Hát nem egyedi eset,de nem baj,sokan vallják,nekem volt ilyen esetem sok aztán mikor visszakérdeztem,neked mi van,hogy igy istenited a BMW-t?TRABI.Jaaaaaa?vagy:semmi.Jaaaaa?
Hát ez így van jó hogy észrevetted nem láttad mivel járok???? Én motorban és autóban is csak az Olaszt szeretem mindegyiknek megvan az egyedisége...............
Tudom,a gyári a tuti,de ....a modellmocijaim között is van keménycróm bevonatú és acélhüvelyes is mind JÓ pedig ŐK iszonyatosan sokat tudnak,nagyon sokat!Hát pudding próbája....?De a Mocid szép azt nem kérdés!
Egyébként nekem sem nikasilos már a henger de 1200km-t járattam 7000 fölé nem pörgettem abszulút + Selénia Power Race 2T olaj + olajpumpa egy kicsit rátekerve + csak full bemelegítve indulsz el és lásd eredmény:: azóta mentem vele 6000km-t problémamentesen és gyönyörűen megy!!!!
az vagy vmi kokány ember csinálta és elbaszta az illesztési hézagot vagy gagyi volt a dugó, és túl tágult.
attól hogy megperselyezed be nem álhat, max nem lesz olyan teljesítmény benne, nem forog ki anyire, de minimálisan észrevehető csak.
csak mivel ha szétmegy a nikasilos hengered, magyarországon nem csinálnak ilyet, legközeleb a szlovákoknál van ilyenel foglalkozó cég, de ők elég finyásak, az angolok azok akik faszán megcsinálják.
egy 125-ös hengernek a nikasiloztatása, postakötséggel együtt olyan 50-55 ezer huf.
ellenben a perselyezés 20-25 ezer huf
Hát remélem nekem bejön,de azért jól megijesztettél!Az se mind1 ki csinálja,milyen napja volt stb.60-rugót fizettem érte,abba benne volt a dugó is,szép munkának néztem,azóta mentem vele 2000 km-t,mondjuk 10-fölött nem nagyon forgott,én bizom benne,vagy legalábbis remélem nem koppanok.
Látom vannak itt normális emberek Nem átfaragjuk a mocit hanem vigyázunk rá,mennyi okos ember van,vágják/szabják a ritka mocikat.Ezek NEM tucat motorok,meg kell becsülni öket!
a hengerperselyezéssel kapcsolatba:
acélperselyt raknak bele,ami szerintem nem az igazi..nemhiába nem az van benne gyárilag.
HAverom Nsr-je meg az enyém is eltörte a gyűrűt..de neki szétba..ta a henger falát és pesten raktak bele acélperselyt,felültem mögé amikor rendesen járatva volt 1300km óta.mentünk 60-70 körül itt a városba,aztán visszarakott és elkezdte pörgetni de 9.000-10.000 szóval nem is teljesen.kötrülbelül.10 másodpercig pörgette a mocit mehettünk olyan 100-al és beállt a motor...szóval...
nem buli ez az acélpersely sz.tem.
enyém még nikasilos a henger..megvettem bele a dugattyút .80 km-t járattam azt kész. 100km volt benne amikor mentem vele már 130-al is tartósabban és semmi baja..ez a különbség..
Ez így van ezeknek a motoroknak már lelkük van!!!!!!!!!! Néha csinál megmagyarázhatalan dolgokat aztán semmi a szerelőm megnézte és nem talált semmit ő mondta h ezeknek már lelkük van!!!
Legszívesebben soha nem adnám el jól betakarnám a pincében és elővenném egy 20 év múlva biztos beszarnának az emberek!!!!!
Hát ku.va sok lé,de hogy nem köszön vissza minden sarkon az ikertesója az TUTI! Azért biztosan okozott néha szivtájéki panaszokat,de egy szinten túl már nincs visszaút.De igy vagyunk mind,ha mérlegelsz,hogy +éri-vagy nem akkor nem motorozol.ENNYI.Én is költök Rá pedig 14 éves,de hát szeretem!!!
300ezerért vettem 2 éve és ráköltöttem a közel két év alatt 400 ezret....
De ezt úgy kell nézni h most pöpec a gép (Volt teljes motorgenerál 130ezerért, olajpumpa, telók, 2 garnitúra fékbetét, gumik első-hátso ,elektronika,láncszett vagy 10 gyertya, gyakorlatilag minden ami elromolhat az nekem el is romlott de csak gyári cuccokkal lett javítva ugyhogy most már egy fél éve tutti naon!!!!
Vicces ez a Vdani gyerek