igénytelen, nem kell semmi szervíz, karbantartás kell.
Olaj mindíg legyen benne és sűrűn cserélni, levegőszűrő tiszta legyen és ennyi.
Ha sárban mész vele lezsírozni a himbákat, kormánycsapágyat,lánc soha ne legyen száraz.
Igaza van a Misinek Olyat meg úgysem fogsz találni,ami mindenre jó. Olyan nincs. Turistáskodni az erdőbe,szupermotyózni,bőven jó a DRZ, Endurozni kicsit nehéz,de lehet örök darab!
Na... ez volt a kérdés... Köszöntem .
Láttam pár "E"-s DR-Z-t forgalomba helyezve & ezért reméltem, hogy nem üzemórás...
Basszus a "S" nagyon gyíkfing .
Milyen 4T enduróban érdemes gondolkozni, amit ha akarok szupermotyó szettel is lehet használni?
No, te úgyis otthon vagy enduros berkekben .
Elvileg az "E"-s a DR-Z 400 erősebbik verziója, azt lehet tudni, hogy ez szervízigényesebb-e, mint az "S" verzió?
Olaj mindíg legyen benne és sűrűn cserélni, levegőszűrő tiszta legyen és ennyi.
Ha sárban mész vele lezsírozni a himbákat, kormánycsapágyat,lánc soha ne legyen száraz.
Annak esetleg utána tudsz nézni, hogy pontosan milyen intervallumonként milyen szervízt igényel?
Nincs vmi arany középút? Ne legyen túl szervízigényes, viszont legyen benne power, de túl nehéz se legyen . Csak ilyen egyszerű igényeim vannak .
Mind a kettő másra való, amúgy az "S"-es olyan gyenge, mint a harmat
Láttam pár "E"-s DR-Z-t forgalomba helyezve & ezért reméltem, hogy nem üzemórás...
Basszus a "S" nagyon gyíkfing .
Milyen 4T enduróban érdemes gondolkozni, amit ha akarok szupermotyó szettel is lehet használni?
Az "S"-s verzió közúti 6000km-enként kell szervizelni.
Elvileg az "E"-s a DR-Z 400 erősebbik verziója, azt lehet tudni, hogy ez szervízigényesebb-e, mint az "S" verzió?