Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szivesen!
Köszi még1x
Természetesen elküldöm neked is, de mégegyszer mondom ezt Kontroll cimbora fordította övé a dicsőség
Helló!

Hmm.. Szép fordítás!
Én nem szeretném hasznát venni de szeretném elkérni hátha 1x kell ki tudja mikor jön el az ideje!
Nem nagyon vágom a sz.gépes témákat, de Laca segítségével csináltunk képeket a fordításból, talán ez is segít valamennyit.
Rendben, de ettől függetlenűl megtaláltam a fordítást a CB 500-ra ábrákkal, ha úgy döntessz, hogy mégis kellene elküldöm neked egy e-mail címre.
köszi a segitséget Laci as egészet nem én fogom ugyse csinálni(mert én nekem ez magas ez az egész állitás beálitás nem nyulok hozzá én ugyse mert csak több kárt csinálok mint hasznot tisztában vagyok a jelenlegi képeségeimel) csak erre voltam kiváncsi hogy járok jobban . üdv ati
A Honda Gold Motornál vettem szelephézagoló lapkákat, darabját 1560 Ft-ért, de az utángyártott is 1490 Ft-ért lett volna.
Viszont ha nem magadnak csinálod, akkor ne vedd meg, hanem vidd olyan szerelőhöz akinek vannak kapcsolatai szervizesekkel mert akkor tud cserélni és az sokkal kevesebbe kerül.
Mielőt nem értenéd máris hozzáteszem, a lapka nem kopik, hanem a szeleptányér űl ill. a bütyköstengely és a szelep csésze kopik, ezt a kopást kell hézagoló lapkával kompenzálni. Ha a "szelepülés" nagyobb akkor kisebb lesz a hézag tehát kisebb lapka kell, ha nagyobb lett a hézag tehát a bütyköstengely vagy szelepcsésze kopott akkor nagyobb (vastagabb) lapka kell.
Lényeg: nagyon pontos előzetes mérésre van szükség, ezek után kell kiszámolni milyen legyen a lapka. A szivó oldali lapkák jók lehetnek a kipuf. felöli oldalra (vagy fordítva) ezeket lehet csereberélni mert egyformán 8,5 mm a lapkaátmérő, a vastagság a lényeg, amit mérés után kell kiszámolni.
Péter (Kontroll) barátom lefordította a manuál ezzel foglalkozó részét, ha megtalálom bemásolom neked.
Üdv,
Laci
sziasztok köszönöm a válaszokat ja még valami ti ha venétek szelep hézagolsához használatos korongokat (nemtudom a pontos nevét azért nem irom ti hol tenétek márkaboltba vagy internetes áruházban. választ elöre is kösz üdv ati
Jobbulást, pihend ki magad!
Sajnos nem, apám is jött délután, hogy menni kéne segíteni tetőt szigetelni, a lakás sincs még kész, az asszonnyal is menni kéne vásárolni a fiúknak az iskolakezdéshez, szóval fullos vagyok nagyon.
Abban bíztam talán 29-én a KéK túrát össze tudjuk fűzni egy istenmezei kitérővel csak mivel írtad, hogy ti most hétvégén mentek már nem akartam említeni.
Remélem azért majd valamikor összejön, tetszett az a hely nagyon.
Most megyek pihizni, ráadásúl úgy érzem megfáztam ma az esőben.
Jó éjt!
....hát tetszik nagyon Akkor a hétvégén nem tudsz csatlakozni?
Akkor egyre inkább biztos, hogy megtaláltad a következő motorodat?
Nehogy elhidd!
Viszont nekem volt szerencsém a minap ülni, egy NT700-s Deauville-n, azzal még el tudnám képzelni. Még a szélvédő magasságát is lehet állítani.
Volt alkalmam egy 535-ös Viragot kipróbálni Síkfőkúton, a motoron extrém magas kormány volt, nyújtott karral fogtam és baromi kényelmetlen volt ráadásul a lábtartó is messze elől volt. Nagyon furán éreztem magam rajta. A tulaj meg esküdött rá, hogy akár velencéig is elmegy egy űléssel, hát erőssen kételkedtem a szavaiba .
Szia!
Oké, igazad van, de Ati majdnem olyan magas mint én. Nekem még suhanc koromban is az MZ-re a standard kormány volt a kényelmes. Hajtottam is az újrakezdés után, de nem sikerült szerezni. A karónyelt pozíció nem jó hosszútávon. Ezt Harlisok is mondták.
Szia Atesz!
