a jogi dolgok csak azért vannak hogy bárkit megszopassanak aki nem ért hozzá
még az ügyvédeknél is vannak szintek ezekben a folyamatokban
nem olvasok semmi ilyen dolgot mert egyrészt halandó ember úgysem érti másrészt meg tökmindegy hogy mit ír le olyan ravaszul van minden megfogalmazva hogy az csak annak jó aki csinálta
de
és a lényeg ez
ha 1 nap az elérhetőség akkor legyen 1 nap ha 3 akkor 3 ha 14 akkor 14
senki sem kívánja azt hogy egy boltban minden kacat raktáron legyen, csak azért ne kelljen 2 hétig a futárt figyelni mert ugye a feladásról sem volt értesítés csak 2x jött értesítés hogy meg van rendelve a cucc.....
Minden cég, aki nem ostoba alkalmaz ügyvédet, legalább az általános szerződési és a működési feltételek miatt, hogy megfeleljenek a jogszabályoknak. Meg a hülye vásárlók miatt attól mert a vásárló nem olvassa el a rendelésnel elfogadja... innentől meg ugrálhat napestig mindenki azt hiszi, azért mert ő fizet ugathat is.... hát nem....
A "Raktáron" kifejezés az (is) jelenti, hogy valakinél -aki pl. egy nagyker itthon vagy külföldön- van raktáron. Tehát nem itt, azonnal!
Szóval onnan simán jöhet hetek alatt is a RAKTÁRON lévő termék.....
amúgy ez bosszantó mert múltkor valami szerszámker vagy mi a fenétől rendeltem egy csomó kacatot és egy csapágylehúzóra várni kellett, pedig a weblapon folyamatosan azt írta hogy raktáron
igaz itt is írtak hogy ez a cucc nincs, x nap múlva lesz mit szeretnék, küldjék ami van vagy várok amíg megjön
szerencsére ez sem volt sürgős mert még most is abban a dobozban van bebaszva a polcra amiben jött, csak ha épp sürgős lenne és várakozni kellene egy hetet az már extra bosszantó lenne
Örülj, hogy nem jelentettek fel zaklatásért..még ilyet.. vásárolni akarsz.. előre átutalod a vételárat.. és még kérdezel is?? Érdekes, hogy erre a szegmensre még nem repültek rá fiatal jogászok, ha egy két webshopot leszopatnának jogilag mint paraszt a bervát, komolyabban vennék a dolgukat.
Egyszer rendeltem a gyereknek elektromos kisautót. Nem is volt túl olcsó 110 ezer ft lett volna. Egy ford ranger hasonmás, amit igaziban az életben nem vennék sőt semmi ami ford
Oda volt írva, hogy 2-3 nap. Mint a végén kiderült lengyelországból hozták volna. Eltelt egy hét semmi híre. Ráírok az ügyfélszolgálatukra (mert telefonon nem voltak egyáltalán elérhetőek) Tört magyarságú írással visszaüzentek, hogy majd utánna néznek. Akkor megnyugodtam, hogy tudnak róla Aztán eltelik még egy hét megint semmi hír
Megint próbálom elérni Őket maradt a email. Nincs válasz. Még egy hét vagy 5 email után nincs válasz Na mondom szarok rá majd nézek máshonnan egy ugyanolyat, mert vészesen közeledett a gyerek szülinapja. Találtam egy magyarországi gazdaboltban 100 ért egy ugyanolyan de csumpibb verziót. 2 nap múlva megvolt. Gyerek megkapta a szülinapjára volt nagy öröm
Eltelik 3 hónap kb. Éppen borozgatok unalmamba a csónak mellett kikötve a tiszatavon nagy pontyra várva Jön egy telefon. Egy futár hív fel, hogy hozna nekem csomagot Kérdezem meg tudod mondani mi van benne, mert nem emléxem, hogy a héten rendeltem volna valamit. Aszondja egy qrva nagy doboz, valami kisautó lehet benne
Mondom neki köszi már nem kell
egyébként most néztem kíváncsiságból még mindíg első helyen reklámozzák azonnali kiszállítással Akkor azt mond meg mi a fasznak van kint tényleg és lehet belőle rendelni, ha nem tudnak belőlle adni egy darabot sem? Miért jó egy eladónak, ha napi 20-30 vásárlóval, heti 200-al kell levelezgetniük, hogy sajnos elfogyott, meg utalgatni visszafelé a pénzüket? Nem logikus lenne a készlethiányos termékeiket törölni a megrendelhető státuszból?
