szia Laci a helyzet az hogy hidegen rendben minden melegen a jobb hengerfelöl halok finom kopogó hangokat de csak üzem meleg álapotban ami a szerelést illeti nem tudom hogy neki merjek e fogni vagy sem mert célszerszám kell hozzá éspedik ha jol tudom mikrométer hézagmérü (szaktudás)no zekböl 2 még menne is a elözö kettö de a szaktudásom az aztán hagy kivánivalot maga után vissza emlékszem arra amikor a kormány csapágyat cseréltem meg a teló szimeringet 2 nap volt röhelyes vgyok nem a másik dolog nézeketem szerelö mühelyeket 15-20huf ezer munkadij + anyag . nem tudom milesz még alszom rá meg érdeklödöm aztán majd meglátom mit teszek mindenesetre kékturáig szeretném le tudni mert zavar ja a másik dolog a kuplung na az még egy fenemod valami mert már mutatam egy csomo embernek sikerült egyszer-kétszer komplet hülyét csinálni magambol de nem érdekel különösebben mert a végén majd nem mindenki azt monta hogy öt is zavarná ha az övé lenne .De szerintem ennek a kuplung hangnak a végire fogok járni a szezon végén legkésöbb jövö tavaszig de az még soká lessz. röviden enyi üdv ati .
Rendben Ati!
Amikor találkoztunk nekem nem tünt a hangja alapján, hogy szelephézag baja lenne, a kuplungod kopogott legalábbis erre lehetett következtetni a hang alapján (behúzott kuplungnál elhalgatott).
Ha mégis hézagolni kellene a CB 500-on olvass vissza, komoly leírásokat lehet találni, Zoli is és én is leírtuk a beállítás menetét.
Biztosan segíteni fog.
Üdv,
Laci
szia Laci nem megyek veletek Erdélybe ez már biztos szelephézagot kéne álitani a gépen már nagyon majd megoldodik valahogy nem igazán szeretném eröltetni addig amég nincsbeállitva ,talán a kék turáig meg leszek vele .üdv ati
Szia Cimbora!
Na én most nem motoroztam, sőt holnap se fogok . Ügyeletes vagyok és ilyenkor mivel "lakáskészenlét" nem nagyon tudok elmenni mert ha hívnak űlök a Mitsuba és elvárja a munkáltatóm, hogy mihamarabb a hibahelyen legyek. Viszont mikor itthon vagyok az asszonykám mindíg kitalál nekem valamit. Ma a kamarát és a kazánházat festettem ki, meg a radiátor csövek is elmaradtak mióta beszerelték az új kazánt, még nemrég végeztem, de holnap még van mit csinálnom.
Visszaolvastam a kezdetektől a CB-1 fórumot, komolyan mondom jól esett. Micsoda szerelési eszmecserék voltak itt, csomagtartó, óralap, karbi beállítás, meg még egy csomó okosság .
Ahhoz képest, hogy jóformán csak ketten tartjuk életben a fórumot elég jók vagyunk a 2072. hozzászólással.
Neked is Inazumát kellene venned és újra lenne téma , vagy nekem kellett vona meghagyni a CB-1-et Lacának. Hát igen, ha annyi pénzem lenne mint amennyi nincs, akkor nem adtam volna el, bár erős lett volna az még Lacának, nem lett volna egy perc nyugtom se mikor motorozott volna vele. Sokszor eszembe jut még mindíg és hiányzik, hiába itt a nagyobb akkor is sajnálom, mert egy igazi kis élménymotor volt és sok szép emlék fűződik hozzá.
Szia Laci!
hát én se ujitottam azóta a mocit,ez az utolsó dolog amit cseréltem rajta,gond a hátsó gumi!mostmár csak tankolni kell és hajtani! most is készülök,bepakoltam a kofferba,tanktáska nem kell most!megyek a csajomat öszeszedem a munkáról,fél7kor már kint fog előtte várni!és megyünk eggyet lazulni a Duna partjára...
