Véleményem szerint, ha ráteszel egy nagyobb dobot, értem alatta 400 ccms motorokra illőt, vagy hasonlót, lehet, hogy változik a hangja pozitív irányba, bár mondjuk a 2T hang nem tom milyen irányba változik, de szerintem a teljesítmény nem hogy javulni fog, hanem gyengébb lesz.
Ha jól tom, ez a gumi szélességével is így van, lehet hogy a szélesebb gumi jobban mutat, de a teljesítmény is csökkenhet. Asszem...
Normál használatra:NGK BR9ECS,sportcélra:BR10 ES.Nekem normál volt benne,de a téli beinditásokat nem szerette,ugyhogy az autóm sokkal kisebb hőértékűjét adtam kölcsön Neki,ezt nem köpi be,de majd visszakapja az övét,ha jó idő lesz.Kb.2e néhányszáz.
Hááát nem tom mikorra lesz kész, de remélem amit kicsit jobb idő lesz, bármikor mehetek érte, én a jövő hét elejére saccolom a gépet, de úgyis a suli miatt csak hétvégén tok menni érte, szóval addigra az idő is és a gép is már jóó lesz.
Új lánc, lánckerekek, meg egy szimeringcsere a telóban. Ennyi, s fel van készítve a szezonra...
Nem hát,nekem nagyon régen az RD-250 LC volt az 1-ik kedvencem a kerekébe voltam legfőképp szerelmes.De amikor +láttam az NSR-t aludni sem birtam mindig felvillant az a gyönyörű FERRARI-s féklámpája!
Az volt a terv tavaly, hogy egy motoros és bicikli szerelő szakkört indítsak be mert látták,hogy nagy motoros vagyok először egy babettával jártam be, majd egy Yamaha dt 50-essel, ha jó idő lesz az NSR következik. A Dt-ről már alig lehetett levakarni a gyerkőcöket remélem az NSR-t nem környékezik meg. Amúgy most három mocim van mindet meghagytam és mindet használom is. majd küldök képet a Dt-ről is persze ha nem tagadtok ki a topicból.
csak miert nem olvassatok a honlapom...lehet,hogy tobbet konyitanatok a 2T gepekhez.