Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal szoktam nyugtatni magam. Mert elkezd nyikorogni, felszexuálom az agyam és olyankor ráadom a powert, hogy ne halljam

az a baj, hogy néha már azt hiszem elmúlt, aztán újra szól a hatlövetű megyek a szervízbe, azt semmi

Kösz srácok a tippet, továbbítom az illetékeseknek, tovább nem terhelem a klub életét (ezzel) a bajommal
Mostanában nem hallotál semmit? Mentél a kocsival?

Amúgy az autód kormány nem végez semmiféle forgó mozgás menet közben (egyenesen haladva), és a fékhez sincs sok köze.
Szerintem elkopott ami csikorgott, kikopott a fékbetétből vagy valamilyen módon eltünt.

Az ilyen wájtfülü drivereknek meg tudom ajánlani az autó hifi-t! Egy jó rendszerrel a kocsidban, még azt sem hallod, ha kiesett egy kerék és a betonon csúszik a kocsi!
Nem a külleme miatt
Az anyegin helyzetem, a munkám és egy hozzáértő javaslatát vettem figyelembe. Nekem ő közlekedési- és munkaeszköz. De nincs vele bajom, ezért nem engedem, h bárki tudatlanul leszólja. Eddig mindenki kellemeset csalódott, aki béleült.
Az isiben engem is minden más érdekelt, csak a okító és az okított tananyag nem
Figyi drága barátom, Gino!

Ha az én kezembe kalapács kerül és azzal küldesz a technikához - hát abból jó nem fog kisülni. Értesz, ugye?
Azt mondjátok még meg, hogy mostanában nem hallottam (sem rövid, sem hosszú távon, sem hidegen, sem melegen), lehet-é
halkan megjegyzem, mint laikus specifikus, nem lehet, hogy a fék OKs és a kormánnyal van valami? (speciel az autóm kormányára gondoltam )
Úgy látszik neked az autószerelés tényleg jobban megy, mint a váll.gazd.tan és társai!
Mindig érdekelt, hogy az emberek miért vesznek wagon r-t...
Te miért vettél ilyen autót?
Szia Rikk!

Csatlakozom az elöttem szóló tarkához. Mindenképpen a féktárcsához ér valami, de nagyon kis mértékben. Gondolom nem szoros egyik kerék sem. Tételezzük fel, hogy a fékdugattyúk könnyen járnak, tehát fékezés után kissé visszamozdulnak. Ha nem, akkor a fékbetétek igen közel maradnak a tárcsához. Ezt okozhatja a fékbetét szorulása is a féknyeregben. Ezért nagyon picit még hozzáér a betét a tárcsához. Általában utángyártott fékbetétnél szokott előfordulni (de láttam már gyárinál is), hogy belekerül a fékbetét anyagába kis fémdarabka pl. réz és az kiáll a fékbetétből, ami tud ilyen csikorgó hangot adni.
Előfordul, hogy a féktárcsát védő lemez ér hozzá nagyon kicsit a tárcsához.
A féltengelycsuklót is nézzétek jól meg, mert ahol az ABS jeladó, a csuklón a "fokaskerék" van, ott is néha tud nyikorogni, akár csikorogni is. Van a csuklón ilyen védőlemez szerűség a csonkállványnál és ott is érintkezhet , ami adhat ilyen hangot.
Nem árt kalapáccsal finoman leverni a sok rozsdát a féktárcsákról sem.

Ezek csak találgatások...... ezt nem lehet írásban, topicban 100%-osan "felhibázni".
Látni kell, hallani kell.....
Köcce, ebben lehet valami

De akkor is abbahagyta, ha mozdítottam a kormányom, akkor is ez lehet a baj?
A bátyámnak is volt ilyen,de az pikk pakk volt,én is vezettem! Minicsodabusz
Ha féktárcsa nem volt szabályozva akkor a csikorgó hangot a tárcsa válla és a vele érintkező fékbetét széle adja.A hang-minél többet mész és bemelegedik a fék-erősödik.Ha majd kopik a betét újra elő fog fordulni.
Ha szabályozták a tárcsát akkor ez a probléma a következő betétcseréig elvileg nem fog fennálni.
A régi betét külső-belső széleit ilyen esetben meg szoktuk törni 45 fokos szögben és csitt lesz.
Szabályoztasd le a tárcsát is,ha az elmaradt.
Nos: (drága CBF klub, ki ne utálj... )

korábban csak egy bizonyos tempónál, most már bármilyen sebességnél (néha) érdekes csikorgás hallható, ha egyenesben tartom a kormányt, mintha a fékekhez kavics szorult volna. abbahagyja, ha picit is elmozdítom a kormányt, vagy ha akár kismértékben rálépek a fékre. ezt kb március óta csinálja, egyre gyakrabban. Bmw-s szerelők átnézték, azóta fékbetétcsere is volt, látszólag minden rendben. Megoldatlan rejtély, ami qrvára zavaró. (wagon r + -ról van szó, de a hiba ellenére nehogy fikázza vki )
Ha nem sikeres a vizsgám akkor el sem mondod??
Tarka!

Ha sikeres vizsgát teszel, én is tudnék rejtélyes kérdést feltenni az autómról Igaz, szerelő jelenlétében sohasem produkálja a tüneteket
Vizsgamunkának tökéletes, megoldója kiemelkedő mesterlevelet kapna
Túl szép,hogy igaz legyen.
Azért ennyire nem éhezem a tudást!
Ezt nem lehet megenni!

Azt hittem, hogy az egyik könyved lapjait kezdted el csócsálni!
Ez: Nekem sincs ilyen agyam, ezért nem vagyok gazdag!


Kuc-kuc! Mit ettél? Mi ment félre a torkodon?
Most majdnem megfulladtam!
Khmmm..........khmmmm......

Nekem sincs ilyen agyam, ezért nem vagyok gazdag!
Most méééé"? Az elgondolás amúgy nagyon tuti! Kicsi, de mégis nagy (7 személyes), terepen is elmegy (kapcsolható 4WD), kempingezni ideális (a hátsó ülések ledöntésével kapsz egy egészen nagy ágyikót - nem kell sátor). Az enyémen volt még gallyrács is (mint egyetlen extra)! Ennyi belőle a szép meg a jó, amúgy egy nagy határ sz...r volt az egész!
Úristen!!!!
Eddig nem ismertem olyan embert,aki ilyet vesz!!!
Most már igen!
Kac-kac! Nem tudom volt-e már szerencséd Subaru Wagon E12-höz (Libero), de én nagyon sokat csuklottam abban az időben. Ha valamit megcsináltak rajta akkor elromlott más. Ördögi kör volt. Másfél év alatt csak 400 km-t tudtam belekaristolni. Kutyázós autónak vettem, gondoltam így könnyebb a kirándulás, de csak a pénzt rántotta ki a zsebemből.