Szerintem is tarkánál a kulcsszó!
Önuralom! Van-e annyi fegyelmed, hogy meg tudd állni, hogy kihasználd a motor végsebességét!
Belátod-e a képességeidnek a határát és ennek megfelelően motorozol-e?
Sok huszonéves ezért hal meg az utakon, mert agyban még nem nőtt fel a feladathoz, de a szülők alá tudják tolni....
20 éves koromban még motorozni sem akartam!
Na jó ez nem igaz.Az egészséges lassan fejlődni,de én nem engedhettem meg magamnak,hogy szezononként nagyobbat vegyek.
Egy kis öreg cbr 1000f-el kezdtem és lett a TL.
Mondjuk fel kell nőni hozzá.Önuralom kérdése,ki mekkora motort mer bevállalni.
Szerintem egy 600-as tanulómotornak tökéletes!
Cserélni sem olyan nehéz ha meg vagy elégedve az adott márkával és azon belül akarsz majd nagyobbat a saját márkáját nem szokta lehúzni annyira a kereskedő.
legalább is felénk!
Atek!
Én azt a 150.000-et lealkudtam! Annyiban hoztam el a 600-ast, mint amennyire az 500-as volt kiírva!
Hiába szalon, úgy lehet alkudozni, mint kofákkal a piacon!
Csak pofa kell hozzá! Nekem meg elég vastag bőr van ehhez a képemen!
Motorvásárláshoz. 500-as kategória, naked.
Helyezések:
1. CBF 500 (legdrágább természetesen)
2. Kawasaki ER5 (ár/érték bajnok)
3. GS 500 (ha nincs elég pénze az embernek, de valami kellene. Jó kezdőmotor!)
Szigorúan saját vélemény. Lehet ellenkezni
(Nem elhanyagolható lehetőség a Hyosung GT650 is 1,4 milla körüli áron!)
CBF 500 és 600 között tényleg nem nagy az árkülönbség. De valakinek még az a 150.000 ezer JÓ MAGYAR FORINT is nagy pluszkőccség! Oszt inkább veszi a kisebbet. Ez a "hamar kinövöm" szlogen para esetében meg mindenkinek magában kellene eldönteni, hogy mire is akarja használni a gépet. 120-140 utazóra jó a 500-as is
Ha meg valaki sebességhajhász, akkor CBR600, GSX-R, R1, R6, stb-stb.. Pénzfüggő a dolog...
Hát nem sok mindent látnál benne mert megy az nsr-csinosítgatásra meg benzinre.Csak poénból írtam a Hornetet, az még 1 kategóriával feljebb van, ha jól tudom.
Csak mindig elfelejtik, hogy én sem vagyok okoska, én is tévedhetek!
Önuralom! Van-e annyi fegyelmed, hogy meg tudd állni, hogy kihasználd a motor végsebességét!
Belátod-e a képességeidnek a határát és ennek megfelelően motorozol-e?
Sok huszonéves ezért hal meg az utakon, mert agyban még nem nőtt fel a feladathoz, de a szülők alá tudják tolni....
Na jó ez nem igaz.Az egészséges lassan fejlődni,de én nem engedhettem meg magamnak,hogy szezononként nagyobbat vegyek.
Egy kis öreg cbr 1000f-el kezdtem és lett a TL.
Mondjuk fel kell nőni hozzá.Önuralom kérdése,ki mekkora motort mer bevállalni.
Cserélni sem olyan nehéz ha meg vagy elégedve az adott márkával és azon belül akarsz majd nagyobbat a saját márkáját nem szokta lehúzni annyira a kereskedő.
legalább is felénk!
és csak 2szer dobtam el.
Én azt a 150.000-et lealkudtam! Annyiban hoztam el a 600-ast, mint amennyire az 500-as volt kiírva!
Hiába szalon, úgy lehet alkudozni, mint kofákkal a piacon!
Csak pofa kell hozzá! Nekem meg elég vastag bőr van ehhez a képemen!
Helyezések:
1. CBF 500 (legdrágább természetesen)
2. Kawasaki ER5 (ár/érték bajnok)
3. GS 500 (ha nincs elég pénze az embernek, de valami kellene. Jó kezdőmotor!)
Szigorúan saját vélemény. Lehet ellenkezni
(Nem elhanyagolható lehetőség a Hyosung GT650 is 1,4 milla körüli áron!)
CBF 500 és 600 között tényleg nem nagy az árkülönbség. De valakinek még az a 150.000 ezer JÓ MAGYAR FORINT is nagy pluszkőccség! Oszt inkább veszi a kisebbet. Ez a "hamar kinövöm" szlogen para esetében meg mindenkinek magában kellene eldönteni, hogy mire is akarja használni a gépet. 120-140 utazóra jó a 500-as is
Ha meg valaki sebességhajhász, akkor CBR600, GSX-R, R1, R6, stb-stb.. Pénzfüggő a dolog...
Súlyra is könnyebb, többet is tud....
Anélkül, hogy ismerném a "havert" így látatlanban is mondhatom, hogy igenis tud annyit menni!!!!!
Gond nélkül húztam neki a 180-at, meg se mukkant alattam a moci, tette amit mondtam neki!
De ahogy te is írtad az előbb, az eszem leszabályozott és visszavetette velem a gázt!