Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Laci!
na majd holnap ha lesz időm akor majd felmelegitem és állitok a levegőn!
a vidin nem az eloltó kapcsolót tekergettem,hanem mikor felgyorsultam és levettem a gázt akkor ugy durrog meg lángol...
Azt soha nem csinálnám h az eloltó kapcsolóval durrogtatni,ez meg azthiszem a felesleg benzint a kipuffba robbantja el...
Itt mit műveltél Albert? Lekapcsoltad a gyújtást majd vissza menetközben? Majd szépen meghálálják a kipu szelepeid ha beégnek és majd nem zárnak rendesen. Ejnye ejnye
Persze látványnak nem rossz este, de nem jó neki hidd el
Szia Albert !
Megnéztem a vidit és hasonló a véleményem mint Tamásnak, a lambda szondát kivéve. Nekem tuti nem kéne, főleg mivel injektor is kellene hozzá, de nem csak ezért. A lambdás vezérlés inkább a környezet védelmet szolgálja mint sem a motor legdinamikus karakterisztikáját, szívtam én eleget lambda szondával a Fiat jóvoltából, nem hiányzik. Bár környezettudatos vagyok de inkább másképp óvom nem a mocin keresztűl, habár ez sem igaz, mert egy jól beállított karburátoros motor kevésbé szennyez és én erre törekszem.
Vissztérve a motorodra szerintem is a levegőcsavaron próbálj csavarni, de csak egy negyed fordulatot, aztán ha mentél vele és még mindíg dadog akkor megint egy negyedet, ha sok akkor meg kicsit visszább. Sajnos ez ilyen babrás dolog
Nagy baja nincs mert szépen kiforog mikor 4ezertől gyorsítasz, mindössze a főfúvóka alsó fázisában van némi torpanásod és az valószínű a levegőkeverés betegsége.
Tamásnak abban is igaza van, hogy melegben másképp viselkedik (egy egységnyi légmennyiségben kevesebb oxigén van melegebb időben, mint hidegben) és utánna kell karburálni.
Ma sikerűlt a modul vizsgám, kedden mehetek az OKJ-s ra
Utánna meg csak túrázok, meg túrázok, meg megint csak túrázok...
Szia Laci bocsi hogy nem irtam csak nem voltak egyszerüek a napjaim mert gyerekért menni aztán menni a korházba meg a tőbbi amugy én is örülök hogy együt a család .majd holnap megprobálom lefényképezni amit a multkor igértem és felteszem.
Szia Tamás!
Örülök, hogy rendben vagytok és nincs semmi baj, de azért egy mondatot írhattál volna, hogy sok a dolgod és ezért hallgatsz. Legutóbb azt írtad az asszonyod kórházban van és hetek óta semmi, komolyan aggódtam miattatok.
Jó egészséget a kismamának és örömmel hallom , hogy péntek óta újra együtt van a család .
Na sziasztok bocsi hogy nem jelenkeztem de az aszony bent volt a korházba,mult pénteken engedték ki meg rengeteg dolgom volt de azért minden nap elolvastam amit irtatok csak nem volt már energiám irogatni (bocsi) de mostmár kezdem magam utolérni.Albert a karbin álicsál a levegőcsavarokon szerintem mert a nyitot cső miatt szükséges mert jobban kiőbliti a hengert nekem fuvokát is cserélnem kellet külömben az enyém is most ezt csinálja mert hidegben állitotam be a karbit és most hogy felmelegedet az idő igy másabb beálitások kellenek mostanábban azon gondolkozok hogy szerezni kellene egy lamdaszondát meg hozzá a müszert és azal mindent százszázalékosan belehet állitani mert a levegőcsavar beálitása igy ahogy most csináljuk csak találgatás és soha nem lesz a legjobb.
http://www.youtube.com/watch?v...
még 1 vidi,de ha nem látni semmit akor kapcsoljátok be a HQ -t!jobb minőságben látni...
ok... semi gond...
valahogy lassan tölti,nemtudom miért...
jó éjt...
Ne haragudj cimbora de most lepihenek, holnap kiértékeljük a videót és megkeressük valahogy a géped baját.
Úgyis már csak ketten vagyunk itt akik tartjuk a frontot, mindenki itt hagyott minket

