Szeva!
Bármilyen mocira lehet tenni utolag,és nem 1 nagy összeg...szereléssel együt max.5e.
Kis kapcsoló kormányon,és kész...olyan,mint a markolatfütés,azt is belerakják utolag...
Sziasztok!
Hallottatok már olyanról, hogy CBF 250-re vészvillogót beszerelni utólag?
Egyre többször érzem, hogy hasznos lenne!
Van 1-2 autós (köszönet és tisztelet nekik) akik kifejezetten odafigyelnek a kétkerekűekre!
Több alkalom volt már, hogy lehúzódtak és elengedtek stb.
Köszönetnyílvánításra nagyszerű lenne.
Hát ahoz képest hogy 2éves 7000km-el és van rajta plexi, standerd meg 25L-es doboz meg csomagtartó!700K simán megért ezek az extrák rajta minimum 70K! Szal sztem igen jól jártam vele!
Jah és ha van Győri itt köztünk örülnék ha firkálna nekem vagy ha tudtok GYőri 250-es cbf-esről irjatok pls! Köszi
Milyen lánc olajat használtok?
Nekem most kellene vennem egyet, mert a láncomon találtam egy két pöttyöt,
és amit használtam elfogyott és nem tudtam vásásrolni.
Én 2 éve vettem hozzá bukócsövet 30.000,-ért.
Igaz utángyártott, de szép munka.
Itt vettem: http://www.geocities.com/cruis...
Remélem gyártanak még...
üdv
a meleg levegő több párát tart meg mint a hideg. menet közben hirtelen lehült az órák üvege, és kicsapódott rá a pára. ennyi. (bár nekem a 17éves motoromon nem teszi..)
Hali! Ma vettem meg az én kis 250-es Cbf-emet! Sok mindent megtudtam az utobbi napokban! Hogy pl nem lesz 2008-as cbf 250 lehet még 2009-ben sem lesz mert hogy nem eléggé környezetkimélő!Ugy hogy vettem egy használtat szerencsémre volt a szanlonban éppen egy 2005-ös 6900 km-el :) ami sztem nevetséges valami öreg faszié volt és beszámitatta! A másik dolog amit megtudtam hogy nem gyártanak bukócsövet ehez a mocihoz! nem tudna esetleg valaki segiteni hogy mennyiért hogy kinél lehet csináltatni rá bukócsövet?Légyszi irjon valaki választ köszy!
Sziasztok,
Én talán ma majd ki tudom próbálni
el indul e a motorom.
Az enyém sajna kb. 1 hónapja áll.
Nagyon jó lenne már egy kicsit jobb idő
mert szeretnék egy zizegni a géppel.
Sziasztok!
Enyim is fűtetlen garázsban áll. Eddig még gond nélkül indult.
Igaz 2 hét volt a leghosszabb szünet amennyit állt.
Szivatót ráhúztam indítottm bepöccent pár ütemet járt és leállt.
Megint ráindítottam és onnantól kezdve működött szépen.
Mondjuk nem lóhalálában melegszik fel.
Érdekesség:
Voltam kint vele jan. 1. én, igaz nem hosszú úton és természetesen zárt sisakban.
Hazaérve sisak le, ekkor látom, hogy mind a 2 óra (fordulatszám és sebességmérő) üvegének alsó része szürke. Mondom, ez meg hogy lett poros! Törölném le, de csak nem lehet.
Közelebbről megnézve olyan volt mint ha nem kosz hanem karc lenne.
(Vérnyomásom 1000-ig és már agyaltam is mikor és ki követhette el.)
De jobban megszemlélve látszik, hogy nem kívül hanem belül van!
Pára! Ami ott csapódott ki és fagyott meg. Persze kis idővel magától el is tünt pont ahogy jött.
Tehát én sisakban voltam, abba lihegtem (felül szellőzik). Az idő tök száraz volt, még a nap is sütött.
Kérdés: Honnan szedte a párát?
Be lenne ázva valahol valami? Ha igen mitől? (sosem volt még mosva és esőt sem látott eddig)
Érdekes.
Búék!
Felénk van egy babona: amit jan. 1-jén tesz az ember, azt csinálja egész évben. Mióta újra motorozom, csak egy évben nem gurultunk ezen a napon, nem is volt túl sok km abban a szezonban. Készültem nagyon az idei évkezdésre is, de úgy esik a hó, hogy nem lesz belőle semmi...
De a garázsban azért ráülök a gépre...
Sziasztok!
Előre is Boldog És Sikerekben, na meg Kilométerekben Gazdag Új Évet kívánok Mindenkinek!
Vigyázzatok magatokra nagyon!
Jók legyetek, Sziasztok!
Bármilyen mocira lehet tenni utolag,és nem 1 nagy összeg...szereléssel együt max.5e.
Kis kapcsoló kormányon,és kész...olyan,mint a markolatfütés,azt is belerakják utolag...