Sziasztok!
Most egy pár napig távol maradok, készülődök már ma este a hétvégi román túrára, mert holnap még dolgozok este pedig lesz nálunk egy kis előzetes bográcsolás a túrás cimbikkel, aztán szombat reggel 6motorral és úgy néz ki 11fővel elindulunk.
Az a legfőbb gondom, hogy még csak egy 50liter körüli hátsó dobozom van és egy Louis-os hengertáskám ami szintén 50literes, de azt nem tömhetem meg mert anya nem fér fel a motorra.
Csak a legszükségesebbeket viszem, de így is gondot okoz a pakolás.
Képek lesznek dögivel, ha hazajövünk majd mutatom, hogy hol jártunk.
Addig is jó mocizást és fórumozást nektek!
Üdv,
Laci
Szia Balázs!
most a motrostalin Futogon láttam GSX 1400 ast...Pont olyan amin te a motros kiállitáson rá ültél,az a fotó amit felraktál...
Uff... nagyon jó nézett ki...
Majd a mobilról átveszem a képeket,akor felrakom...
Szia!
Elolvastam de ma sok volt a meló túlóráztam is és agyilag is lelassult vagyok. Nem találtam semmi furcsát, esetleg azt, hogy én biztosan nem adnám oda egy GPZ-ért.
Ha pedig arra gondoltál, hogy lehetne ez egy alkalom oda adni a GSX-et, hát azt nem! Nagyon jó ez nekem igaz, hogy "csak" 750-es de tökéletes nekem, hiszen csak úgy repít mikor megsarkantyúzom és a benzinnel is kijövök 5l alatt ha normálisan hajtom. Ha legközelebb motort fogok venni (nem mostanába lesz) és nem a pillanatnyi alkalom adja az indíttatást, valószínű, hogy visszatérek a Hondához.
The Power of Dreams
Na nem én nagyon vigyázok a motorjaimra és tegnap is megijedtem mikor felfeküdt, de tényleg nem látszott a gödör.
A jégmotorozás szimóval volt és az is úgy indult, hogy Laca elszólta magát mit csinálnak a haverjaival motorral és kimentem vele inkább nehogy összetörje magát. Aztán én voltam aki felborult, Laca sokkal ügyesebb volt
Régen még ETZ-vel sokat mociztunk jégen meg mindent kipróbáltunk, akkor még jobban mentek a dolgok, persze akkoriban minden nap azt csináltuk és volt hozzá rutin. Ma már inkább csak a motor iránti szeretet maradt meg, a rutinom nincs már olyan és nem is igazán feszegetem a határokat.
Sziasztok. ugylátom mondanyian rendeltetés szerüen használjuk a motorokat mert én is voltam már a cb-vel krosspályán,bár mem ugratam de szegény ugy is kapta az ivet.milene vele ha a hegyekben laknék rosz belegondolni mulkoriban látam a jégmotoros videot nagymotoral na az nagyon durva lehet.
Nekem a papiron azt irja h 192kg,most ez menyire pontos a fene tudja! Szerencsére nem kapott sokat,mert nem soká tolta... ráhagyta hagy szenvedjek!
Mociztam az elébb,lefuttam 20km ert pár perc alatt,odanyomtam neki 195ig,enél jobba nem birja az uj fogaskerékkel...
Hazaértem,lekaptam az ulést a fesz.szabályozó meleg volt,de nem forró mint eddig,meglehet ér valamenyit a hűtés!De tovább hagytam h zugjon helyben,és akart ugy elaludni,de fölébrdet és ugy zugott!megprobáltam vele elindulni,ésakkor is akart ugy rángatni,olyan 3-4 ezer fordultanál... ugyh nem kerültem el a baját,majd akor megpróbálom a fesz.szab. cserét,kölcsönkérem az 1ik haveromtól!
Pedig a CB-1 kb 170 kiló, már nem tudom pontosan, mégis ha elindul valamerre elég elkapni. Azt a hegyi menetet megnéztem volna Albert, a csajodat nem csapkodta össze a hátsó kerék?
Emlékszel a télen mikor felraktam azokat a képeket amit arról a videóról kockáztunk ki mikor taknyoltam a Laca szimójával. Az se volt gyenge, két hétig szúródott a melkasom meg a vállam, pedig az csak egy segédmotor volt. De hát kell nekem jégmotorozni
meg driftelni.
hát hidegen dolgozott a moci mikor lekapcsoltam,de már akkor is akart elaludni,meg nem volt szép alapjáratom...
Majd meglátjuk ha lesz 1 mocizásom,h.ha felmelegszik menyire romlik az állapota!félek a kis kullerr odaolvad a melegségtől,mert müanayagból van!