Jó éjt és holnap ugyanitt
ufff... ezt jó felsoroltad Mester!
most töltöm fel a vidit,majd meghallod,szaggat meg rángat...
meglehet a benzin filter?mert még a gyári!de multkor néztem nem piszkos,átfujom könyen a levegő!
Akkor vegyük sorba:
Gyertyáid: újak (kilőve)
Légszűrőd: új (kilőve)
Szelephézagok: frissen ellenőrízve (kilőve)
Karbi: kitisztítva (kilőve)
Membránok: ahogy írtad "mint az újak" (kilőve)

Két dologra gondolok: a levegő arány nincs eltalálva és amikor felemelkednek a levegőmembránok a hírtelen levegőtöbblettel nem tud mit kezdeni a motor és bedadog.

Nem megfelelő a szűrőd az üzemanyag rendszeren (vagy netán hiányzik) és felkapott valami koszt.

Még valami de elvileg ezt is ellenőrízted: valahol fals levegőt szív.

Közben még az is beugrott, hogy gáz elvételkor valamelyik karbi "hazudik" és enged be a hengerbe benzint, ami mikor ráadod a gázt nem tud megfelelő levegőaránnyal égni és bedadog míg a motor ki nem járja. Ezzel csak az a gond, hogy ilyenkor durrog a kipuf és neked ez nincs, legalábbis nem mondtad.
Hát nekem alapjáratom tetszik a hangja,legroszabb ot 4-5 ezer fordulaton,akkor nagy a DB,de 8on fellett már ordit szépen,ott király a hangja!
Laci,van 1 gondom!mikor motrozok és leveszem a gáztés maga lassul,és ha hirtelen rányomom a gázt mivel gyorsulni akarok akor szaggat elég sokat,és azután már megy is!ez 6dikban ha gurulok...
majd felvette ma hangott majd felrakom YouTube ra!
Tamás régóta nem jelentkezett,remélem én is h minden rendben van...
Tamás teljesen hanyagol bennünket. Mi lehet vajon vele? Remélem minden renben van, csak sok a dolga és nem ér rá.
Szia Albert!
A fojtást hogyan képzelted el? Vékonyabb béléscső több üveggyapottal, vagy valamilyen esztergályozott közdarab?

Még tavaly év elején a meglévő gyapotot összetömörítettem a béléscső körűl a kipufogó test végébe és a többi légüres teret (mivel nem volt hőálló gyapotom) azbeszt tömítőzsinórral kitekertem, majd hőálló kazántömítővel (fugaszil) bekentem belülről.

Nem is volt eddig vele semmi, de a legutóbbi túra után mikor gurultam befelé az udvarba fura hangot hallottam. Alapjáraton mély dörmögő hangot ad de fordulatra olyan maradt mint eddig.
Valószínű, hogy az összetömörített üveggyapot kiégett és csak a ragasztott azbeszt zsinór maradt benne mivel az nem tud kiégni.

A lényeg, hogy a kipufogó test hátsó harmadában a béléscső körűl nincs semmi tompító.
Nagyon jó a hang és reményeim szerint ha nem ég el az azbeszt így is marad, az biztos hogy nem nyúlok hozzá mert szépen muzsikál, igazi "nagymotoros" hangja van.

Sőt ha legközelebb kibontom is így csinálom meg, hogy a béléscső hátsó részét nem hangszigetelem csak az elejét, fordulaton nem hangos de alapjáraton szépen dörmög

Próbáld ki és meglátod
Szia Laci!
látom megnézted a vidit,kösz a komentet! kezdek majd gondolkodni azon h rakjak e fujtást,mert néha túl hangos...
Most töltöm a következő vidit,a mocizásról,remélem tetszeni fog! még az este öszevágtam,csak nem volt időm feltölteni!meg most elinditottam a töltést,de már megyek is melózni mert várnak...
Majd estére felnézek...
fent a vidi...
http://www.sportmotor.hu/motor...

