Én a markolatfűtést javaslom inkább... A GS 500 topikba érdeklődj. Ott volt/van pár embernek. Bluenak biztos. Jah és nem egy egetverő összeg - és mellesleg fogsz valami vastagat, amit amúgy nem
Amúgy a fűthető kesztyű a legjobb megoldás, illetve markolat védő ilyen sorrendben. De a térdedet sem árt védeni, a menetszél kihűti, és ízületi gondjaid lesznek pár év múlva... Ér ennyit?
Annyit változtatna, hogy kb. pár wattal kevesebbet fogyasztana a hátsó helyzetjelző --- több áram marad a generátortól másra (pl. akku töltés, mobil telefon töltő, markolat fűtő, stb.)
DE! Ha telezsúfolja leddel az ember, könnyen, lehet, hogy ugyan annyi wattot fogyaszt, mint az izzó, csak mondjuk 2-3 szor fényesebb lesz.
A ledes index más tészta. Ott az index relének látnia kell a 2*21 W-os izzók ellenállását. Ha kisebb terhelést lát, gyorsabban villog ---ellenállással lehet kompenzálni, de akkor meg ugyan annyit fogyasztasz mint led nélkül Viszont fényesebb lesz, az tény!
királyul néz ki ! amúgy ha az izzó helyett beépitenék egy csomó ledet az változtatna vmit az elektronikai cuccokon? mert ugye az izzó az sokkal több áramot vesz fel mint a led !
Más téma. Egy ilyesmit szertnék kifejleszteni a CB500-amhoz: led light
Mondjuk 30...40 piros led + 6 fehér led a rendszámtáblához. Azért választanék piros ledet a helyzetjelző+féklámpa funkciókra, hogy olcsóbb legyen a projekt. Ha sikeres lesz tudok többet is gyártani :)
Ugyanitt folyamatban van ledes index fejlesztés is -- nem izzó helyettesítő ledlámpával, hanem led-fallal, így sokkal egyenletesebb szerintem a megvilágítás.
Na jah, faluban megismerik utána a motort! meg a bukót, ruhát, stb. Senkinek nem hiányzik, hogy baszogassák utána... Én is körbejártam már ezt a kérdést, maradt az utánfutó.
Az biztos, ha lesz kocsim, lesz rajta vonóhorog! :D (másképp hogy vinném a nyaralásra a motort, mondjuk családdal )
hát jah csak pl mikor esőben vagy hóban megyek akkor hiába az erőfölény muszály lennék megállni mert vagy összetöröm vagy megállok! inkább akkor utóbbi ! bár ha ésszel mész és folyamatosan figyelsz akkor nincs gond ! csak a motorozás nem a folyamatos hátrabámulásról meg mellékutakonmászkálásró szól ! na de ezért van két motorom a DT vel hóban sem kell beszarni
Dokynak nem számít Ő városban lakik, ott meg mehetnek utána... Spec én is falunk lakok és itt a faluba nem mertném meglépni... De még nyír1en se, mert sajna (vagy szerencse ) elég sok rendőrt ismerek...
Bátor vagy Doky! :) Én vizsgáztatni inkább utánfutóban viszem, rendszám nélkül mégis gáz szaladgálni... Főleg mióta a saját falumban a rendőrök bedurvultak. Jó, nem mondom, hogy nem tudnék elmenekülni, de semmi értelme üldözésest játszani, főleg, hogy a gumi már kurvára nem tapad ilyen hidegben
ha nicns ez a 30 napos cucc akkor nem is aggódok már semmi miatt ! de azért bemegyek megkérdem ! csak hát néhol olyan bambák hogy nem tudnak sose semmit meg mind mást beszél....
Üdv!
mennyi amúgy egy ilyen kesztyű? gondolom nem olcsó mulatság ! én vmi oylan megoldásra gondolok ami lérhtő áron van
:)
Amúgy a fűthető kesztyű a legjobb megoldás, illetve markolat védő ilyen sorrendben. De a térdedet sem árt védeni, a menetszél kihűti, és ízületi gondjaid lesznek pár év múlva... Ér ennyit?
vkinek amúgy nincs vmi tuti tippje hogy mit csináljak hogy ne fázzanak az ujjaim? mert egy szövet meg egy bőrkesztyű párositás kevés ...
DE! Ha telezsúfolja leddel az ember, könnyen, lehet, hogy ugyan annyi wattot fogyaszt, mint az izzó, csak mondjuk 2-3 szor fényesebb lesz.
A ledes index más tészta. Ott az index relének látnia kell a 2*21 W-os izzók ellenállását. Ha kisebb terhelést lát, gyorsabban villog ---ellenállással lehet kompenzálni, de akkor meg ugyan annyit fogyasztasz mint led nélkül Viszont fényesebb lesz, az tény!
Mondjuk 30...40 piros led + 6 fehér led a rendszámtáblához. Azért választanék piros ledet a helyzetjelző+féklámpa funkciókra, hogy olcsóbb legyen a projekt. Ha sikeres lesz tudok többet is gyártani :)
Ugyanitt folyamatban van ledes index fejlesztés is -- nem izzó helyettesítő ledlámpával, hanem led-fallal, így sokkal egyenletesebb szerintem a megvilágítás.
Vélemények?
De szerintem egy túramotornál nem csak a lóerő szempont, hanem a lóerő és nyomaték egyenletessége a sebességfokozatok/fordulatszám során.
Az biztos, ha lesz kocsim, lesz rajta vonóhorog! :D (másképp hogy vinném a nyaralásra a motort, mondjuk családdal )
Bátor vagy Doky! :) Én vizsgáztatni inkább utánfutóban viszem, rendszám nélkül mégis gáz szaladgálni... Főleg mióta a saját falumban a rendőrök bedurvultak. Jó, nem mondom, hogy nem tudnék elmenekülni, de semmi értelme üldözésest játszani, főleg, hogy a gumi már kurvára nem tapad ilyen hidegben
szombaton én is kaptam esőből is,hóbol is,dehát nem volt mit tenni,menni kellett:D
remélem nem lesz hó mikor megyek ügyeket intézni mert én sajéát lábán viszem ide oda