Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de van hát mivan a képeken szted Csak Made in Italy
Nem japó
miert,nincs 2T-ed?
Basszameg
Akkor buko a dolog
igazi 2T fanok klubbjarol. szigoruan csak nyugati 2T motorral lehet belepni,ez az elso feltetel.
Igen,egyutt lehetsz igazi 2T fanokkal.
Ez van csak nem lenne pofám ráírni hogy BOSCH...... És ezért szídják az egész autót...
Na mind1
Egyébként tudom ajánlani mindenkinek a totalcar.hu-n a népítélet alatt jó kis "felhasználói" irományok vannak autótípusokról.... Lehet aki beleolvas az megláttja hogy nagyon favorizált német autók már nem olyanok mint régen!!!! Vannak érdekes dolgok az biztos mondjuk Japó gépeknél is
Köszi a lehetöséget de van valami elönye ...
Végszo...BOSCH sajna elkurvultak tul sok országban készitetnek.(román,spanyol,ukrán...)Elektronikában a japcsik a menök.(mondjuk ök is gyártatnak itt/ott is)
Milyen klubbról beszélsz 2Tütem???
Jólvan én megértelek és tiszteletben tartom a véleményed mert te legalább normálisan hozzá tudtál szólni a dolgokhoz és nem ilyen bunkó hangnemben hogy "HÁT AZ OLASZ AZ SZAR MEG BELENEMÜLNÉK MEG FOS, ROHAD" és hasonlók. Csak tudod az idegesít fel a legjobban hogy az emberek folyton csak azt tudják felhozni ami 15-20 éve volt. Kb 1990 előtt azért volt bajuk rendesen az Olaszoknak és ez sajnos megmaradt az emberek fejében de azok az idők már elmúltak és a mai Olasz gépek igenis felveszik a versenyt bármely más márkával szemben......... Ja meg még annyi hogy például az Alfa 156 sokatt szídott elektronikáját ki gyártotta??? A BOSCH ami ugye német cég... Na akkor hol a nagy Német minőség??? Amúgy a 159-ben már Olasz Magnetti Marelli elektronika van a Bosch-t pedig elküldték a picsába!!!!!Szóval nem mindig a márka a hibás hanem például a beszállítók!!!!!
Csak ennyi lenne de mondom utálom az Olasz autókkal/motorokkal szembeni előítéletet!!!!
Te nem akarsz belepni a kulbba?
Nem nagyképüségböl én annyi évet vezettem mint a te életkorod(azt hogy hány tipust+km-sokat...) de ez mellékes.Volt sok tipusom az hogy elbaszodik valami az sajna a mostani trendi(a mostani friss autók mindegyikében rengeteg idegesitö kisebb/nagyobb hiba van).Nem gyözködök senkit mindenki azt szeret amit akar,én maradok a már emlitett tipusoknál.
Én is tapasztalatból beszélek mert van a társaságban/rokonságban 3-rom Golf(2,3,5-ös) az mindegyiken folyamatosan elbaszódik valami.Van egy 1993-as 525-ös automata BMW ami most lett 100%ban újra kasztnizva és fújva mert !átrohadt!jobboldalon mindkét sárvédő (balon is) + küszöb+ csomagtartó (a kocsi garázsban tartott) a váltójával mindig van valami már egy kilo lett ráköltve és nem tökéletes beszart a klíma. Van egy Suzuki Vitara 95-ös néha csak két hengerrel megy. A szomszédban 2 1994-es és egy 1996-os Astra van rohadnak mint állat.Haver Intergra Type-r jében most ment szét a motor volt benne kemény 110ezer....( agyerek 5000-ként cserél olajat meg stb szóval nem hanyagság miatt!!). Van egy Passat 2001-es PdTDI kemény 80-ezer km-rel eszi az olajat mint a barom volt turbócsere,télen nem indul,elektronikai hibák (a kocsit haver 50 éves apja használja és nem egy versenyző az öreg nem hajtotta szét).Renault Mégane Coupé 50000km lállt 2 henger, kopog a motor!!!!!!! Van 156-os Alfa 2.0literes Selespeed van benne 130ezer körül semmi gáz,Van nekünk egy Ducatonk benne 180ezer pöccre indult a -10ben a Mareám-ban van már 143ezer edig csak egy jeladó lett cserélve ősszel stabilizátorrudak a futóműnél talán most kell majd hátsó dobot cserélni + Alfa 166 3.0 Super 94ezer csak futóműelemek lettek cserélve minden pöpec rajta.
Na mi ez ha nem tapasztalat???????????? Nekem ennyi bőven elég mondhat bárki bármit!!!!! Kicsit sok lett!!!
en csak akkro vennek olasz sportautot,ha tele lennek dellaval.
Kulonben meg lehet nezni mennyibe kerul egy 5 eves Ferrari es egy Porsche.Ha talalsz 5 eves mukodo Ferrarit.