Laci,szépek a képek,de a történet is tetszett! Én most szombaton motros talin voltam Futogon,és ottan mikor idultam 1 körre,ahpgy szüken beparkoltak mellém a Cimborák,a mocimra ráulve nehezen tolattam hátra,ilyenkor mindég segitünk 1másnak,igy hát hátul meghuztak! De volt roszabb esetem,mikor a csajjomal voltunk fönt a hegyekeben keresni a vizeséseket,olyan helyen mentem végig vele,ahol kroszokkal jártak!én meg a dombos sáros utakat simitottam a kipuffal! meg már az első kerekem nem forgott a sártól mert beragadt a sárvédőben!az volt élmény,h néznek h szenvedek,a csajom tolat hátulról,a népek meg gyalogolnak,mivel sárvan,de méghozzá azzal a hegymászó botokkal!gondolhatták h ez a hüje nembir motor nélkül,még azzal is WC-re jár!
Taliról nincsennek képek,mivel nem volt jelen a fénképezőm,igy mobillal filmeztem,amint meglesz a film öszerakás,majd megmutatom nektek!
Igen, velem is történt már sok minden és így utólag vicces is, csak amikor főszereplője vagy egy ilyen malőrnek és látják is sokan, olyankor nem szakad meg az ember a röhögéstől
hasonlo eseteim voltak nekem is telen jeges volt az ut és mentem dolgozni a cb-1 -el mentem sogoromék után ők autoval voltak és megpőrdültem és eldőltem és ott birkoztam a motoral az ut közepén hogy lábraálitsam de nemigazán sikerült az autok meg csak gyültekezt akor 3 szor sikerült bemutatnom igy utolag jot nevetek magamon hogy mekora marha voltam hogy a buszok se jártak énmeg jácotam a kemény motorost.már most mz-vel menék.
Szia Atesz!
Itt az MZ se vitt volna át, csak könnyebben ki bírtam volna húzni.
Pedig nem dőlt el a motor csak alól felfeküdt, de úgy hogy mintha be lett volna betonozva. Hiába fújtam fel a pofám, ha nincs ott a gyerek még most is ott erőlködök
Kösz, hogy benéztél
Na szevasztok!
Ma munka után elvittem Anyát arra a helyre ahova még a házasság előtt sokat kijártunk bicajozni. Kellemes alkonyati idő volt jól esett kicsit nézelődni a természetben, vittük a f.gépet is.
Régen jártam ott, az aszfalt úttól kb 5-600méterre lévő kis hidat szerettük volna megnézni és készíteni pár fotót felidézve a régi emlékeket. Sajnos sorompó került oda és bahajtani tilos tábla, nem új ugyan de régebben ki lehetett kerülni. Ma már térdig érő fű van még a régi földúton is, a sorompó is tiszta rozsda nem járt arra jármű régen. Úgy mint régen ki akartam kerűlni a sorompót, de fölárkolták végig a töltést és nem látszott a nagy fűben
Belehajtottam és az első kerekem eltünt az árokban a leömlők meg szépen fölhasaltak a földön. Lassan mentem szerencsére és a motor se sérült a puha földön, csak ugye a 227 kiló vasat ki kellett onnan vennem valahogy. Na az már nem ment . Szerencsémre egy fiatal pár ott turbékolt és a srác szó nélkül segített kiszedni a motort, persze addigra már szakadt rólam a víz mert próbálkoztam kihuzni de nem bírtam olyan szépen beágyazódott.
Megmondom őszintén kicsit égő volt ahogy ott kinlódtam a motorral, de végül megmosolyogtuk mi is és a fiatalok is, aztán irány haza. Kissé kalandosra sikerült a romantikázás
Pedig neked már az ujabb szabályzod van mostmár nekem is ilyen eddig a sima bordanélkuli volt .amugy ha lehuzod a szabályzo csatilyát akor beinditod akor megtudod hogy viselkedik tőltés nélkül én fél napot szaladgáltam aksirol egyik szerelőtől a másikig és ha ugy viselkedik ahogy szokot vagy jobban csinálja akor lehetséges hogy melegen az szorakozik veled.nekem mindenki azt állitota hogy a generátortol jönnie kell fel áramnak és ha nem jőn akor az ment tönkre na nekem nem jött semenyi áram és mégis a szabályzo volt a baj irigyelek a pályázásért mert nekem ez valoszinü álom marad .
Szia Tamás!
ép most lettem kész a bütyköléssel,a képen meglátjátok h hogy is csináltam meg! kicsit nevetséges,de megér a próba...
Használtam 1 öreg kompi proci hűtőbordáját,kicsit lecsiszoltam h ráfektessem a fesz.szabályzót,h átvezesse a meleget!igy 1 kis kullert is raktam,ami tán majd segit hüteni! Kicsit "parasztos" megoldás,igy szokták mondani!
Na az utolsó kép,ugy maradt most,mivel amaz a nagyobb kullerral nem birtam felrakni a hátsó idomot!
Laci,amint lesz esélyed,meny ilyen pályára!én az 5.kőr után már merészebb voltam bedőlni a kanyarban!ténleg király ilyen pályán mocizni,mégis nem haladsz gyorsan,és biztonságosabb!
De néha megijedek ha valamelyik kanyarban gyorsabban haladva kezdek neki vágni,és dőlők dőlők addig mig a moci hirtelen elakar dőlni,mivel közben én okos lasitottam is és majd az lesz h helyben lefekszem a mocival...
Jelentem Kész a motor! Mentem is vele nem bírtam ki!
Eddig minden rendben