Nah hát öhöm.téányleg nagyon magas az alapjárat.2000 felett van az tuti.Gyári 1300.Ez valami halálra herélt dob?Mert elég gyárinak néz ki de azzal nem lehetne ekkora hangja.De szép különben.Órát is videózd le
kicsit magasnak tűnik az alapjárat egyébként a műszerfalról nem tudnál egy kis videót csinálni? nézegettem hasonlókat én is, ez olyasmi mint a bringás km óra, mágneses jeladó a felni stb ?
hát nem is ehhez a stílushoz való viszont én revere tulajtól kaptam őszerinte revere kormánycsutkát ami gyári honda és sima 22 es kormányt fogad csak ott baktam el hogy krossz kormányt vettem, szép csak elzsibbad az ember keze, viszont ilyen kormánnyal sokkal jobban kezelhető a motor sokkal könnyebb forgolódni
Nekem ilyennel volt a lánc kapcsolva mikor megvettem, nem jött be elég hamar széttépte. macerásabb szerelésnél de én nemrég összenyitolós did arany láncot vettem rá, szerszámmal összenyitolták azóta tökéletes!
Na megtörtént hátul is a fékolaj csere.Ennek is olyan volt az állaga mint a motorolajnak.Délután megkapja az új gyertyákat.Most viszem a kereket átgumizni.Baloldali a régi,jobb meg ami rajta lesz.Holnap ha idő engedi próba kör csütörtökön meg műszaki.Aztán már csak a spirál van hátra.
Hát akkor a szerelő baszott el valamit a szinkronizálással.Bár azért hozzá tartozik a fogyasztásomhoz hogy 7-9 között szoktam tartani.felette azért biztos kinyílik a torka és nyakal mint az állat
Hát nekem akkor is tetszik.oldalt nem tudom milyen lehet de a női arc az szép.Bár élőben lehet hogy már nem olyan.sokat csalnak a képek.Bár az sokat ront az összképen hogy a hátsó idom az sima
nem nem azért ez egy japán műszer és gépész mérnők azért nem vagyok. az elején sok problémám akadt a jeladóval, azt még megcsináltam, a karbit szétszedtem kitakarítottam, után csinált egy szerelő kardi szinkron állítást, jóformán utána lustult le. de jobban én nem bontom a blokkot csak szakember, és oda se viszem ahol voltam vele. az enyám 5-és 6 liter közt fogyaszt, néha 6.1 6.2 végsebességgel nincs gond 180 az óra 190 ig van sraffozva én már akasztottam meg úgy hogy még gyorsult a motor csak elfogyott az út. valahol 200 210 környéke lehetett én a gyorsulást keveslem egy kicsit már az eredeti állapothoz képest is
és az iszonyat gyönyörű sem igagzán felel meg a valóságnak, úgy mondanám hogy az avatatlan szemnek az. én meg úgy érzem magamon nem tartozok a sufnituningos designerek csoportjába, és voltak már több sokkal jobban sikerült munkám. ezt kapkodva kellett megcsinálnom, hosszú kihagyás után és az eredmény meg is látszik. maga a terv is bukta volt, fejben sokkal jobban mutatott
http://youtu.be/jzpCplfg8JA
hangja
Nagyon faszán néz ki a géped !