Mivel tegnap buliztunk,ma pihengetünk,holnap meg majd kerülök a barátokkal valamere,már régen mociztam velük!még nemtudjuk az utszakaszt,az majd holnap kiderül!
Az CB én még elég jók a féktárcsák,amióta cseréltem az első fékbetéteket,azóta mikor belefékezek keményen a sárvédőm roppan-pattan 1et!már kerestem h hol lehet a baj,de még nemjöttem rá... Meg az előző fékbetétek jobbak voltak mint a mostani,ennek van hangja a surlódás közben,amaz meg csendesebb volt!
Üdv , Albert
Szia Ati!
Pontosat még én sem tudok, nincs még kész terv, csak a szállás lett lefoglalva Bánffyhunyadon. A tordai hasadék mint látnivaló biztosan benne lesz a tervben, majd még egyeztetjük a cimborákkal. Eddig 5 motor és 8-10 ember valószínű, hogy részt vesz rajta.
Tulajdonképpen sokszor a túra során dől el hova megyünk, persze egy terv az kell, de sajnos sokszor az idő szab határt.
sziasztok szia laci kérdeznék én avall az Erdélyi turával kapcsolatban bövebben ha tudnálnekem valamit mondani mint pl: szálás, utvonal ,ilyenek. egyenlöre csak érdeklödöm semmit nem tudok mondani még biztosra. elöre is köszönöm üdv ati
Szia Albert!
Látod erre a gumira is igaz, hogy felrakva sokkal jobban mutat .
Szép kerek formája van, ez neked sokáig fogja bírni feltéve ha nem fingatod le ezt is
Sok újdonságot nem tudok most a mocival írni, mindössze egy tankpadot vettem rá meg felszabályoztattam a hátsó féktárcsát.
Érdekességképpen annyi, hogy az utángyártott féktárcsa 4,00mm anyagvastagságú, ami nekem fent van (a gyári) 4,5mm és mivel a felszabályozásnál 0,3mm volt a korrekció, maradt 4,20mm, ami még mindíg vastagabb mint az utángyártott és legalább még 20-30ezret elmegy. Egy új tárcsa 18 és 23ezer forint között van, a felszabályozást egy ezresért csinálták. A kisérő tünet az volt, hogy enyhén lüktetett a fékpedál és főleg most mikor a Kékesen kanyarogtunk volt kellemetlen mivel én kanyarokban is használom finoman a hátsó féket, ill. intenzív fékezésnél a hátsóval indítok és az elsőt csak közvetlen utána adagolom de azt is csak módjával mert a dupla tárcsa baromira fog. Képzeld az összes fékcsövem fém fékcső , eddig észre se vettem mert egy spirális védőcső van ráhúzva, csak most a szerelésnél tünt fel, gondolom ennek is köszönhető a brutális fékhatás.
Szia Laci!
de jó nektek,birtok turázgatni.... én nemtom mikor sikerül itt szervezni hoszabb turát,senki se akar,meg tán ha menénk 3napos pihenésre tóra,akkor is autóval mennénk,mert mégis kényelmesebb!meg persze ilyen hőségbe nehéz kibirni!
Tegnap lekéstem,mert elment az egész napom,voltunk a csajommal fürdeni,de ma,ép most sikerült lefotózni a gumit!kicsit sötét de látszik a lámnyeg,meg elégedett vagyok vele,mert olyan könyen dől be a kanyarban,már sokkal másabb mint az a kopott gomba lakau gumi!
A túrákra szerintem is a naked-ek a legjobbak meg még a túra endurók, de én tudok egy helyi srácot aki kőkemény GSX-R 750 es sportmocival jár túrázni, akár külföldre is a barátnőjével együtt.
Augusztusban még két hosszabb túrát bevállalok, több mint valószínű, hogy Románia is uticél lesz, ahova számításaim szerint legalább 4 motorral megyünk.
