Sziasztok!
mi ujdonság felétek?nállnuk megint eső,az elébb még 31 fok meleg volt! naon furcsa ez az idő!
Na tegnap megvolt a nagy ruszhaj,elég sokat megittam,este meg jöttek a barátaim,piáltam velük éfélig,aztán meg berángattak a Ujvidékre bulira hajnal 4óráig! leestek a lábaim!ott a bulin már csak az energia ital éltetett,mert alkoholt már nembirt a szervezetem! Elég jó hétvégém volt,csak ez a mai nap boszantott fel,h még motorozni se mehetek!
Mindent bele Albert!
Legfeljebb kidobod a taccsot, másnap meg semmi bajod .
Persze jobb azt csak módjával, nekem is csak addig van jó hangulatom míg mértékkel piálok (a vödör a mérték, mint a lónál ) ha túl sok az se jó, meg enni kell mellé rendesen.
Jó szórakozást cimbora!
Köszönik szépen!
Lassan te is megéred azt a kort!10 év maradt még kb?
Eddig még nem sokat ittam,3 kupica Pelinkovacot...mert mégis hajtottam... de majd most kezdek neki...
Ja tényleg!
Ti most ünnepeltek, jó étvágyat az ebédhez és mégegyszer sok sok boldog együtt töltött esztendőt kívánok az elkövetkezendőkben is kedves szüleidnek.
Szia Laci!ma nagy készülődésben vagyunk,várjuk a vendégeket ebédre,aztán meg majd lehet piálni...
Hát nállunk ami az árakat illeti nem este le,a kocsi árai nagyon alacsonyak most,a motrok meg erősen tartják! pl 1000 köbcentis motor pesze olcsó mert arra drága a regisztrálás meg mostmár lukszus adót is kell rá fizetni! már mindent kitalálnak csak h elszedjék a pénzt!
Az átiratás nem drága itt,báris beirhatunk bármilyen árat h menyiért vásároltunk mocit,ugyh minnél alacsonyabbat,és akor kevés lesz pénzben az átiratás!
Holnap meglehet mociyok,majd meglátjuk h adja az idő,akarunk megint meni a Kulai Gokartpályára!
Na Üdv, Albert
Érdekes egyébként az, hogy mikor oda adtam a haveromnak egy próbára kívülről nem volt nagy hangja csak egy bizonyos fordulat felett, alapjáraton se veszélyes annyira.
A kamera sokat rontott a hangon, élőben másabb.
Mi újság veled Albert, volt már jelentkező a motorodra? Nem tudom nálatok hogy van de itt nagyon nyomott ára van a motoroknak, gondolom a válság hatása. Most lehet olcsó és fiatal motort venni, sokan szabadulnának tőle. Csak az a gond, hogy az átíratás is horrorisztikus összeg.
Mire meg lett minden az enyémet 50000 Ft-ért írták át (átirás ccm-enként 750x24=18000, eredet vizsga 18000, forgalmi-törzskönyv 11000, ügyintézési díj 3000, ez mindösszesen kerek 50000Ft) azt nem is tudtam, hogy 500 ccm felett nem 18 hanem 24Ft a szorzó.
Elmult az az idő amikor csak úgy cserélgetheti az ember a motort, mert már csak az átíratási költségek miatt is elgondolkodtató a csere
Hétvégén mész valami motoros rendezvényre?
Azta a kutyafáját... ez jó nyomja a DB-t ha már a kamerád nagyon érzékelte... de a láng is király! Nemsemmi,jó ez a karbon dob! Ne is rakjál rá fujtás,jó ez motros talikon odarántani h féremenyen a nép!
Itt lesz az ígért link, jól nézd meg mert a tiltást nem fogom sűrűn gyakorolni .
Ez csak arra volt jó, hogy lássam nincs e füstje max fordulaton, szerencsére szépen kiforog és semmi füst! De disznót lehetne vele perzselni Ja és mielőtt szó érné a ház elejét jelzem, a motor üzemmeleg volt A karbon dob
Szelephang az amikor a gyári megadott felső tűréshatár feletti, tehát nagyobb hézag keletkezik a szelephimba (vagy vezérbütyök) és a szelepcsésze között.
Ha a szelephézag kisebb mint az előírt (szelepülés következménye vagy szelepszár nyúlás is lehet) azt nem hallod meg, de állítólag lassabban ejti a fordulatot a motor gázelvételkor.
