Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CBR600F4i-re is vállalod? Ha igen, találd ki mennyiért és népszerűsítelek!
Hölgyek / Urak!

Akinek láncfeszítő kínja van és szeretné hogy ne legyen jelentkezzen!
Október vége felé szétszedem a sajátom, akkor szívesen megcsinálom másnak is.
Én sem győzöm a visszaolvasást....biztos mindenki motorozik :D
Fúúú de pörög a fórum Mi van? Mindenki kivándorolt?
Amint kicserélem a vezműláncot+ átalakítom a feszítőt
Mikor cserélünk 1 körre ?
Teljesen màs. Alakra is és a felfogatás is. :(
Olyan kérésem lenne hogy szeretnék magasabb plexit a motorra MRA-t néztem nekem úgye 1991-es SC24 mi a különbség a 91-es és 93-00-es plexijei között? :) Más a felfogatás?
Az enyém is hasonlóan viselkedik, kb 120 km után majdnem teljesen lent van, de csak 260-270 körül szoktam tankolni. Már régóta tervezem, hogy belékukkantok, nem lehet -e valamit tuningolni rajta.
Amúgy most voltam egy kellemes 3200 km-es túrán és gyönyörűen muzsikált a kis drága, felpakolva három nagy dobozzal + nagy tanktáska + én 6 körül fogyasztott. Nekem kicsit több kellett esténként , mert stabil 38+ fok volt és a bőrruha sem klimatizált.
Nekem is ilyen a dolog! DE szerintem a tank kialakítása miatt van ez így! Ha teljesen tele nyomom akkor az első 50-60km-en meg sem mozdul a benzinszintmutatóm! De engem nem igazán zavar megszoktam, hogy 200-220 km-enként megyek és tankolok bele 12-13l-ert és akkor megint tele van teljesen!
Nekem az 50pár kw van forgalmiban csak nekem franciáktól lett behozva. Kérdeztem az előző tulajt, hogy mi is ez annyit mondott így olcsóbb volt neki is átirtani! De nekem is 260-270 a vége szóval nem hiszem, hogy kevesebb teljesítményt kapnánk, a papír meg mindent elbír! :D
Szuper! Köszönöm a válaszokat! Közben sikerült beszélnem Ali83-al. :)
Nyilván! :-))))
Voltál német autópályán? :D
Bocs elírtam! 260....
Nyilván nem gps-szel,csak óra alapján... Na de akkor is.....
Hali!
Nekem is svájci gépem van,szintén 53 kw-os papírokkal.
Nem hinném,hogy ennyi a tényleges teljesítménye....
Gondolom ezt abból az egyszerű okból,hogy kicsi az esély rá , hogy 53 kw-tal képes lenne 270 km/óra sebességre......
Üdv!

Most tankoltam másodjára az új mozdonyt, a tartalék melletti fehér vonalon állt a mutató és 14 liter ment bele, szóval ez is csal egy keveset.
Enyém 72kW-os papíron, de nem érzek különbséget a 100kW-os után. Sajna a fojtást nem vágom, ahhoz Basi úr, vagy Ali kellene, hátha olvassák...
A fúvóka méretet este megnézem.
Köszönöm a választ! A kábeleket megnézem ha ott minden oké akkor így marad. Tankot nem bontom ezért le. Olyan kérdésem lenne még hogy az enyém Svájcból lett behozva és a forgalmiban 53Kw van. Én sokkal többnek érzem, annyit tudok hogy a karbisornál a gumi szívó csonkoknál megvan a teljes szívó torok átmérő nincs szűkítve. Nem tudom hogy milyen formában korlátozták ezeknek a gépeknek a teljesítményét. Esetleg fúvóka méret? Válaszokat előre is köszönöm! :)
Ha még nem tetted meg, ellenőrizd a csatikat hogy megfelelően érintkezzenek.
Nem tudom ér-e annyit, hogy ezért levedd a tankot, ki a szintmérőt... szerintem javítani nem igazán lehet.
SC 24 alkatrészek eladók. Akár egyben is kb fél motor.
70/6321-829
Bocsánat 1991-es :)
Sziasztok! Nem rég lettem boldog tulajdonosa egy CBR 1000F SC24 1992 szépségnek. Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag szintjelző szépen müködik viszont féltanknál már lemegy tartalékig holott még félig a tank. Mindezt szépen fokozatosan csinálja. Tudna nekem erre valaki megoldást vagy volt ilyen problémája másnak is? Válaszotokat előre is köszönöm!
Köszönöm a választ!
Ez esetben azt hiszem, megvan a mai munka utáni elfoglaltságom! :D