Majd rakjál fel képet az új gumiról, kíváncsi vagyok rá .
Üdv,
Laci
Szia Laci!
Hüüüühhaaa.... de szép képek... kár h erre felé nemtudok ilyen helyeket!Remélem jó elmulott,meg ilyen hoszu utat megtenni... csak is Naked motorral lehet,nem sportal,mivel az ember kényelmesebben ül benne!De menyire dögösebbnek néz ki az Inazuma a Cb-k között! No a többiek ha olvasák ne vegyék sértésnek...
Na tegnap megvolt a lagzi,ma fél 9kor értem haza,anyira elvoltunk! Tegnap d.e. még volt időm,gyorsan feldobtam a gumit a felnire,h lássam h is mutat!még Balanszirozni nem vittem,de szerintem nem ráz,de ha mégis észlelek ugrálást,rázást,akor majd elviszem! Emigy jót mutat,de furcsa ezzel a mintával,meg száp kerekes,nem Gomba alaku mint az eddigi gumiaim... Meg keskenyebbnek néz ki,de hozátettem az öreg 150 esset és ugyanolyan széles! Majd lesznek képek ez a hét elején,amit a nővérem viszahozza a fénképezőt a tengeről!
Üdv,Albert
Na meg volt a túra!
Szerencsére jó időt fogtunk ki, jó kis kanyargós utunk volt, minden percét élveztem, nem volt nagyon hosszú (430km) de jó volt nagyon. A motort is egyre jobban kezdem megszokni, bár még csak kb 2000km-t mentem vele de egyre kezesebbnek érzem.
Az Inazuma japánul villámlást jelent, nem véletlen, hogy engem is villámcsapásként ért. Egyszerűen imádom
Egészséggel használd az új gumidat!
Jó áron vettétek és legalább új! Majd írok többett csak most indulok túrázni, ha nem ver szét bennünket az eső este lesznek képek.
Jó szórakozást a lagziba!
Üdv
Szia Laci!
na megint nem jelentkeztem 1 ideig,voltunk tegnap kis táborozáson bulizni!a npos volt de elég h kibulizuk magunkat! nemrég értem haza,de már készülődünk mert holnap megyünk lagziba!
Na fater hozott gumit,Ujjat KENDA K671 Cruiser 150/70/R17 esett 16500 Ft árt! sajna most nincs idő felrakni,esetleg majd vasárnap,de legkésőbb hétfőn felrakom!
Azt hiszem 1mm-es futófelülettel tényleg nem lett volna szabad megvenned. Még azt elfelejtettem leírni, hogy itt fel is szerelik a gumit és centírozzák a gumi árában, tehát nem kérnek plusz pénzt. Ez azért is jó mert látod milyen a gumi a centírozó gépen amikor megforgatják.
A gumiégetést nem szabad sűrűn gyakorolni mert azzal az olaj minőségét teszed tönkre mivel a koromképződés olyankor nagyobb, ráadásul nagy hőfokon jár a motor és még a legjobb olajok is elvékonyodnak ami az alkatrészek nagyobb surlódását okozzák.
Az csak azoknak jó akik szeretik nézni, aki csinálja annak előbb utóbb zsebbenyúlós lesz a dolog.
Rájöttem h te vagy!
az az,a használt gumiknál jobb ha személyessen választ az ember,én is sok gumit néztem át mire ezt a Metzellert találtam!de később rájüttem h.tojás alaku volt,a moci nem rázott hanem a gumi tojásossan kopott!nekem akkor alig volt 1mm minta benne a közepén,sajna az is egyenes uton lett hajtva,mint ahogy én is egyenes utakon utazom vele!most pár gumi égetés után,kicsit a szélit is koptattam a kőröcskéket gyakorolva,most valahogy már sportos gumira hasonlit! totál sima már,és nem hittem h van még gumi vastagság a minta után is!már félek h eldurran 1 kis kavicson ha átrepulok!azért nemsokára azt eldurantom majd helyben,kiporbálom h milyen...de mintha valami bennem azt is mondja h. "De minek?" mer most mindnki azt csinálja? vagy mert láttam a tv-ben és akor muszaj nekem is! De azért érdekel is h milyen érzés,tom hogy a moci számára nem jó!
