivott motorokból, hányat vittek vissza garanciális javitásra?
Ha el van vegezve minden garancialis javitas, en siman bevallalnek egy 2008 as elso generaciost.
Én nem gondolkodnék csak 2010 utániba! Egy barátomnak van 2011 es, csak pályán ment új kora óta, órájában 15-20000 körül van és semmi baja! Annyi hogy csipi az olajat!
Jól mondja Chaparral_2j. 09-10 széria főtengely bajos.
Tuti buko
Akkor, amelyiket nem vitték vissza garanciális javításra, azok megvétele eléggé lutri?
Ha nem forszirozza a tempot, nem fog fustolni. Amugy fordulaton nem ritka az 1.2 l es olajfogyasztas ezeknel.
Az elso szeria mind ilyen. Az arany blokkosok igazabol. Nemcsak a hengerfallal volt problema, illetve az olajzabalas valoszinuleg a mas gyuruelofeszitettseg miatt volt, nem a nikaszil problemak miatt. Ennel a szerianal a kuplungkosar is problemas volt, ezt is kellett volna cserelniuk gariban, es volt egy szeria, ahol nem edzettek meg a fotengelyen a primer fogaskereket. Ez kb 15-20 e km utan pittingesedett, es rettentoen bugott. Az egesz fotengelyt cserelni kellett ezeknel.
A garancialis alkatreszcsereket jelolniuk kell a vazon, illetve a kuplung kornyeken.
Rossz esetben 1l/1000km. Az első szériánál az egyik ismerősöm minden pályanapra hozott egy flakon olajat. Elvileg visszahívták mindet mert foszlott a hengerfal.
Itt is volt egy ember, még a visszahívás előtt nem akarták neki elismerni a dolgot. Márkaszerviz leplombálta a blokkot, ment vele 1000km-et és 1,5l hiányzott belőle.
Roppant egyszerű! Látsz füstöt a kipufogón kijönni működés közben?? Ha füstöl akkor eszi, ha nem akkor nem ! A többi meg le van szrva! Mennyi olajat kell utána önteni / 1000 km? ??
2017-ig mind eszi valamennyire. Tölteni kell bele és kész. Ettől függetlenül nagyon jó motor.
Sajnos olvastam, hogy nem második, hanem új első tulajos motornál előfordult.
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Mi az igazság, a 2008-as CBR-ek olajzabálásával kapcsolatban? Mindegyik első széria ilyen vagy csak pár db?
kínai
Sziasztok! 2005ös repsolból volt gyárilag ilyen színű? Vagy ez már valami kínai idomszett lehet rajt?
Szia!
Esetleg 2004-hez bubis plexid?