Egy csomó web bolt ilyen fos
Kb semmi sincs készleten de ez szinte sosincs feltüntetve
A Gerecse sem jobb ám volt olyan rendelés ami 3 hónap után jött meg
Igaz ők legalább szóltak hogy ennyi idő lesz
Nekem is van pár ilyen vevőm akik inkább gépelnek 2 hétig csak elérjenek egy teljesen felesleges célt. Keress más kereskedőt, amennyi idő erre elpocsékolsz... egy hajléktalannak is többet érő óráid vannak mint neked. Az eladó és a vevő is bármikor elállhat a vásárlástól, jogában áll. Ha nem tudja teljesíteni a rendelést akkor nem tudja, fogd fel, keress mást. És most ne írj nekem 50 sornyi szöveget mert úgysem olvasom el, csak fogd fel hogy egy kereskedő nem trécselni akar veled, hanem eladni a portékáját, és a napi 200 vevőjéből ha 1 elégedetlen, nagy ívben leszarja... azt se tudja ki vagy, meg mit akarsz.
Tisztelt Popgom!
Szeretném ha megindokolnák,hogy miért törölték a rendelésem!(1589075) Minden évben szoktam Önöktől vásárolni ennyit talán megérdemlek.
Az összeget a rendelés leadás napján átutaltam az Önök bankszámlájára. Nem kártyáról céges számlaszámról utaltam a pénzt.
Várom megtisztelő válaszukat.
Üdvözlöm,
a rendelése készlethiány miatt lett törölve. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Megértését köszönjük.
Kérem küldje el a számlaszámát IBAN formátumban illetve a SWIFT kódját, hogy visszautalhassuk Önnek a kifizett összeget.
a Popgom csapata
Tisztelt Popgom Kft!
Honlapjukon a mai napig fent van ez a típusú gumiabroncs, 23200 Ft-ért. Mellékletben elküldöm a képkivágást ahol alul jobb sarok látszik a dátum. Postával együtt 84000 Ft-ot utaltam át ezekért a gumikért ennyit számolt ki az Önök honlapjuk. Ezt is elküldöm mellékletben. Amennyiben van Önöknél készleten (szerintem van mert akkor miért reklámoznák még mindig az első oldalon) csak az áremelkedés miatt nem akarják küldeni a megadott és kifizetett vételáron, akkor az a rossz hírem, hogy az érvényben lévő jogszabályok értelmében kötelesek az Önök által meghatározott vételáron kiszállítani részünkre(20350 Ft/db + szállítás) Ha valamilyen oknál fogva valóban nincs készleten akkor ajánlják fel, hogy a következő szállításkor(amikor ismét lesz készleten) ezen az áron rendelkezésünkre bocsájtják. Ha ez előre nem meghatározható intervallum akkor ajánljanak más hasonló árkategóriájú terméket sűrű bocsánatkérés közepette. Én az Önök adatvédelmi szabályzatát, szállítási, vásárlási feltételeit elfogadtam. Elfogadtam a termékre meghatározott árat. Az Önök által meghatározott végösszeget a számlaszámukra átutaltam. Innentől kezdve a két cég jogi kapcsolatba lépett egymással. Én nem szeretnék ide-oda utalgatni én a céges kisteherautóra szeretnék téli gumi garnitúrát. Várom válaszukat, hogy milyen megoldást tudnak részünkre ajánlani. Tisztelettel:
Üdvözlöm,
az Ön által leadott rendelésben (1589075) szereplő gumiabroncsok már sajnos nincsenek készleten.
A kellemetlenségért küldünk Önnek egy promóciós kódot, amely 5 százalék kedvezményt jelent a rendelés összegéből. a Következő rendelésnél ez felhasználható.
Promóciós kód: xxxxxx.