Holna apum megint átkukkant Szegedre,és majd tán 1 ismerőse kivel találkozik,tud neki adni pár ütletett hogy hol találjon gumikat! És remélem nem jön gumi nélkul haza....
Na jó éjt!
Megértelek Albert az új a legjobb!
Az egész úgy indult, hogy egy cimborám újságolta honnan veszi a gumikat és nem hittem a szememnek mert első ránézésre újnak tüntek.
Arra kell vigyázni, hogy ne legyen öreg a gumi, ne legyen benne dugó (elvileg olyat nem is árul) és legyen azért 4-5 mm futófelület rajta.
Az a gumi 40ezer felé kacsingat amit szinte harmad áron vettem és 5-6 mm es futófelület van még rajta. Az időt rá kell szánni, én vagy 4 rakást válogattam át de mint ahogy a kép is mutatja nem hiába.
Legközelebb is valószínű innen veszem, bár érdekelne honnan szedik össze ezeket . Hallottam én olyat, hogy megvette az új motort a faszi és mindkét gumit lecserélte mert egy adott típust szeretett és volt pénze. Na de ez ritka és itt meg több száz (talán több ezer) gumit láttam, lehet kintről hozottak, nem kérdeztem meg.
Bocsi Laci,én ugy értettem h az uj gumi amit te vásároltál! félre értettem! No sebaj,ha uj gumira döntök akor maradok a Hedienaunál,mivel akor már egyformák legyeneke!ez a metzellerem már totál soma,majd holnap rakok fel képet rólla még ha meglesz!
Jó éjt!
Szia Albert!
Amit én vettem az 90%-os futott gumi, nem új és azért volt 14ezer Ft (majdnem 3szor annyi egy új abból a fajtából) és személyesen én választottam ki egy rakás egyéb gumi (Bridgestone, Michelin stb...) közűl. Tőlem az a bolt 50km-re van, a munkahelyem meg a másik irányban és a héten én nem tudok elérkezni zárás előtt oda. Internetes rendelés nem hiszem hogy lenne a használt gumikból mert azt neked kell kiválasztani és körbenézni. A tulajdonos nagyon jó fej és segítőkész, olyan gumit nem is láttam ott ami javított lett volna mind szinte új, de persze a jók között is vannak mégjobbak ezért kell neked választani. Ha hamarabb szóltál volna (és persze rám merted volna bízni), hogy válasszak egyet neked én elküldtem volna a tesódéknak postán azok meg hazavihették volna, de péntekig ez már nem jön össze sehogy.
Vagy esetleg még az lenne a járható út ha a tesód jár arra és választ közülük egyet és hazaviszi neked mert biztosan lenne 150-es méretben is olyan 10-12ezer Ft-os ár körül.
Belinkelem a boltot csak az a baj, hogy Budapesttől 150km-re van, ami nem kevés.
Még arra is gondoltam elküldeném Szerbiába, de a posta költség közel 10ezer Ft lenne és úgy már nem érné meg neked.
Fogok majd menni a boltba 1-2héten belül mert Laca motorjának a hengerfelújítását és a dugattyúszettet ott rendltem meg és esetleg rákérdezhetek a gumira, de kiválasztani neked (nektek) kellene.
Amikor találkoztunk nekem nem tünt a hangja alapján, hogy szelephézag baja lenne, a kuplungod kopogott legalábbis erre lehetett következtetni a hang alapján (behúzott kuplungnál elhalgatott).
Ha mégis hézagolni kellene a CB 500-on olvass vissza, komoly leírásokat lehet találni, Zoli is és én is leírtuk a beállítás menetét.
Biztosan segíteni fog.
