Én sem.
Amúgy a ti gépeitekkel nem volt gond új korában berakni üresbe?Mindig átugorja a nullát,2-ből azonnal az 1 jön.Legutoljára kivillant az üresjelző,de sebességbe volt.Kapcsoltam egyet felfelé elaludt a lámpa,és láss csodát üresbe volt.Ez az első km-nél még normális?
Általánosságban minden motort úgy illik bejáratni, hogy az első 800km-en félfordulat- félgáz, majd 800-1600-ig 2/3 ford.-2/3 gáz.1600 után be van járatva.
Most hogy mentem vele 30 km-t nagyon-nagyon tetszik!Elötte honda innovám volt az is egy szuper motor(ha tehettem volna nem adom el)De ez egyszerűen szuper:fék,lengéscsillapító,csavarodásmentes váz,ülésmagasság,kormánypozíció mind sokkal jobb mint az innova.(igaz ez a motor már nem robogó kategória)
A folytatás....... Igen! A CBF 250 Braziliában készül,de HONDA gyárban,Honda felügyelettel és javarészt japán alkatrészekből. Mint ahogy a Yamaha YBR 125 ill. nemsokára az YBR 250 (ami ránézésre szinte a 2005-ös CBF 250 mása) is Brazil. Igen-igen. A Honda mivel a világ legnagyobb motorkerékpár gyártója (a világ összes eladott mocijának 40%-a Honda) engedtessék már meg,hogy ne csak japánban gyártsanak vasakat! A CBF 500,600, Hornet pl. olasz gyárátsú, míg a Gold Wing az USA-ban készül. De ami mindben közös és ez mindenki számára vitán felüli, a minőség és a megbízhatóság.
Na lassan azé lehiggadok
Bejáratás: nekem anno vásárláskor felhívták a figyelmemet a szalonban,hogy az első 1000 km alatt ne forgassam 6000 fölé.
Csáááááá!
Hali!
Megnéztem én is a tesztet a cbf-ről.......és bizony eléggé felhúzott a fazon a cikk elején írott dolgokkal! Nem tudom látott-e már közelről pl.: Hyosung GT250-et? Nem valószínű,mert akkor érezné a kidolgozás beli külömbségeket. Ez a kis CBF a legapróbb részletekig kidolgozott moci. Igen Hondáék "hajtogattak mindenféle drótokból" a kábeleknek vezetőket,hogy ne lógjanak szanaszét,gyönyörű hegesztési varratok vannak a kis vason stb.... de ezt úgy is tudja mindenki akinek ilyen mocija van. A kezelési finomságát mindenki dícséri( akik az enyémet kipróbálták is). A 120-as végsebesség valószínüleg a tesztmotor kevés kilométerében keresendő. Bejáratás után még kb. erre 30km/h rájön.
Na hirtelen ennyi.
Széles utat!
Ma hoztam el a szalonból.Kiváncsi leszek,hogy milyen lesz ha bejáratódik.Remélem utazóban birni fogja a 90-100-as tempót.Nekem nem is kell több,Ha minden igaz a fogyasztás minden "negatívumért" kárpotolni fog.Havonta 2000 km megyek.
Én se csalodtam benne,meg autó mellé nem is vágyom nagyobb mocira!Ha már 500ast vennék,annyit kajálni mint az autó...Most meg,tankolok kútnál 1000Ft-ért,mocizok érte 110km-ert
Régebben kihuzattam,mig gyári keskenyebb kormányom volt:148km/h
Most,mióta szélesebb kormány van rajta 138km/h....ennyit visszafog,de nem is izgat!
Én is olyan 100as tempot mocizok vele általában....
Ez az ujságiró elég furcsán vélekedik.Lehet hogy most ült át a cbr 1000rr-ről?Én egy gsx-r-ről ültem át a cbr 250-re,de nem így gondolom ahogy ő.Tisztába voltam a paramétereivel.Ezt is vártam mielött megvettem,és NEM CSALÓDTAM(ja akit zavar az el nem fedett zárnyulvány,az majd leragasztja)
Hát elmondanám jobban megy mint a 250-es cbf! És lánynak elég is egy ilyen! A másik meg, tudom hogy a krosszosok utálják a sportmotort! Én is utálom a 2 ütemű visító szúnyogriasztó krosszokat! Ennyi
Itt azt írja a tesztelő, hogy nem ment többet 120-nál. "Zee" viszont 130-al is jár vele és kíméli.
Úgy látszik az újságírók és a tulajdonosok mindig ellentmondásba keverednek .
Pont ma néztem meg egy ilyen gépet.A tank és a kidörrentő sérűlt volt,mikor megtudtam mennyi az áruk lementem hídba.Kipufogódob:60e(nem valami spéci tuningdob,hanem a gyári!),tank:90e.
Ahhoz képest hogy az új ára 900eft,az alkatrész elég húzós.
Amúgy a ti gépeitekkel nem volt gond új korában berakni üresbe?Mindig átugorja a nullát,2-ből azonnal az 1 jön.Legutoljára kivillant az üresjelző,de sebességbe volt.Kapcsoltam egyet felfelé elaludt a lámpa,és láss csodát üresbe volt.Ez az első km-nél még normális?