Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az "E"-s elvileg nem is önindítós... Akksi van benne?
ez neked erős
de szerintem ne vegyél terepmotort, mert megijedsz rajta
ja, nem mondtam, hogy 6 üzemóránként dugattyút kell cserélni?
Ez rendben van... Csak megijesztettél az "üzemórás" szóval .
igénytelen, nem kell semmi szervíz, karbantartás kell.
Olaj mindíg legyen benne és sűrűn cserélni, levegőszűrő tiszta legyen és ennyi.
Ha sárban mész vele lezsírozni a himbákat, kormánycsapágyat,lánc soha ne legyen száraz.
Igaza van a Misinek Olyat meg úgysem fogsz találni,ami mindenre jó. Olyan nincs. Turistáskodni az erdőbe,szupermotyózni,bőven jó a DRZ, Endurozni kicsit nehéz,de lehet örök darab!
Én is abban gondolkozom, egész jó áron vannak...
Annak esetleg utána tudsz nézni, hogy pontosan milyen intervallumonként milyen szervízt igényel?
Előbb le kéne adnia min. 80 kilót... De komolyan, milyen enduroban érdemes gondolkozni?
A DRZ 400 E-nél jobbat, igénytelenebbet nem találsz
Tegyél Cross gumit a busára, akciós a WEBÁRUHÁRBAN az összes gumi, aztán irány az erdő
Mert ilyesmiben gondolkozom, azért kérdés .

Nincs vmi arany középút? Ne legyen túl szervízigényes, viszont legyen benne power, de túl nehéz se legyen . Csak ilyen egyszerű igényeim vannak .
De ez míért is kérdés?
Mind a kettő másra való, amúgy az "S"-es olyan gyenge, mint a harmat
Na... ez volt a kérdés... Köszöntem .
Láttam pár "E"-s DR-Z-t forgalomba helyezve & ezért reméltem, hogy nem üzemórás...
Basszus a "S" nagyon gyíkfing .

Milyen 4T enduróban érdemes gondolkozni, amit ha akarok szupermotyó szettel is lehet használni?
átkapcsolod a Hustlerre ?
Az "E"-s verzió üzemórás, igazából versenyenduro.
Az "S"-s verzió közúti 6000km-enként kell szervizelni.
No, te úgyis otthon vagy enduros berkekben .
Elvileg az "E"-s a DR-Z 400 erősebbik verziója, azt lehet tudni, hogy ez szervízigényesebb-e, mint az "S" verzió?
Majd meg dumájuk ,de most megyek!
Hát persze!
No urak én most megyek.A gyerek elaludt így akadt egy kis dolgom!
ITT VAGYOK
Köll matrica gedeonbá?