Korábban volt téma a "kezdőmotor" fogalma. Ki mi ajánl, stb. Na ehhez csak annyit, hogy egyik ismerősöm semmilyen motoros tapasztalattal (csak amit a vizsgán szerzett, meg motorozott) vette meg a Suzukinak a 1800 ccm-es cruiserjét (újat). Csak 315 kg, 125 LE és 160 NM a forgatónyomatékja. Ennyi. Mondtam is neki, hogy bátor ember
Nem köll ide tanár he!
Képezem én jóúmagomat a sok ismeret megszerezzésire há!
Annyi szar fogalom,meg módszer van,hogy akkor se tudnám megjegyezni mindet,ha 4 tanár magyarázná! A lényeg,hogy mindegyik témából 20. tétel alattit húzzak.Az úgyahogy megy!
igen ezt tudom mivel mind a két motort gyűrtem az 500-ast kb 1500km-et (pont oktoberben vettem) a 600-as meg vagy 8000-et only nyári használat mellett és azért mondom h. mindegyiknek van előnye hátránya. a 600-as előnye h. nagyon meg tud indulni, de csak 4000-5000 körül, na ez nincs az 500-nál az nyomatékos alul és felül fogy el az ereje, meg hát a fogyi a 600-as igencsak szomjas tud lenni :D:D:D najó olyan átlag 180-200-nál melyik motor nem az, de az 500-ast 2 tankolásból bejárattam ami azért elég jó szerintem tehát mindkét motor isteni, szívem szerint vennék egy 600S-t jövő szezon végén bár ez még pénztárcától függ. egyenlőre örülök h. az 500-as részletét tudom nyögni:) a 600-as kissé vadulósabb gépezet velem a cbf szerettette meg a hondát megbízható strapabíró és megy is ha kell :D
Kedves Judit!
Annyi pénzért NEM lehet(ett) kapni Corsát, én 2évesen, 14e km-el vettem. Bizton állíthatom, h a fék eddig tökéletesen és hatásosan működöt. A családban van újabb Corsa és semmivel sem jobb a fék, ezt el lehet mondani más, hasonló autókról is.
A balesetes észrevételedhetz meg csak annyit, h láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni...
Ne bánts többet, kérlek...
Akkor van olyan jó, mint az első széria merci A-osztály, nem? Azok is borultak jávorteszten
Amúgy nem, nem tudtam. Ritkán járok vele "pehelysúlyban", általában le van terhelve. Mondtam, h melósautó. És annak bevált.
Megőrzöm a titkod
Hát nemtom itt sokan mondják h. nagy különbség van a kettő között 500-600 de akkora egetverő azért nincs legalábbis szerintem (használtam fater 600-asát 1 évig, és nekem most egy 500-om van) a 600-as nagyot tol az órát ki is lehet motorozni vele nekem mutatott 220-at az óra persze ez kevesebb az óra csalása miatt és, mivel ugyanazokat a műszereket kapta az 500 mint a 600 ezért nagy különbséget nem látok a kettő között. az 500-nak a végét óra szerint 200-ban mutatta. szal végre szerintem 20-30 a 600 javára gyorsulásban meg nemtom, majd ha eljön a jóidő akkor letesztelem!
mindenesetre az 500-nak is ugyanolyan fasza a futóműve eltekintve 1 tárcsa hiányától, szerintem a motornak jót tett volna előre a duplatárcsás fék, bár ami rajta van az is bőven elég, esztétikailag biztos jobb lett volna.
Anyagi helyzet...
De ha belegondolok, ennyi pénzért már lehet kapni egy alap felszereltségű Corsát... és az még sem Suzuki!
Apukám fékekkel foglalkozik, azt mondta, hogy halálautó, mert nincs is neki fékje!
És akárhányszor látok egy balesetet, ahol az egyik résztvevő Suzuzkis, az ott ripityomra van törve, sőt lehet, hogy a fekete hullazsák is előkerült már....
Én csak azt nem értem, hogy ha valaki autószerelő akar lenni mester fokon, mi a jó retkes túrónak kell neki könyvelést tanulni...
Ezt még a mai napig nem raktam össze!
Én valamikor dolgoztam suzuki service-ben.
tudtad,hogy az első kiadású Wagonírok megbuktak a rém-szar-vas teszten?sajna borultak a kicsikék,mint kocsma előtt a biciklik.
ezért,mivel addigra már legyártottak 1351,226,478 darabot az lett a megoldás,hogy a jobb hátsó ülés elé lábtérhez becsavaroztak 3 csavarral egy kb.48 kg-os ballasztsúlyt.
de pssssssssssssszzzzzzzzzt! ez szigorú üzleti titok!!!
Tilos továbbadni!
Egyetértek veled amúgy ezzel kapcsolatban.
Mindenesetre azért bízom benne, hogy nem fog kedves ismerősömmel semmi probléma történni.