Üdv,
Laci
Na én most nem motoroztam, sőt holnap se fogok . Ügyeletes vagyok és ilyenkor mivel "lakáskészenlét" nem nagyon tudok elmenni mert ha hívnak űlök a Mitsuba és elvárja a munkáltatóm, hogy mihamarabb a hibahelyen legyek. Viszont mikor itthon vagyok az asszonykám mindíg kitalál nekem valamit. Ma a kamarát és a kazánházat festettem ki, meg a radiátor csövek is elmaradtak mióta beszerelték az új kazánt, még nemrég végeztem, de holnap még van mit csinálnom.
Visszaolvastam a kezdetektől a CB-1 fórumot, komolyan mondom jól esett. Micsoda szerelési eszmecserék voltak itt, csomagtartó, óralap, karbi beállítás, meg még egy csomó okosság .
Ahhoz képest, hogy jóformán csak ketten tartjuk életben a fórumot elég jók vagyunk a 2072. hozzászólással.
Neked is Inazumát kellene venned és újra lenne téma , vagy nekem kellett vona meghagyni a CB-1-et Lacának. Hát igen, ha annyi pénzem lenne mint amennyi nincs, akkor nem adtam volna el, bár erős lett volna az még Lacának, nem lett volna egy perc nyugtom se mikor motorozott volna vele. Sokszor eszembe jut még mindíg és hiányzik, hiába itt a nagyobb akkor is sajnálom, mert egy igazi kis élménymotor volt és sok szép emlék fűződik hozzá.
hát én se ujitottam azóta a mocit,ez az utolsó dolog amit cseréltem rajta,gond a hátsó gumi!mostmár csak tankolni kell és hajtani! most is készülök,bepakoltam a kofferba,tanktáska nem kell most!megyek a csajomat öszeszedem a munkáról,fél7kor már kint fog előtte várni!és megyünk eggyet lazulni a Duna partjára...
Mivel tegnap buliztunk,ma pihengetünk,holnap meg majd kerülök a barátokkal valamere,már régen mociztam velük!még nemtudjuk az utszakaszt,az majd holnap kiderül!
Az CB én még elég jók a féktárcsák,amióta cseréltem az első fékbetéteket,azóta mikor belefékezek keményen a sárvédőm roppan-pattan 1et!már kerestem h hol lehet a baj,de még nemjöttem rá... Meg az előző fékbetétek jobbak voltak mint a mostani,ennek van hangja a surlódás közben,amaz meg csendesebb volt!
Üdv , Albert
Pontosat még én sem tudok, nincs még kész terv, csak a szállás lett lefoglalva Bánffyhunyadon. A tordai hasadék mint látnivaló biztosan benne lesz a tervben, majd még egyeztetjük a cimborákkal. Eddig 5 motor és 8-10 ember valószínű, hogy részt vesz rajta.
Tulajdonképpen sokszor a túra során dől el hova megyünk, persze egy terv az kell, de sajnos sokszor az idő szab határt.
Látod erre a gumira is igaz, hogy felrakva sokkal jobban mutat .
Szép kerek formája van, ez neked sokáig fogja bírni feltéve ha nem fingatod le ezt is
Sok újdonságot nem tudok most a mocival írni, mindössze egy tankpadot vettem rá meg felszabályoztattam a hátsó féktárcsát.
Érdekességképpen annyi, hogy az utángyártott féktárcsa 4,00mm anyagvastagságú, ami nekem fent van (a gyári) 4,5mm és mivel a felszabályozásnál 0,3mm volt a korrekció, maradt 4,20mm, ami még mindíg vastagabb mint az utángyártott és legalább még 20-30ezret elmegy. Egy új tárcsa 18 és 23ezer forint között van, a felszabályozást egy ezresért csinálták. A kisérő tünet az volt, hogy enyhén lüktetett a fékpedál és főleg most mikor a Kékesen kanyarogtunk volt kellemetlen mivel én kanyarokban is használom finoman a hátsó féket, ill. intenzív fékezésnél a hátsóval indítok és az elsőt csak közvetlen utána adagolom de azt is csak módjával mert a dupla tárcsa baromira fog. Képzeld az összes fékcsövem fém fékcső , eddig észre se vettem mert egy spirális védőcső van ráhúzva, csak most a szerelésnél tünt fel, gondolom ennek is köszönhető a brutális fékhatás.
