Hááát, én is naon cejetem a motorjaimat, még a kis babettámat is! Lehet, hogy nem egy nagy gép meg minden, de naon vigyázok rá, s nem a teljesítményéért ülök rá, hanem mert hozzámnőtt...
Ismerős a dolog:egy gyenge pillanatomban eladtam a PANOST aztán ......másnap kimentem a műhelybe és rádöbbentem:nincs MOCCOM! Nem tartott sokáig,nem éreztem magam teljes embernek moci nélkül,most is sokszor kimegyek,megnézem,és örülök,hogy van,és az enyém!Te én nem is tudom,de én nem is úgy nézek RÁ mint 1 gépre.Valahogy több,talán társ,vagy nem is tudom.Szerintem nem vagyok 1-dül,ahogy a hozzászólásokat olvasom.Főleg 2-t-ét!Igazi MEGSZÁLLOTT!
Háát jah, ha már ezt az időt kibírtuk, nehogymár ez a rövidke kis idő bajt okozzon. Csak akkor sírt a pici szám, mikor baromi jóó volt egyszer az idő, 15 fok körül, s nem volt motorom...
Hát ne is kérdezd!De....Mindjárt március,és már olyan sokat kibirtunk,de ez a pár 7 még hosszú lesz! Lehet,hogy 4-et alszol és mész azért a GYÖNYÖRŰSÉGÉRT Képzeld Quadman milyen égrenéző lesz 7 vége felé!
Légyszíves nem felhúzni magad,hanem olvasd el az utolsó sort ....egyébként meg lehetne humorérzéked is
UI.: Akormány súly a kormány csapkodását hivatott megakadályozni, a giroszkopikus hatást
keltve tehetetlenségi nyomatékával. Abban az esetben ha már ez sem segít, jöhet a kormánygátló, súlyos tízezrekért!
Oké értem!Vagyis nem,de nagyon egyszerű lesz +győződni róla!Csak kell hozzá 1 kicsi JÓÓÓÓIDŐŐŐŐ!De azért kösz a reagálást!!!! Mind2 igaz lehet,hiszen a HONDA minden kis alkatrészbe belefúrt,alut épitett sok sok helyre,ez+ bazi nehéz!?Furi!Amúgy nekem ha szép fényes lenne nagyon tetszene!
Szerintem a kormány végében azé van suly, amiért a Pannonia kormányban a pezsgősdugó
Magyarul hogy ne csusszon le a markolat!
(Komolyan :csillog,külömböző színű eloxált szarok,amiket jópénzért el lehet adni)
UI:Egy jó futóműnél ilyenre nincs szükség!(szerintem)
a kormanyvegi sulynak az a szerepe,hogy elbassza a motorod kulalakjat
masra nem jo,meg egy csomo suly.
En nem emlekszem,hogy verseny gepeken lattam volna
Véleményem szerint a kormányvégsúly szerepe annyi, hogy stabilabbá tegye az egész motor. S hogy teszi, mivel le van súlyozva a gét vége, gyakorlatilag menet közben, akár simán el is engedheted, s mozog be az egész.
Most jöhet a kérdés, akkor Simsonon, miért nincs. A válasz egyszerű, Simson, max 50-60, itt bőven 100 felett mész, ebből már egyértelmű.
Szóval szerintem stabilizálja az egész motort, azzal, hogy "fixálja" a kormány kilengést...
Ha Valaki tudná a választ rá,kiváncsi lennék,hogy a kormányvégnek,de hallottam már kormányvég súlynak is,MI A SZEREPE?Valami stabilitás,vagy a rezgések +szüntetése,valami ilyesmi gondolom,mert jó nehéz.A lényeg:gondoltam,esztergálok rá aluból szép fényeset,de már előtte + kérdezlek TITEKET!Ezt tettem volna a hengernél is,de még nem volt netünk,nade hengertéma lezárva részemről,hisz nem tehetem + sajnos,hogy eldob,-újat feltesz!
OKÉ!Értem én,ez volt mint lehetőség,igény-igénytelenség,mindegy,MOTOROZNI AKARTAM,ÉS MINT MINDIG,HA TEHETEM MOTOROZNI AKAROK!Remélem nem lesz gondom vele,és ha 15-20-at elmegy akkor örülök neki,nem számitanak a mp.-ek gyorsulásban,nem érdekel,mi a vége,jókat tudjak moccozni ha kedvem tartja,felcuccolom,és elmegyek x-ből y-ba mint a régi lovagok,nekem ez számit,de jól eszembe véstem:ha ez a persely elfogy,veszek 1 bevonatost,újat!
Joe-Z!Láttam a kjépeidnél hogy neked is nitro sisakod van nekem is az van!nah most az szertném kérdeni hogy te neked az a király plexi rá honnan van? hol vetted?Vagy hol lehet ojat beszerezni?
aki igenytelen es nem erdekli mi van alatta,annak jo a persely...de aki kicsit is ert a motorokhoz es torodik veluk,csak penz szukeben johet szoba...vagy meg talan akkor sem.
Hiszen egy vashenger kibir 10-15-et,es rakhatod ujra,a nicasil meg elmegy akar 100 000-et is.
Sziasztok! Azokat a motorosoktól kérdezném,akik akiknek rendszám nélküli az NSRjük.Gondolom vagyunk páran. Mennyire veszik be a zsaruk,h 50-es?Tudom,h vagy egy külön topic,ami erre van ráállva,de azért mégis csak másképp fest egy NSR,mint pl egy RS 150-es hátsó gumival,mik a tapasztalataitok?
Háát jah, ha már ezt az időt kibírtuk, nehogymár ez a rövidke kis idő bajt okozzon. Csak akkor sírt a pici szám, mikor baromi jóó volt egyszer az idő, 15 fok körül, s nem volt motorom...
Én így:
Neked azt válaszoltam, hogy lehet, de én a stabilitásra értem!
Én Mr 2T köccs...nek írtam, mivel hozta a megszokott oldalál...
UI.: Akormány súly a kormány csapkodását hivatott megakadályozni, a giroszkopikus hatást
keltve tehetetlenségi nyomatékával. Abban az esetben ha már ez sem segít, jöhet a kormánygátló, súlyos tízezrekért!
Szerintem, a stabilizálásban lehet vmi... Szerintem...
Haver, a poéntos megjegyzéseidet tartsd meg magadnak!!!!
Amúgy az teljesen más...
Magyarul hogy ne csusszon le a markolat!
(Komolyan :csillog,külömböző színű eloxált szarok,amiket jópénzért el lehet adni)
UI:Egy jó futóműnél ilyenre nincs szükség!(szerintem)
masra nem jo,meg egy csomo suly.
En nem emlekszem,hogy verseny gepeken lattam volna
Bocsi, a nem, lemaradt...
Most jöhet a kérdés, akkor Simsonon, miért nincs. A válasz egyszerű, Simson, max 50-60, itt bőven 100 felett mész, ebből már egyértelmű.
Szóval szerintem stabilizálja az egész motort, azzal, hogy "fixálja" a kormány kilengést...
Nsr-be szeretném venni.
Hiszen egy vashenger kibir 10-15-et,es rakhatod ujra,a nicasil meg elmegy akar 100 000-et is.