sziasztok
ha valakit erdekel kompletten idomgarnitura lampakkal tukrokkel,plexivel, kormanysulyokkal,fekkarral, tankfedovel ilyen allapotban irjon privatban. hatha valakinek van otlete ra mire hasznalja. ugyanitt kisse hajlott elso tarcsak betetekkel egyutt, ugyan nem tudom mit lehet kezdeni vele de ki tudja vki lat benne fantaziat
Kíváncsiságból megnéztem, még a bárdiban is kapni hozzá normális tárcsát. Árulnak ferodot, az sztem biztosan jó, de a trw is jó márka, bár motoroknál ninsc vele tapasztalatom, a ferodo 86ezer, ha van kapcsolat, nagy kedvezmény 50-60zer között megvan/db. Az az NG márkát nem ismerem, motoralkatresz.eu is azt ír csak hozzá. Ellenben a legolcsóbb, 66e, az lehet 40 alatt vag ykörül megvan kedvezménnyel. Mondjuk én lehet a ferodot választanám. Fékbetét meg kedvezménnyel kb 7-8e a brembo SA/oldal. Az meg sztem egy jó betét. Ferodo még olcsóbb,, ferodo tárcsához biztosan passzol az is. Én ilyeneket vennék, ha kellene új fékszett, ezekben megbízok és a gyári cucc majdnem feléért van. De mindenki azt vesz, amit akar, csak egy tipp.
Azért okosan ennél jóval olcsóbban is ki lehet hozni jó minőségű alkatrészekből. Jók a gyári alkatrészek, csak sokszor irreális az áruk. 60-70ezerér már ebc, brembo és hasonló tárcsákat kapni darabját, jó fékbetét is van már 20ér/2pár.
Persze a márkaszervizeknek is meg kell élnie valakikből.:)
Szia, pont most intéztem a 2006os rr-emre Tárcsa 100ezer/darab, egy pár betét pedig egy húszas. És ugye két pár kell. Karasnában rendeltem, mindenből gyárit. Nagyon drága, de féken, gumin, olajon, láncon nem spórolunk. Minden esetben a gyárit ajánlanám.
sracok
tudtok e segiteni 2007es sc57-hez kellene elso tarcsa betetekkel. hol erdemes es milyet? csak utcai hasznalat no palya, es nem a legolcsobb nyikorgo fost vennem ra. gondolom a gyari horror..
elore is koszi
Nincs. 5 évig pályagép volt a motorom. Idén visszaépítettem és úgy ment át a műszakin mint a szél. Amúgy meg ez műszaki vizsga nem eredetvizsgálat. Világítson, fékezzen, rugózzon, ne legyen túl hangos stb. Szarnak rá, hogy Repsol Fireblade vagy GS500 van ráírva.
Na igen, nekem is ez a véleményem, de mivel ez állítólag pályagép volt, ezért nagyon sok mindent kéne rajta visszaalakítani. Igazából a kérdésemmel arra akartam rávilágítani, hogy manapság van olyan megoldás egy pályamotoron, ami miatt, néhány indexxel és lámpával nem lehetne leműszakiztatni? Most hasból mondok dolgokat, de tegyük fel, hogy más dugó van benne vagy jobb féktárcsák vagy ilyesmik. A műszakin ebbe bele fognak kötni? Dugót nem látják, a féktárcsákba meg nem hiszem hogy belekötnének, mert jobban fognak. Vagy van olyan műszaki állomás, ahol csontra ismerik a Repsol Hondák pontos felépítését és ezért nem merik átengedni és lefényképezni? Mert itt kb erről lehet szó. Sajnos pontos információkat még nem tudok, csak nagyon hajtotta, hogy sok mindent le kéne cserélni és így lámpákkal indexekkel még nem vállaja be senki, fényképpel meg minden egyébbel. Elképzelni nem tudom, hogy milyen külső dolgo lehet, ami miatt egy gépet nem lehet működő lámpákkal és egyéb dolgokkal leműszakiztatni...
Sziasztok! Egy szakmai kérdéssel fordulnék hozzátok, mert nem ismerem annyira ezt a motortípust. Vitába elegyedtem egy ismerősömmel, mert van egy Repsol Hondája, ami állítólag pályagép volt. Aztán visszakapta a lámpákat, indexeket, stb. Van még olyan kritérium, ami alapján ez nem felel meg egy utcai Repsol Hondának és ne lehetne leműszakiztatni?
Köszi a válaszokat!
94-95 1000rr? Olyan motor nincs is, max F. 1000rr 2004-től létezik. 1000F-hez meg nem igen van kínai idomszett.
Amúgy ár/érték arányban sztem jó a kínai, nyilván ne várja az ember a gyári minőséget negyed áron.
Hát én egyszer láttam kínait, de nagyon közelről köze nincs a gyárihoz. A kontúrok egymásba folynak, még a színek is eltérnek kicsit. Nekem nagyon nem tetszett.
Nem vagy elég határozott vagy:
általában a váltókarhoz tartozik egy rudazat, jobbos-balos menettel. Azon tudsz finoman állítani, hogy közelebb legyen a lábfejedhez a váltókar, ha nagyon messze van , akkor meg fel kell lazítani a ricnis tengelyen a bilincset, és egy ricnivel elfordítani. Utána a bilincset meghúzni.
ha tud valaki gyarit vagy brembot olcsoert szoljon. 10%kal olcsobb az nem opcio koszonom