Akkor ez még akarbis.óvatosan vele mert ezek nagyon mennek.egyik haverom most nem rég szált el egy f4el.úgyhogy csak óvatosan.elég olcsón ekadtad.én annyiért biztos nem adnám oda
jó akkor érdeklődés szempontjából küldenél árat olyan egységenként ahogy ezeket adnád? meg ami még fontos. nemtudom hogy nálad is vagy másnál is így van sajnos nem sikerült kiderítenem. néztem hogy a karbi membránok más tipusba kaphatók persze mind egysima harang alakú gumi membrán, az enyémben elég jól meg van rojtolózva, mint egy virág vagy nem is tudom hirtelen mihez hasonlítani. lyukasnak nem lyukas csak hullámos. nemtudom ez számít e és hogy a te karbidban milyen állapotú
Ennyire azért nem szeretném szétszedni,ha elviszed a szelepeket a hengerfej biztos a nyakamon marad,karbisorból is a lelkét vennéd meg aztán kuka a többi.
Váltókart elvitték már ,farokidom nincs,gázkar nincs.
Engem érdekelnének àrak! Pótalkatrésznek a blokkból a szelepek, a karbiból a membrànos hóbelebanc, ha egyben van a gàzkar a leömlőcsonk ha van hàtsó sàrvédőìv ha a vége nincs levàgva meg esetleg faridom ja és vàltókar kompletten. Egyenlőre àrak érdekelnének. Inflames88@citromail. Hu az emailem, köszi
Minap barangoltam épp az apróhiredetések közt, pont találtam is egy hirdetést egy helyen, két ilyet is bontanak, kíváncsiságból rákérdeztem mennyi? hát annyi, de tudjam kicsit folyik belőle az olaj. na tessék mondom kezdődik...
ja és még annyi hogy azok a fordított telók Marzocchi-k.Az annyira nem szar mert rengeteg japán fordított telós gépben az van gyárilag.Ott inkább a hosszal lehet majd a probléma
Az biztos hogy a japánok jól összerakták a cb-1-et.De azért az olasz szemetekkel vitatkoznék.Rengeteg honda készül olaszoknál.Például a ducati monster 600 elektronikája elég szar de azt már kevesen tudják hogy ugyan az az elektronika van a 600-as hornetben is és ott tökéletesen végzi a dolgát.Meg pl a hornet egy nagyon jól sikerült motor és elég kevés az amit nem az olaszoknál raktak össze
Azért annyit hozzátennék, hogy nekem volt szerencsém közelről látni a nyűglődést egy aprilia pegaso első telójával. De azt kalkuláld bele hogy a japánok kiszámoltak mindent a kis cb-1 en és ha beleraksz egy ilyen "olasz szemetet" annak futásteljesítménybe nem hinném hogy jó vége lesz, design ide vagy oda...
Azért kérdeztem mert te előbb érdeklődtél.
Csak tudjam hogy állunk.
Egyébként a családba maradt,keresztapám vette meg:)ezért is engedtem az árból.
Komplett hengerfej 35000ft
Váltókart elvitték már ,farokidom nincs,gázkar nincs.