jó éjt...
hm... nemotm h értelmezzem azt...majd beleolvasok jobban a manualba! azért is vettem ezeket,jobban birják a hőfokot,ah látod a képen,az öregek már átsárgultk...
Majd töltöm fel a vidit...
Azt hiszem az "R" cserét jelent és akkor igaz amit sejtettem.
Te hogy értelmezed?
Nekem is CR8EH van benne és ha cserélném (még nincs itt az ideje)
én is CR9EH típusút veszek mivel magasabb hőértékű. Az én manualom 6000 ként írja a cserét amin nagyon meglepődtem, személyautóval 40000-et megyek egy garnitúra gyertyával ezért úgy gondolom 20000-et ennek is mennie kell. Meglátszik amúgy a belső elektródán ha lekerekedik az éle és akkor érik meg cserére.
Persze ha rendelleneset tapasztalok cserélem rögtön de 6000-ként túlzásnak tartom főleg ezt a fajta jó minőségű gyertyát.
Lehet 6000-ként ellenőrízni kell és 12000-ként cserélni, inkább utána nézek.
Eddig szerencséren nem csusztam kanyarban el,csak egyenes uton! de az réges rég volt...
Persze h vigyázok a csajomra,ő az én mindenem!azt az utat már jó sokszor megjártam,hidgbe-melegbe,és tudom h melyik kanyarban jó-nem jó dölni,de ezt nem vártam el!hisz mikor felértünk akkor láttam h 1 kamiont vontattak amin folyt a kardánjából az olaj... ő volt a baj csináló!
Ha csajomal mocizok,nem hajtok ugy mint ah magam,mert ha baja esik,az lenne számomra a legroszab!mert az a karcolás örök életében megmarad... és én miattam... őt fétem a legjobban mocizáskor,és szereti ő is a motorokat,meg annak is örülök ha velem jön túrázáskor!
Emlékszem arra is mikor megvettem a mocit,nemakart ráülni,félt... de mostmeg alig várja h menyünk valahova... és multkor jó régen mondta h velem biztonságosban érzi magát,ha motrot v ha autót vezetek!
Van 1 kérdésem,a gyertyákat mikor kell cserélni?nekem tegnap néha szaggatott a mocim,és ma vettem ujjakat!CR8EH-9 volt multkor benne,most vettem CR9EH-9 eseket,mind a 2 a manualban előirt!majd rakok fel később vidit a motorhangról...
Na már kezdtem aggódni "új túra útvonal 600-as gépek" és te meg még este sem jelentkeztél. Reméltem, hogy nem azért mert egy kanyar egyenesre sikerült .
Az a lényeg jól szórakoztatok . Nagyon jók a képek főleg ahol látszik a dombság a madarak szemszögéből. Aranyos a barátnőd vigyázzál rá rendesen, ismeretlen helyeken nem ám döntögetni a gépet nagyon, mert bármikor jöhet egy olaj folt és akkor a fizika győz általában. Ebben nekem van tapasztalatom még az MZ-s világból, néhányszor hagytam el a kanyart érintő irányban .
Egyszer volt egy kanyar amit oly módon egyenesítettem ki, hogy talán még szaltó is volt benne , mikor felálltam a kukoricásban nem tudtam merről jöttem de hírtelen még a motort se leltem. Ráadásúl szép érett csöves kukorica volt ami osztotta rám az ütéseket keményen, a duzzanatoktól menni nem bírtam másnap.
Anyám szegény sokat mondja csoda az, hogy még megvagyok és nem is örült, hogy megint motorozok "felnőtt" fejjel. Pedig már nem vagyok a régi bevállalós gyerek, de régen...
Hirhedt volt a piros 250-es ETZ, oldalán két fekete csikkal és halálfejjel a tankon
Ezzel szemben most mi van, megyek az ásóval fagyalt ültettni meg kertet rendezni, ahogy a rendes emberek, igaz nem magamtól (ezzel üldöz az asszony ) de megyek!
Majd este benézek