Nyugodjatok meg, tegnap délután itt is elkezdett esni vmi, s még ma is tolja. Szóval már nálunk is ilyen az idő, viszont eddig egész szép volt... Sajna így a motoromat sem tom elhozni, így hát nem tok mivel tépni... Mondjuk nem is tudnék, mivel rossz az idő... De talán majd jövő hétvégén...
Szárazak az utak,de ha esik valami fehér szarság,akkor depi leszek! Itt a 7 vége végre,de hogy mi lesz,nem tudom!Moccozni kell valahogy!De ha CiliG azt irja,hogy ott jó az idő,és tépi Neki akkor én nem is tudom!!!!
Aha meg van hírdetve mindkettő de úgy lesz hogy lecserélem az idomokat és a Kék szinű lesz a fehér motojával de még meghagyom mindkettőt majd eladom valamikor.
Arra milyen az idő?
Kösz
Hali Motorosok!Húúúú de rég irkáltam ide!Nem szabadultok tőlem!!! Én a váltóba IGOL PROPULS BV 2 Racing-olajat tettem ez kb.2300 ft-volt.Cirka 8 dl kell bele.A váltóolaj fogyása gyanús lehet,nagyon-nagyon figyeld,meg ne kajálja,mert gallyra mehet a váltód!Melegen nem füstöl?
Lenne még egy kérdésem.
A váltóba Castrol gtz 10W40 -es olajat akarok venni szerintetek ez jó lennne vagy megéri -e? Mert az olajszintett már a minimum jelzésnél sem lehet látni.
1 liter olajat elég bele önteni ?
ez most nem baztatas,vagy leugatas,termeszetesen attol meg tetszhet es vehetsz is Speedet,csak felkeszitelek erre.
En pl csak 186 vagyok es az SM-en sokkal jobban elferek,es kenyelmesebb meg minden,de ennek ellenere tetszik a speed is.
Hello Mindenki!
Az érdekelne, hogy egy nsr egy 2 méteres embernek mennyire lenne gázos?
Nagyon kényelmetlen lenne?
Amúgy egy 1995-ös jószágot néztem ki, de még más motor vásárlása is szóba jöhet, ezért érdekelne a dolog.
Előre is köszönöm válaszotokat
én pont ma vettem le az önindítót.
a 3 csavart is simán kiacsavartam ami ott felül van,de racsniskulccsal..az pont befér a hosszabytójával.sima villáskulccsal lehetetlen.
Szia ! először én is a 3-rom kis csavarral kezdtem Én kitudtam szedni mind a hármat nagy-nagy-nagy nehezen és úgy hogy a 3. csavart elhajlítottam. Tehát nyugodtan lecsavarozhatod a blokk fedőt ott csak a generátor van és jó esetben ott nics olaj. majd két 8-as csavar rögzíti az egész önindítót ezt kicsavarva már kihúzhatod a blokkból egyszerűen
az egészet és bütykölheted is
Megint az önindítóról kérdezném, hogy lelehet-e szedni az önindítót a blokk megbontása nélkül.
úgyértem, hogy az önindítót a motor jobb oldali idom levétele után az önindítóhoz hozzá fértem,
de ezután a 3 cavar közül 2-t kiszedtem. Ezek a csavarok az önindító alján találhatóak, de a
3. csavarhoz, ami az önindító teteje és a blokk alja között van nemtudtam hozzá férni.
Ezt a csavart kikell-e venni ahhoz hogy az önindító elváljon a blokktól. mert az önindítót
megakarom tisztítani, mert nemhúzbe.
Kérdés a 983 -hoz
És ha szétszedem az önindítot akkor nem folyik ki belőle az olaj vagy valami ???
A generátor deklit le kell -e szedni vagy csak a külső csavarokat elég kiszedni ?
A csavarokat mivel lehetne kiszedni mert nagyon kicsi a hely?
Szeva mindenki! Kéne egy kis segítség, mert van egy 90-es évjáratu nsr-em és azt hallottam h ezt a tipust nem lehet a fúrni csak a dugót kell benne cserélni! Ez igaz? Mert ha igaz akkor belerakom a Vertex dugót amit hoztak (újjat) és szerintetek hány ezres fordulat maxon járassam be?
jövő hét Szombatján megyünk megnézni és remélem megveni is az az NSR-t! Pont a moci kiállitás ideje allat!de nem gáz mert én mek Szerdán is hogy ne fogyanak el a matricák meg a sok hirdetö cuccok Jahh téleg Citadelllai találkozóra szokot innen valaki felmeni?
Nyugodjatok meg, tegnap délután itt is elkezdett esni vmi, s még ma is tolja. Szóval már nálunk is ilyen az idő, viszont eddig egész szép volt... Sajna így a motoromat sem tom elhozni, így hát nem tok mivel tépni... Mondjuk nem is tudnék, mivel rossz az idő... De talán majd jövő hétvégén...