Ebbe is van valami , na meg a pilóta magassága is sokat számít. Nekem mivel alacsony vagyok és a karjaim is rövidebbek hosszan kellett előre dőlni a CB-1-en, ezen sokat javított az ETZ kormány, ettől persze még nem űltem egyenes derékkal és nagyjából egyforma teher jutott a csuklómra a karjaimra és a derekamra. Ezt az ideális állapotot kell megtalálni, az Inazumán ez sikerűlt a kormány hátrább döntésével elérni.
Van olyan is akinek semmilyen pozíció sem jó a derekának, nem vagyunk egyformák
Szia Ati!
Pont annál inkább fog fájni a derekad, minél merőlegesebben ülsz! Hidd el, nekem az Mz-n volt szerencsém 300km-t menni egy nap, ez a CB-vel meg sem kottyan.
Nem tudom pontosan hogyan néz ki a kormány emelő, de hallottam már hogy létezik de azt hiszem choppereknél. A CB-1-nél én cseréltem kormány de a csutka helyett ETZ kormányt tettem fel ami azzal járt, hogy 4cm-el hosszabb fékcső kellett (15000 Ft) és az index felőli kábelkorbácsba is bele kellett toldani. Próbáld meg magad felé dönteni picit a kormány talán az is segít ha nem kell annyira előre hajolni.
Más most hírtelen nem jut az eszembe.
Laci te halotám már ojanrol hogy kormány kiemelö(magasito )állitolag kényelmesebbé teszi a motorozást nem ojan elöre dölös az egész ezt máshogy nembirom körül irni csak igy . ezt azért kérdem mert nekem egy kisé kezd kényelmetlené válni a gépem hosszu távon értem itt 120 - 160km után fáj a derekam meg ijenek gondolom evel a kis magasitásal talán jobb lenne ezért kérdem elöre is köszi a választ. üdv ati
szia Laci a kérdőjel elött semmi sincs én voltam csak bocs.
Szia Albert!
Jók a képek és a videó is élvezetes volt, főleg azért mert szépen visszaadta a CB-1 sivítós hangját, akár egy nagyobb ccm-es sportmotor úgy szól a géped! Jó lett nagyon az a kipuf .
Az A4-es azt hitte le tud előzni? Birom ezeket a nagyobb cirkálókat azt hiszik a motorok sem ellenfelek . Velem közúton is előfordult már, hogy provokáltak és ha tiszta a forgalom én is kapható vagyok a játékra, nem egyszer letöröltem a mosolyt a "nagyarcokról" a kis CB-1-el komoly meglepiket okozva.

Más: ma keményen megszívtam a nagypaszúlyt . Úgy eláztam mint még eddig talán soha. Feleségemnek kellett a kocsi így motorral mentem dolgozni, alig hagytam el a Földes táblát akkora eső lett, hogy majd levert a motorról és egészen Debrecenig nyomta. Szépen a nyakamnál kezdtem fokozatosan beázni, a bőrdzseki cipzárja szépen levezette az alsó gatyámba a vizet és ott terjedt egészen az ülepemig, talán még a nadrág szárán is folyt már lefele mire a melóhelyre értem .
Mindezt csikorgó fogakkal érzékelve nyugtáztam ahogy mindenütt fokozatosan elért a hideg víz és ráadásúl az utat is alig láttam.
A motor az bírta, szerintem még jól is érezte magát az olaj-léghűtésü szerkezet ahogy kapta a vízhűtést is.
Egész nap nem száradt ki a bőr, hazafelé is vizesen vettem fel.
Minden jót neked és kevés esőt
Szia Laci!
na én megint lemaradtam pár nappal...nemérkezdtem irni,em h ithon se voltam 2napot,meg akkor jönnek állandóan a vendégek!
Vasárnap voltunk Kúlán,fürdötünk a tavon,meg aztán megszáradtunk és megint mociztunk a Gókartpályán!Sajna a fénékpezőm nincs ithon,odaadtam a csajomnak,mivel ment kampolni,de majd leszedek 1 pár képet a barátom amit feltöltött a Facebook-ra!
Van vidi is majd azt itt megnézheted... http://www.youtube.com/watch?v...
itt 1 Audival zavargáztuk 1mást!
Szép a kép Laci,én még mindég ugy vagyok vele mintha meglenne az öreg CB-1 esed,meglétom a Suzukidat,mintha ugyanaz lenne csak átfestetted volna! No persze emigy nem lehet ugyanaz hisz az mégis komolyabb gép!
Hát haladunk haladunk előre,én felraktam az enyémet árulni,próbálkozok jó pénzt kapni érte... és ha sikerül,télen majd keresek másikat,mert akkor alacsonyabbak az árak!
Üdv, Albert
Hello Ati!
Nem tudom mi van a kérdőjel előtt, így nem tudom megválaszolni
?