Mindenképpen mérni kell mert sokan fogják a szelepre ha nem oda illő hangot vélnek felfedezni a motor felől.
sziasztok kérdeznék egy számomra még eléghomájos dolgot ha egy motornak szelephangjavan az mitt is foglalmagában . másik dolog a szelephézag lehet azt halani vagy csak mérni ha leszedi az ember a dekli fedelit . ( bocs ha tulsokk baromságot irok) válaszokat elöre is köaszönöm ati
Köszönöm a jó kivánságokat,majd átadom nekik!
Olvastam ott is amit irtál,szerintem a 4500 fordulat az nagyon is jó 100km/h sebeségnek,mivel 750es!most nemtudom pontossan a barátom 600 as Banditján,de azthiszem a 100 nál neki 5000-5500 fordulaton pereg!neki is a max fordulta ott 11ezer,nem pereg anyira mint a kis 400as 14-15ön!
várom h majd rakjál fel vidit hogy hogy is hangzik az a karbon dob!
Üdv,Albert
Gratulálok a szüleidnek és kívánok nagyon jó egészséget az elkövetkező legalább tripla ennyi időre
Rugjál be rendesen, ilyenkor szabad!
Amikor eladtam a CB-1 et én is berugtam apósoméknál, szalonnát sütöttünk, pálinkáztunk meg valami finom itatós bort hozott az öreg, attól meg majdnem elszédültem.
Rendesen hazamentem (szomszédba) majd megfürödtem és fogmosás közben rossz helyre ment a fogkefe és kihánytam mindent, másnap nem is volt semmi bajom
Szerencsére az asszonykám az egyik kezén meg tudja számolni hányszor rugtam be az együtt töltött 16-év alatt. Állítólag szakad belőllem a hülyeség olyankor, csak másnap mindíg szenvedek (ha nem avatkozik be a fogkefe)
A Suzunak az első kereke hajtja a kilóméterórát, de nekem nem kell gondolkozzak az áttételen mert így is 4500-at forog 100-nál, írtam erről a CB 500-as tesóimnak, ha van kedved olvasd el.
Üdv,
Laci
Szia Laci!
itt ma regel óta csak esik! ilyen idpt mondtak szerdáig,és azután felmelegedés ujra! Tegnap gurultam a mocival öszessen 3 km,a nagyszüleimhöz meg visza! nem volt tegnap se meleg,alig 15fok!
ma megrendeltem a hátsó fogaskereket a mocimra,40 fogassat rendeltem,most 41es van rajta!majd meglátjuk milyen lesz a különbség! de szerintem sebességben ugyanaz lesz,nem fogom észrevenni h gyorsabban e megyek,mert a km óra az első fogaskerékre van csatolva,és ugy mindég 1et mér! Nállatok is ugy van-volt?
Szombaton szüleim ünneplik a 25. házasági évfordulót,lesz buli,meg akor jó berugunk!
Sziasztok!
Kinél milyen az idő? Itt szépen süt a nap, remélem ma ilyen marad, kéne már motorozni kicsit, hogy tudjak beszámolni a tapasztalatokról.
Ti mivel múlattátok az esős időt?
Olaj-lég hűtéses, 86 lóerős, karburátoros motor.
A váz gyári fényű maradt mert makulátlan állapotú, a többit se lett volna muszály fényezni csak a tankon volt egy kevés horpadás és ezért egy színű metál fekete festést kapott a tank, faridom, két dekni, első sárvédő.
Nem mentem még sokat vele,de nem kell pörgetni ahhoz, hogy menjen és nagyon kényelmes.
Ma lett kész a ford.számmérő és azóta nem mentem vele mert esett az eső, de szerintem 100km/h-nál bőven 5ezer alatt forog.
Elől a dupla tárcsa nem annyira harapós, nem jobb mint a CB-1 fékje de kellően megfogja a motor 217kg-os súlyát.
Majd ha lesz tapasztalat megírom neked.
És ez a Suzi az vizhütéses vagy olaj?
De ép királyul néz ki!csak festés kellet neki?a vázat is ujra festeted?uff 750... bizti jó megy... ahogy nézte 86 lovas? nem semmi!igazi turázós gép!várom h mesélj majd az első turai tapasztalataidról,h milyen vele utazni! meg a hangja is frankó lehet!
mi ujdonság felétek?nállnuk megint eső,az elébb még 31 fok meleg volt! naon furcsa ez az idő!
Na tegnap megvolt a nagy ruszhaj,elég sokat megittam,este meg jöttek a barátaim,piáltam velük éfélig,aztán meg berángattak a Ujvidékre bulira hajnal 4óráig! leestek a lábaim!ott a bulin már csak az energia ital éltetett,mert alkoholt már nembirt a szervezetem! Elég jó hétvégém volt,csak ez a mai nap boszantott fel,h még motorozni se mehetek!