de jó nektek,birtok turázgatni.... én nemtom mikor sikerül itt szervezni hoszabb turát,senki se akar,meg tán ha menénk 3napos pihenésre tóra,akkor is autóval mennénk,mert mégis kényelmesebb!meg persze ilyen hőségbe nehéz kibirni!
Tegnap lekéstem,mert elment az egész napom,voltunk a csajommal fürdeni,de ma,ép most sikerült lefotózni a gumit!kicsit sötét de látszik a lámnyeg,meg elégedett vagyok vele,mert olyan könyen dől be a kanyarban,már sokkal másabb mint az a kopott gomba lakau gumi!
Augusztusban még két hosszabb túrát bevállalok, több mint valószínű, hogy Románia is uticél lesz, ahova számításaim szerint legalább 4 motorral megyünk.
Majd rakjál fel képet az új gumiról, kíváncsi vagyok rá .
Üdv,
Laci
Hüüüühhaaa.... de szép képek... kár h erre felé nemtudok ilyen helyeket!Remélem jó elmulott,meg ilyen hoszu utat megtenni... csak is Naked motorral lehet,nem sportal,mivel az ember kényelmesebben ül benne!De menyire dögösebbnek néz ki az Inazuma a Cb-k között! No a többiek ha olvasák ne vegyék sértésnek...
Na tegnap megvolt a lagzi,ma fél 9kor értem haza,anyira elvoltunk! Tegnap d.e. még volt időm,gyorsan feldobtam a gumit a felnire,h lássam h is mutat!még Balanszirozni nem vittem,de szerintem nem ráz,de ha mégis észlelek ugrálást,rázást,akor majd elviszem! Emigy jót mutat,de furcsa ezzel a mintával,meg száp kerekes,nem Gomba alaku mint az eddigi gumiaim... Meg keskenyebbnek néz ki,de hozátettem az öreg 150 esset és ugyanolyan széles! Majd lesznek képek ez a hét elején,amit a nővérem viszahozza a fénképezőt a tengeről!
Üdv,Albert
Szerencsére jó időt fogtunk ki, jó kis kanyargós utunk volt, minden percét élveztem, nem volt nagyon hosszú (430km) de jó volt nagyon. A motort is egyre jobban kezdem megszokni, bár még csak kb 2000km-t mentem vele de egyre kezesebbnek érzem.
Az Inazuma japánul villámlást jelent, nem véletlen, hogy engem is villámcsapásként ért. Egyszerűen imádom
Jó áron vettétek és legalább új! Majd írok többett csak most indulok túrázni, ha nem ver szét bennünket az eső este lesznek képek.
Jó szórakozást a lagziba!
Üdv
na megint nem jelentkeztem 1 ideig,voltunk tegnap kis táborozáson bulizni!a npos volt de elég h kibulizuk magunkat! nemrég értem haza,de már készülődünk mert holnap megyünk lagziba!
Na fater hozott gumit,Ujjat KENDA K671 Cruiser 150/70/R17 esett 16500 Ft árt! sajna most nincs idő felrakni,esetleg majd vasárnap,de legkésőbb hétfőn felrakom!
A gumiégetést nem szabad sűrűn gyakorolni mert azzal az olaj minőségét teszed tönkre mivel a koromképződés olyankor nagyobb, ráadásul nagy hőfokon jár a motor és még a legjobb olajok is elvékonyodnak ami az alkatrészek nagyobb surlódását okozzák.
