a kuplung megint mas tortenet, nem szeretnek megegy pdf et belinkelni, mert meg kene keresni ugyanazon a forumon, de ha valaki esetleg szemelyeskedni kezd, vagy elkuld a kurvaanyamba, akkor biztos tobb kedvem lesz idezni :D
azert ebbol ne csinaljunk vallasi kerdest. en a mai napig akarok ilyen motort, tetszik. ezert elolvastam az internetet, tobb evnyi forumot, nemet markaforumokat, mindent, hogy megtudjam milyen hibai vannak.
nezzuk objektiven. ezek a hibak jelen vannak, es egyaltalan nem termeszetes, hogy valami 1.2 liter olajat eszik 1000 km en. Csupan a nikaszil bevonat honolasa miatt nem tudom elkepzelni, hogy litereket egyen egy motor. ha melyebbre honoljak, lejon a bevonat, de az olajfogyasztas altalaban gyuru miatt van, nem a honolas miatt. illetve az elobb emlitett retegvastagsag miatt nem igazan lehet tul melyre honolni, de most csak hangosan gondolkodok, ne tekintsd vitainditonak. fotengely hibat lathatod, erezheted a sajat szemeddel, fuleddel, es en biztos nem szeretnem ha benne maradna egy elso generacios motorban. nem mondta senki, hogy szar motor, de a gyerekbetegsegeket meg kell rajta javitani. en tovabbra is imadom.
Nem volt visszahívás csak 5 évre hosszabított garancia. Csak annak csinálták meg aki olajfogyasztásra panaszkodott és bizonyítani is tudta vagy előjött a főtengely hiba. Az olajfogyasztás a túlságosan mély hónolásból adódik,a hengerfalon lévő vastag olajfilmet a gyűrűk nem tudják lehúzni ebből adódik az olajfogyasztás. 2010-től módosítva lett de nem szűnt meg csak csökkent az olajfogyasztás. 2015-ös is csipegeti.Az enyém 2011-es 3-4 decit eszik 6000 km-en. És zörejmentes.A másik hiba a motorféknél hallható fogaskerék hang. 10000 és 20000 km között jön elő. Ha 20-ig nem jön ki már nem is fog ugyanis nem konstrukciós hanem gyártási hibárol van szó.Eleinte kuplungkosarat cseréltek de nem oldotta meg. A főtengely közepén lévő és azzal egyben gyártott primer fogaskerék közepén keletkező hajszálrepedések miatti deformáció okozza a zajt amit csak röntgennel lehet kimutatni szabad szemmel nem látható. Egy hibas főtengelyt nézve semmi nem látható olyan mint egy új. Aki együtt tud élni a zajjal megnyugodhat,soha nem fog széthullani.2010-től már nem áll fenn a hiba(fekete blokk). 3 éve vadászok egy blokkhibásra de nem találok. Van egy tuti blokkom eladnám de nem állnak sorba érte. Ha annyira sz*r motor lenne mar biztos eladtam volna.
Volt egy 2004- es anno,nem volt vele bajom. Sokan panaszkodtak a fesz szabájzóra meg generátorra...nekem oké volt.
Bár a feszszabájzót át szoktuk rakatni,mert melege van a gyári helyen. De nem csak a Hondának.
Ismerek olyan srácot akinek megragadt menet közben. Visszavitte és kapott egy másik motort...nem cserélgettek semmi alkatrészt.
Kivillant az olajnyomás jelző és ennyi...vége volt.
A 2007- es széria még fasza...aztán meg nagyon mellé nyúltak. Az újjakról nincs infóm.
Én nem gondolkodnék csak 2010 utániba! Egy barátomnak van 2011 es, csak pályán ment új kora óta, órájában 15-20000 körül van és semmi baja! Annyi hogy csipi az olajat!
Az elso szeria mind ilyen. Az arany blokkosok igazabol. Nemcsak a hengerfallal volt problema, illetve az olajzabalas valoszinuleg a mas gyuruelofeszitettseg miatt volt, nem a nikaszil problemak miatt. Ennel a szerianal a kuplungkosar is problemas volt, ezt is kellett volna cserelniuk gariban, es volt egy szeria, ahol nem edzettek meg a fotengelyen a primer fogaskereket. Ez kb 15-20 e km utan pittingesedett, es rettentoen bugott. Az egesz fotengelyt cserelni kellett ezeknel.
A garancialis alkatreszcsereket jelolniuk kell a vazon, illetve a kuplung kornyeken.
Rossz esetben 1l/1000km. Az első szériánál az egyik ismerősöm minden pályanapra hozott egy flakon olajat. Elvileg visszahívták mindet mert foszlott a hengerfal.
Itt is volt egy ember, még a visszahívás előtt nem akarták neki elismerni a dolgot. Márkaszerviz leplombálta a blokkot, ment vele 1000km-et és 1,5l hiányzott belőle.
Roppant egyszerű! Látsz füstöt a kipufogón kijönni működés közben?? Ha füstöl akkor eszi, ha nem akkor nem ! A többi meg le van szrva! Mennyi olajat kell utána önteni / 1000 km? ??
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Mi az igazság, a 2008-as CBR-ek olajzabálásával kapcsolatban? Mindegyik első széria ilyen vagy csak pár db?
nezzuk objektiven. ezek a hibak jelen vannak, es egyaltalan nem termeszetes, hogy valami 1.2 liter olajat eszik 1000 km en. Csupan a nikaszil bevonat honolasa miatt nem tudom elkepzelni, hogy litereket egyen egy motor. ha melyebbre honoljak, lejon a bevonat, de az olajfogyasztas altalaban gyuru miatt van, nem a honolas miatt. illetve az elobb emlitett retegvastagsag miatt nem igazan lehet tul melyre honolni, de most csak hangosan gondolkodok, ne tekintsd vitainditonak. fotengely hibat lathatod, erezheted a sajat szemeddel, fuleddel, es en biztos nem szeretnem ha benne maradna egy elso generacios motorban. nem mondta senki, hogy szar motor, de a gyerekbetegsegeket meg kell rajta javitani. en tovabbra is imadom.
https://www.racing4fun.de/foru...
itt pedig hogy miert kell cserelni. nincs megedzve a fogaskerek, ami azert megagaz.
http://www.fireblade-forum.de/...
Bár a feszszabájzót át szoktuk rakatni,mert melege van a gyári helyen. De nem csak a Hondának.
Kivillant az olajnyomás jelző és ennyi...vége volt.
A 2007- es széria még fasza...aztán meg nagyon mellé nyúltak. Az újjakról nincs infóm.
A garancialis alkatreszcsereket jelolniuk kell a vazon, illetve a kuplung kornyeken.
Itt is volt egy ember, még a visszahívás előtt nem akarták neki elismerni a dolgot. Márkaszerviz leplombálta a blokkot, ment vele 1000km-et és 1,5l hiányzott belőle.
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Mi az igazság, a 2008-as CBR-ek olajzabálásával kapcsolatban? Mindegyik első széria ilyen vagy csak pár db?
Esetleg 2004-hez bubis plexid?