Kérem küldje el a számlaszámát IBAN formátumban illetbe a BIC/SWIFT kódot, hogy visszautalhassuk Önnek a kifizetett összeget.
a Popgom csapata
Tisztelt Popgom!
Nem lehetne megoldani, hogy az átutalt összegből válasszak gumiabroncsot a honlapjukról?
Üdvözlöm,
sajnos ezt így nem tudjuk megoldani. A kifizetett pénzösszeg Önnek vissza lesz utalva.
Az új megrendelést pedig a webshopon keresztül adhatja le. Megértését köszönjük.
a Popgom csapata
Értem! Már csak azt nem értem, hogy mitől nem lehet rugalmasabb ez a dolog?
Most Önök visszautalják nekünk a pénzt, aztán ismét megrendelek egy garnitúra gumit, majd egy hét múlva ismét közlik, hogy nincs készleten és vissza utalják a pénzt. Nem egyszerűbb lenne azt mondani: -faszikám az átutalt pénzért cserébe küldtem 4 téli gumát a furgonra. Holnap ott lesz használd egészséggel csumi!
Max 4 hónapig van fent a téli gumi manapság,( ha még sokáig ide-oda utalgatunk meg levelezgetünk szerintem ebben a szezonban már csak 3-at☺) éppen ezért nekem olyan tök mindegy mi van rajta csak téli legyen. Na nem baj legalább 5 év alatt sem rúgom szét a leghitványabb minőséget sem...
Mivel azt látom, hogy ésszerűen, logikusan, következetesen ahogy kellene ez nem fog működni, mellékletben küldöm a bankszámlaszámot, hogy vissza tudják utalni a pénzt. Aztán megint rendelek valamit ha az is ilyen problémás lesz akkor leiratkozok a hírlevelükről.
Tisztelettel:
Üdvözlöm,
a visszautaláshoz egy IBAN-t és egy SWIFT kódot legyen szíves küldeni.
Köszönjük. a Popgom csapata
Úton vagyok, majd ha bent leszek az irodában tudom ezeket elküldeni (ez este lesz) imént hagytam Önöknél egy kis szösszenetet arra kérem a választ de az igazat akarom hallani. Ha nem akarják ide leírni hívjanak fel most már kezdek egy picit morcos lenni. telefonszámom a megrendelőn. Üdv.
Tisztelt Popgom Kft!
Ma reggel ránéztem a honlapjukra.(melléklet) Az Önök által állított készlethiányos Hankook Winter Rw06C 195/70 R15 104Q
téli gumiabroncs továbbra is fent van a honlapjukon. Sőt 23200 Ft-ról lentebb ment az ára 22350 Ft-ra. ÁRULJÁK MÁR EL AZT NEKEM, HA EZ NINCS ÖNÖKNÉL KÉSZLETEN akkor hogy a fenébe van még mindíg fent a honlapjukon ez a termék és még az árát is csökkentik. Arra nem bírnak hivatkozni, hogy még véletlenül fent maradt, mert ahogy az árát tudták módosítani ugyan ennyi erővel le is tudták volna törölni. Adtak már egy 5%-os bónuszt is. Már most kíváncsi vagyok, hogy miért akarnak lerázni engem. (lehet valakivel megrendeltetem ezt a terméket egy másik városból, kíváncsi vagyok oda menni fog-e) Én nem szeretnék a fogyasztóvédelemig eljutni, viszont korrekt választ várok mostmár Önöktől. Ezekre várom az őszinte válaszukat:
- Ha készlethiányos a kérdéses termék miért van még mindig fent a honlapjukon úgy, hogy közben napi szinten az árát is módosítgatják
- Ha mégis rendelkeznek ezzel a termékkel( most már egyre jobban így gondolom) akkor miért nem küldik ki a címünkre amikor ki van fizetve.
Várom megtisztelő válaszukat!
Üdvözlöm,
a raktárból kaptuk az információt, hogy nincsenek ezek a gumiabroncsok készleten, ezért nem tudtuk teljesíteni a rendelését, természetesen nem akarjuk Önt lerázni.