Az csak azoknak jó akik szeretik nézni, aki csinálja annak előbb utóbb zsebbenyúlós lesz a dolog.
az az,a használt gumiknál jobb ha személyessen választ az ember,én is sok gumit néztem át mire ezt a Metzellert találtam!de később rájüttem h.tojás alaku volt,a moci nem rázott hanem a gumi tojásossan kopott!nekem akkor alig volt 1mm minta benne a közepén,sajna az is egyenes uton lett hajtva,mint ahogy én is egyenes utakon utazom vele!most pár gumi égetés után,kicsit a szélit is koptattam a kőröcskéket gyakorolva,most valahogy már sportos gumira hasonlit! totál sima már,és nem hittem h van még gumi vastagság a minta után is!már félek h eldurran 1 kis kavicson ha átrepulok!azért nemsokára azt eldurantom majd helyben,kiporbálom h milyen...de mintha valami bennem azt is mondja h. "De minek?" mer most mindnki azt csinálja? vagy mert láttam a tv-ben és akor muszaj nekem is! De azért érdekel is h milyen érzés,tom hogy a moci számára nem jó!
Holna apum megint átkukkant Szegedre,és majd tán 1 ismerőse kivel találkozik,tud neki adni pár ütletett hogy hol találjon gumikat! És remélem nem jön gumi nélkul haza....
Na jó éjt!
Az egész úgy indult, hogy egy cimborám újságolta honnan veszi a gumikat és nem hittem a szememnek mert első ránézésre újnak tüntek.
Arra kell vigyázni, hogy ne legyen öreg a gumi, ne legyen benne dugó (elvileg olyat nem is árul) és legyen azért 4-5 mm futófelület rajta.
Az a gumi 40ezer felé kacsingat amit szinte harmad áron vettem és 5-6 mm es futófelület van még rajta. Az időt rá kell szánni, én vagy 4 rakást válogattam át de mint ahogy a kép is mutatja nem hiába.
Legközelebb is valószínű innen veszem, bár érdekelne honnan szedik össze ezeket . Hallottam én olyat, hogy megvette az új motort a faszi és mindkét gumit lecserélte mert egy adott típust szeretett és volt pénze. Na de ez ritka és itt meg több száz (talán több ezer) gumit láttam, lehet kintről hozottak, nem kérdeztem meg.
Jó éjt!
Amit én vettem az 90%-os futott gumi, nem új és azért volt 14ezer Ft (majdnem 3szor annyi egy új abból a fajtából) és személyesen én választottam ki egy rakás egyéb gumi (Bridgestone, Michelin stb...) közűl. Tőlem az a bolt 50km-re van, a munkahelyem meg a másik irányban és a héten én nem tudok elérkezni zárás előtt oda. Internetes rendelés nem hiszem hogy lenne a használt gumikból mert azt neked kell kiválasztani és körbenézni. A tulajdonos nagyon jó fej és segítőkész, olyan gumit nem is láttam ott ami javított lett volna mind szinte új, de persze a jók között is vannak mégjobbak ezért kell neked választani. Ha hamarabb szóltál volna (és persze rám merted volna bízni), hogy válasszak egyet neked én elküldtem volna a tesódéknak postán azok meg hazavihették volna, de péntekig ez már nem jön össze sehogy.
Vagy esetleg még az lenne a járható út ha a tesód jár arra és választ közülük egyet és hazaviszi neked mert biztosan lenne 150-es méretben is olyan 10-12ezer Ft-os ár körül.
Belinkelem a boltot csak az a baj, hogy Budapesttől 150km-re van, ami nem kevés.
Még arra is gondoltam elküldeném Szerbiába, de a posta költség közel 10ezer Ft lenne és úgy már nem érné meg neked.
Fogok majd menni a boltba 1-2héten belül mert Laca motorjának a hengerfelújítását és a dugattyúszettet ott rendltem meg és esetleg rákérdezhetek a gumira, de kiválasztani neked (nektek) kellene.