Sziasztok.Nem fikázás,vélemény!Sajnos az olasz autók alkatrész minösége silány(nézd+utángyártott olcso alkatrészeket ök gyártják)összeszerelésröl ugyanez a vélaményem.Még mielött valaki védené/szidná a másikat kis tapasztalatot kellene szereznie a szidot márkárol.(nem kiprobáltam haverét....stb)Azért 1valamin elkellene gondolkodni..miért van szarban a fiat?Lehet szeretni/utálni én nekem rossz a véleményem(nem azért van német márkám mert divat+mondták ,tapasztalatbol) de tiszteletben tartom a másokét.
majd fogsz,amikor tonkre megy a gep. MOL szigoruan csak keleti gepekbe!
fzr250-nek...
Az csak egy dolog hogy ötszáz valahányezer van a mergában..... Te hallottál olyanról hogy vezetési élmény????????????Vagy sportos motorhang??????????? Ne viccelj már ennyire nem lehetsz pöcs!!!!!!!!!!! Lehet hogy mondjuk nem megy el ötszázezret az Alfa de kit érdekel???????????????????????????
Szerinted ki rak egy ilyen autóba ennyit???? Ez nem melósautó bazdmeg!!!!!!!!!!!!! Még jó hogy elmegy annyit az a merga azzal a korszerűtlen szívódízellel!!!!!!!!!!!De attól még nem szar az Olasz....... Nem rohad mielőtt megint elkezdené valaki ezt a baromságot, legjobbak a motorjaik (Alfa 1.9benzines 160Le,1.9Multijet diesel 150Le, Grande Punto 1.3Multijet 90Le)Miről beszélünk??? Te hol láttál olyan 1000-es Apriliát aminek szétment volna a blokk??? Igen hülye vagy öcsém olyan mint a betonfal, beképzeltél itt magadnak valamit és tíz körömmel ragaszkodsz hozzá pedig nem minden úgy van ahogy te itt leírtad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én Castrolt használok,és nincs vele semmi bajom... Igaz, 4000 körül van, de ha motorról van szó, akkor nincs határ... Amúgy nekem, elég sokáig szokott olyam lenni, van mikor több 3-4 hónapra is elég...
Sz.tetek milyen tipusu 2T olajat tegyek bele?
eddig MOL-osat tettem, de szoktam REPSOL-t is, és semmi külömbséget nem tapasztaltam!
Látom már megint túl barátságos itt a beszélgetés !
Tény és való az olasz gépek szervizigényesebbek mint pl a japán !
na figyu.jelenleg egy takogy olasz mocim van.két kocsim van egyik egy :etalon német 190es dízel merci(576ezer km es)de még mindig kocsi a másik egy cirka 22 éves nissan cherry 1.3 gl ebben 201563km van(de még az olajleeresző csavaron kivül nem nagyon volt piszkálva)na ha ezek közül akármeiket lepipálod egy tetves szar alfával akkor megeszem a kalapomat!!!!örülj ha 70-80ezret el tudsz menni gond nélkül egy olasz takonnyal hiába ujonnan vetted.a ducatirol meg az aprilrol annyit hogy okos ember a más kárán tanul.pl:aprilia élettartama =20000km(azaz semmi)míg tegyükfel gey egy gsxr 1100 vagy akár zx7r =100000-140000km,de ha neked annyi pénzed van hogy szezononként váltogass vagy felujits akkor rajta.tedd azt.lehet hogy te szemed ben én bunko vagyok,igen egy csóró bunkó az vagyok,de magyarországon több csóró bunkó van mint ekényeztetett kis köcsög mint te.lehet hogy ninc sigazam de leszarom.kis gazdag köcsög
a mondandód elejével egyetértek, de azok az emberek, akik úgy gondolják, hogy sok bunkó van az országban, maguk is hajlamosak azzá válni
Ja hát ha még te ott tartasz hogy a német autó nálad etalonnak számít akkor te az autók terén egy igen szegény tapasztalatokkal megáldott ember vagy barátocskám!!!!!!!!!!!!!!!!
Jellemző:: de fogadjunk eggyikből sincs egy se csak osztod itt az okosságot a hülye fejeddel.....................
fzr250-nek.. Erről most nem fogok vitát nyitni mert megint egy nagyon magasszintű beszólást hallhattunk
Mennyi ökör van ebben az országban............................
És mégis mire alapozod ezen kijelentésedet????????????????????
Szerintem neked még az életben közöd nem volt egy normális Olasz sportmotorhoz Ducati,Aprilia RSV1000 vagy mondjuk egy Alfához hogy csak említsek valamit..............
Azért mert még az ökör emberek a kocsmában ugyanazt a 20 éve lejárt sablon szöveget nyomatják hogy így szar az Olasz meg ugy (ami már rég nem igaz) attól még lehetne annyi eszed h nem mondasz baromságokat!!!!!!! Vicces vagy te is sok más emberrel egyetemben.....
Nembaj azért tart itt ez az ország mert sok olyan hasonló bunko ember lakja mint te........... [O03