Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áprilisban egy cb1 találkozó?Nagyon kiváncsi lennék más cb1-ére is mert még sosem láttam pedig voltam egy jó pár helyen,találkozón,motoros paradicsomokba és ott sem volt.bezzeg bandit az mindenhol van egy tucat
az a zöld szutyok a belerohadtt benzin.úszóház alja is tök zöld volt.és az alu nem réz
ja és még annyi hogy ahhoz hogy a karbikból meg a csövekből teljesen lemenjen a benzin nem 2 hónap kell hanem 6 vagy még több.ma pont ezzel szoptam.próba indítást csináltam a vtr-en és még egy böffenést sem csinált csak akkor mikor direktbe öntöttem bele a hengerbe a benzin.és az volt a furcsa hogy előtte néztem a gyetyát és benzines volt.biztos voltam benne hogy a karbikkal van a gond.szét is szedtem és ez fogadott.előtte kb 1,5 évet állt a moci
nézd meg az acban a megszakítót nincs e már szétégve az is lehet baj
úszószinthez nem nyúltam
nem
van másik ac-m holnap tesztelgetek,kimérem kap-e áramot önindítózásnál ha igen szinte 100% hogy az a baj
gyertyát véletlen nem cseréltél?
igen
aham.ha leteszteled az ac-t és jó meg amit írtam úgy sem működik rendesen akkor még lehet hogy alacsony a szint az úszóházakban.de az magától nem megy el.ha eddig jó volt akkor ac környékén lesz a probléma
de ha lehúzod a karbik felé menő csövet akkor ő nem érzékeli hogy hova nyomja az anyagot,tehát nyomnia kellene míg önindítózol,mintha az úszóházat töltené fel.
terhelésre kinlódik
igen akkor fel is tölti de te múlt héten mentél vele úgy hogy nem voltak üresek a karbik.és mikor fullad teljesen leáll vagy kis fordulaton megy csak nagy terhelésre kezd kinlódni?
szerintem nem így van,ha áll 2 hónapot a moci először fel kell töltenie asz úszó házakat ,és ez idő alatt csak köszörülsz és még nem megy a motor.szóval ha már önindítózol már akkor is kell mennie szerintem
ez nem egy csap ez egy pumpa.szakaszosan jön de gyorsan.ha beindítod a motort és járatod alapjáraton utána állítsd le.karbiba menő
csövet lehúzod és oda teszel egy pl fél liters flakont.majd indítsd be alapjáraton 1-2 percig így is elketyeg.és nézd meg mennyi benzint tol a flakonba.elméletileg ha előbb tele lesz mint hogy kifogyon a karbiból a benzin akkor az tuti jó
az volt a másik tippem.de azt írtam is
miért is menne a benzin?nekem csak az után megy az ac mikor beindúl a motor.van egy érzékelő ami ha érzékeli a benzint akkor kapcsol be az ac.ezt onnan tudom hogy megnéztem mikor megy a kalapács.ki lehet húzi úgy a motor mellé hogy még nem kell kikötni és le tudod venni a porvédőt
ahogy láttam a képet,volt ott kötögetés rendesen.
szerintem az beteg mert ha önindítózok nem jön a benzin,ez köpködi szakaszosan vagy folyamatosan jön?
az lehet hogy nem kötöttem be az új órába az üresjelzőt
holnap meglesem,tele van:)
akkor is ha nem van akkor is ha nem úgyhogy a váltónál lesz a baj
de ott mi lehet ami blokkol?
esetleg még ami letilthat csak sebességben az az üres kapcsoló.benne van a váltóban de a vezetéke testelhet.
ha ac a gond azt kitudod kerülni.kösd direktbe a benzincsövet a karbikkal és úgy próbáld ha megy akkor az ac a ludas ha nem akkor más a baj.jó sok benzin legyen benn mert csak akkor működik az ejtős rendszer.magasabb legyen a szint mint a karbik az a legjobb ha csurig van a tank
a melegedésekre passz elektronika nekem nem megy.de ha ennyi minden van akkor nem lehet hogy test probléma?