Kérem küldje el a számlaszámát IBAN formátumban illetbe a BIC/SWIFT kódot, hogy visszautalhassuk Önnek a kifizetett összeget.
a Popgom csapata
Tisztelt Popgom csapata!
Lehet, hogy most azt hiszik idegesíteni akarom Önöket pedig nem. Szerettem volna őszinte választ kapni a kérdéseimre én most ezt úgy érzem, hogy nem kaptam meg.( A raktár mondta? Azt nem mondta, hogy amíg nincs blokkolják a honlapon?)
Az Önök honlapján folyamatosan fent van az a termék amiről készlethiányra hivatkoznak.(ismét melléklet) Nem csak, hogy fent van egyenesen kint van a kirakat első helyén kinagyítva, Popgom válogatásként szerepeltetve 2-3 napos kiszállítási határidővel, szinte napi szintű ármozgatással. Ennek tekintetében számomra és szerintem minden logikus gondolkodású ember számára életszerűtlen ez a gyakorlat. Akár most tudnék Önöknél ugyanerre a termékre átutalást kezdeményezni a honlapjuk által. Ha nincs készleten ez a termék akkor logikusan vagy levennék onnan, vagy leraknák legalulra alá egy piros x-et kiírnák, hogy nincs készleten akkor nem próbálna belőle rendelni senki. Ha kint van a honlapon, hogy szállítható 2-3 napon belül és valóban nincs készleten akkor hány embert hintáztatnak meg napi szinten? Nincs kizárva lerendeltetek belőle másik városba, uv-ra, ha megérkezik akkor onnantól más fog Önökkel levelezni. Ez a gyakorlatok szerintem néhány dolgot kimerít hozzánemértő laikusként mondom. Minimum a fogyasztó megtévesztése. Sajnos úgy néz ki a helyzet, hogy ha van rajta sapka, ha nincs. Ha van készleten és mégsem küldik akkor nem teljesítették a vállalásukat, ha tényleg nincs készleten akkor megtévesztették a fogyasztót. Egyenlőre jogi kapcsolatban állunk egymással. Önök ajánlatot tettek amit elfogadtam teljesítettem a rám eső részt, Önök (még számomra mindig tisztázatlan vagy érthetetlen okból ) nem teljesítették a kötelezettségüket. Minden levelükben ígéretet tesznek az összeg visszafizetésre, természetesen ez minimum így korrekt de szeretnék most már egyenes választ kapni a kérdéseimre amit az előző levelemben megfogalmaztam. Ha Önök nem tudják rá a választ akkor a honlap üzemeltető vagy minimum egy középszintű vezető megkeresését várom névvel. Most azt gondolnák, hogy szerelmes vagyok abba a Hankook gumiba pedig nekem olyan tök mindegy mi van fent az autón arra a néhány hónapra.
Már most ez az iban és swift kódot ne írják le 20-adjára el fogom küldeni ha végre kapok érdemi választ a kérdéseimre vagy ha lekerül a honlapjukról ez a termék.
Szép hétvégét Tisztelettel:
Úr xy,
Értesítjük, hogy rendelését töröltük. Rendelés sorozatszáma: 1589075 és időpontja 2018.11.12. 15:48.
Abban az esetben, ha már kifizetésre került az áru, az összeget 10 munkanapon belül visszautaljuk. A fizetéskor használt kártya típusától függően lehetséges, hogy az összeget csak a hónap végén kapja meg.
Reméljük a jövőben is minket választ. Felmerülő kérdéseit várjuk e-mailben vagy telefonon.
Üdvözlettel,
még az ügyvédeknél is vannak szintek ezekben a folyamatokban
nem olvasok semmi ilyen dolgot mert egyrészt halandó ember úgysem érti másrészt meg tökmindegy hogy mit ír le olyan ravaszul van minden megfogalmazva hogy az csak annak jó aki csinálta
de
és a lényeg ez
ha 1 nap az elérhetőség akkor legyen 1 nap ha 3 akkor 3 ha 14 akkor 14
senki sem kívánja azt hogy egy boltban minden kacat raktáron legyen, csak azért ne kelljen 2 hétig a futárt figyelni mert ugye a feladásról sem volt értesítés csak 2x jött értesítés hogy meg van rendelve a cucc.....